Sign in to follow this  
Followers 0
Pilaj

Anbefal et par hjemmesko til BH

10 posts in this topic

Emilie skal have nye hjemmesko og jeg aner ikke hvilken slags jeg skal købe. Indtil nu har hun brugt sine fløjlsfutter fra Melton.

Kom med jeres bedste anbefalinger :glad

(Emilie er forresten knap 3,5 :) )

Vi bruger Melton skindfutter til Isabella, og Rohde hjemmesko til den store (de er med fast bund og noget mere hårdføre).

Vi er tilfredse med begge dele til deres alder. Vi har prøvet andre hjemmesko til Isabella (med fast/blød bund) og dem gider hun ikke have på ;)

Annonce ♥

Vi bruger Melton skindfutter til Isabella, og Rohde hjemmesko til den store (de er med fast bund og noget mere hårdføre).

Vi er tilfredse med begge dele til deres alder. Vi har prøvet andre hjemmesko til Isabella (med fast/blød bund) og dem gider hun ikke have på ;)

Må helt klart tjekke Rohde ud :) vil nemlig gerne have nogle med fast bund til hende som hun stadig selv kan tage af og på :)

Annonce ♥

Må helt klart tjekke Rohde ud :) vil nemlig gerne have nogle med fast bund til hende som hun stadig selv kan tage af og på :)

De er i hver fald gode, hvis man har en normal til smal fod. Og så har de fast bund, men som alligevel er blød nok til at lege og tumle i, uden man kommer til skade :)

Annonce ♥

Vil også anbefale Rohde. Det er de eneste vores søn har brugt, al den tid han har gået i børnehave. :)

Annonce ♥

Jeg bruger i vinterhalvåret uldfutterne fra Føtex. De er vildt gode og sidder godt fast på foden.

Annonce ♥

Annonce ♥

Navnefutter fra And og sø :)

Annonce ♥

Mine har bisgaard.. Synes de er fantastiske..

Annonce ♥

Navnefutter fra And og sø :)

Dem har Malthe osse haft, med udvendig syning. De er simpelhen bare så fine og han kan selv tage dem af og på. Man kan købe en lækker lammeuld sål er til.

Annonce ♥