Pilaj

Anbefal et par hjemmesko til BH

10 indlæg i dette emne

Emilie skal have nye hjemmesko og jeg aner ikke hvilken slags jeg skal købe. Indtil nu har hun brugt sine fløjlsfutter fra Melton.

Kom med jeres bedste anbefalinger :glad

(Emilie er forresten knap 3,5 :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bruger Melton skindfutter til Isabella, og Rohde hjemmesko til den store (de er med fast bund og noget mere hårdføre).

Vi er tilfredse med begge dele til deres alder. Vi har prøvet andre hjemmesko til Isabella (med fast/blød bund) og dem gider hun ikke have på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Melton skindfutter til Isabella, og Rohde hjemmesko til den store (de er med fast bund og noget mere hårdføre).

Vi er tilfredse med begge dele til deres alder. Vi har prøvet andre hjemmesko til Isabella (med fast/blød bund) og dem gider hun ikke have på ;)

Må helt klart tjekke Rohde ud :) vil nemlig gerne have nogle med fast bund til hende som hun stadig selv kan tage af og på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må helt klart tjekke Rohde ud :) vil nemlig gerne have nogle med fast bund til hende som hun stadig selv kan tage af og på :)

De er i hver fald gode, hvis man har en normal til smal fod. Og så har de fast bund, men som alligevel er blød nok til at lege og tumle i, uden man kommer til skade :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også anbefale Rohde. Det er de eneste vores søn har brugt, al den tid han har gået i børnehave. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger i vinterhalvåret uldfutterne fra Føtex. De er vildt gode og sidder godt fast på foden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Navnefutter fra And og sø :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine har bisgaard.. Synes de er fantastiske..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Navnefutter fra And og sø :)

Dem har Malthe osse haft, med udvendig syning. De er simpelhen bare så fine og han kan selv tage dem af og på. Man kan købe en lækker lammeuld sål er til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER