BabyOlesen

Stadig ikke gravid

13 indlæg i dette emne

Nu har vi prøvede i 6 måneder, og har lige fået mens. i dag. Jeg er snart træt af at prøve, uden der sker nogen ting.

Og meget bekymret.

Jeg har indomentriose, og ved stadig ikke om jeg overhovedet KAN blive gravid. + at min kæreste er diabetikker. Lægen vil først teste mig igennem efter vi har prøvet i et år. Min kæreste skal dog have lavet en sædtest om et par uger.

Hvis han ikke kan, og jeg heller ikke kan. Får vi ikke børn. Vi kan heller ikke adoptere, da min kæreste er diabetikker.

Jeg er ve dat blive mere og mere ked af det. Alt imens at min bror skal være far for 4 gang, og det er ikke engang et ønskebarn. Min kusine får sin nr 2 i næste månede, og min far skal også have en bette igen. Han er dog 57 og hans nye kone 35.

Syntes det er mega uretfærdigt... :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, kan godt forstå dig! :kram

Har desværre ikke lige nogle gyldne råd og ord, men jeg krydser fingre for at der snart er bid!!! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram :kram Håber snart det lykkes for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram håber at det lykkedes for jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet at skifte læge? Min læge sagde, at han ville gøre noget, hvis der nåede at gå et halvt år uden gevinst.

Jeg håber snart det lykkes for jer :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså man kan godt få lov til at adopter på trods af diabites, så længe det ikke gør, at man får en for tidlig død, og at din mand har styr på sin sukkersyge. Kravene er blevet mildnet, så hvis i har mod på adoption, så synes jeg da i skal prøve at ansøge om det... Det væreste, som kan se er en afvisning, og så har i stadig mulighed for at anke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender alt for godt den følese det er ikke sjovt :boo . Vi har selv prøvet siden nov. 2010 og ikke noget i nu. Det er rigtig hårdt når man hører at endnu en er blevet gravid el skal til at føde når man selv har et brændene ønske om en lille ny :baby1.

Min læge vil gerne undersøg mig selvom vi ikke har prøvet i et år i nu. Men kæresten skal først testes da jeg har en pige på snart 4 år så lægen regner ikke med at det er mig. Men hvis det ikke er ham så bliver jeg undersøgt.

Lægen sagde at det er op til den enkelt læge at bestemme hvornår de vil hjælpe så hvis du ikke har lyst til at ventet så prøv at forhører dign hos andre læger det kunne være at du var heldig at finde en der ville hjælpe jer.

så jeg krydser finger for jer at det lykkes på den naturlige måde :glad en masse :kram :kram :kram til dig og en masse :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig en masse :kram :kram da jeg ikke har de gyldne ord

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså man kan godt få lov til at adopter på trods af diabites, så længe det ikke gør, at man får en for tidlig død, og at din mand har styr på sin sukkersyge. Kravene er blevet mildnet, så hvis i har mod på adoption, så synes jeg da i skal prøve at ansøge om det... Det væreste, som kan se er en afvisning, og så har i stadig mulighed for at anke...

Hvor skønt. hviste ikke reglerne var lettede på det område. :loveshower

Så er der dog et lille håb om adoption, hvis andet går galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender alt for godt den følese det er ikke sjovt :boo . Vi har selv prøvet siden nov. 2010 og ikke noget i nu. Det er rigtig hårdt når man hører at endnu en er blevet gravid el skal til at føde når man selv har et brændene ønske om en lille ny :baby1.

Min læge vil gerne undersøg mig selvom vi ikke har prøvet i et år i nu. Men kæresten skal først testes da jeg har en pige på snart 4 år så lægen regner ikke med at det er mig. Men hvis det ikke er ham så bliver jeg undersøgt.

Lægen sagde at det er op til den enkelt læge at bestemme hvornår de vil hjælpe så hvis du ikke har lyst til at ventet så prøv at forhører dign hos andre læger det kunne være at du var heldig at finde en der ville hjælpe jer.

så jeg krydser finger for jer at det lykkes på den naturlige måde :glad en masse :kram :kram :kram til dig og en masse :bd :bd :bd :bd

Vi vil helt sikkert prøve en anden læge, hvis ham jeg har nu, ikke vil hjælpe os.

Tusind tak for alle krammer alle sammen. Det varmer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 mdr. er i lægens mening ikke ret lang tid, men når du nu har endometriose, så forstår jeg slet ikke han ikke får dig undersøgt nærmere, for det kan jo gøre det svært for dig :(

Krydser fingre for at der snart sker noget, kender godt selv følelsen af, at alle andre får børn og man bare gerne selv vil have en guldklump!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER