babynr3

Kan man det??

14 indlæg i dette emne

Jeg er så allerede igang med at planlægge barnedåb :whistling man skal vil have noget at lave mens man venter :)

Må indrømme jeg er kommet lidt i tvivl om vi kan tillade os at sige det er uden børn??

Vi bliver vores forældre og min mands søskende og har så valgt venner frem for mere familie..

Det drejer sig om min mands brors 2 børn, vores venners 4 børn(2 par).. Det er mere fordi det skal holdes hos svigerfar og der er ikke rigtig plads til 6 små børn i alderen 1 år til 5.

Er bange for at fornærme nogen, hvad synes i????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså personligt ville jeg synes at det var underligt at blive inviteret til barnedåb uden børn ligesom jeg heller ikke selv ville invitere uden børn. Men det er jo jer der inviterer og i kan jo i princippet gøre som i vil. :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså personligt ville jeg synes at det var underligt at blive inviteret til barnedåb uden børn ligesom jeg heller ikke selv ville invitere uden børn. Men det er jo jer der inviterer og i kan jo i princippet gøre som i vil. :0)

Megej enig her. Altså jeg ville ikke selv gøre det, men jeg synes også I skal gøre som det passer jeg bedst. Det kan jo også være et spørgsmål om at have plads nok. Jeg ville ikke blive fornærmet, hvis jeg blev inviteret til barnedåb uden børn, hvis det var en helt generel beslutning, de havde taget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ville jeg synes var vildt underligt...... og ville overveje at blive hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det ville jeg synes var vildt underligt...... og ville overveje at blive hjemme

Det er jeg meget enig i. En af os ville blive hjemme med Emilie og den anden tage afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville personligt synes det var underligt - og ville nok ikke tage med så.

synes bestemt også at børn hører med til en barnedåb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er blevet til at vi lejer et lokale, for min bedre halvdel synes ikke vi kan tillade os at sige det er uden børn...

Så nu må jeg bare igang med planlægningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder som en rigtig god idé med at leje lokale :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja går og venter spændt på min mormor ringer om vi kan leje det, der hvor hun bor :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har I fundet en anden løsning, men ellers ville jeg foreslå at familiens børn kom med, mens vennernes børn ikke blev inviteret.

Jeg synes det er lidt mærkeligt at melde fra til en begivenhed, fordi børnene ikke er inviteret. Mon I så også melder fra til 30 års fødselsdag, sølvbryllup mv. hvor der ikke er børn med???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg syns til en barnedåb er det med børn, men nu så jeg s i har fundet en anden løsning og lejet lokale. vil der i mod sige til et bryllup forstår jeg godt hvis folk invitere uden børn. men ja i skulle da bestemt invitere uden børn, hvis det var det i ville gøre.. håber i fik lejet det lokale

Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg sys man kan gøre som man selv ønsker....børn eller ej, det er jo jeres fest;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt synes jeg godt at man kan holde ´diverse fester uden at invitere nogen børn med, men lige nøjagtig en barnedåb synes jeg at det vil være lidt underligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke selv gøre det, men har en veninde i hvis familie det er HELT normalt at børn ikke er med til konfirmationer og såvidt jeg husker heller ikke dåb... Jeg tror det afhænger af hvad "stemningen" er i familien. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER