Guest LilleMig

Grød

7 indlæg i dette emne

Er i begyndt og hvordan går det??

Her er vi ikke gået igang endnu da hun blive fint mæt af flaske, men kan godt fornemme på hende at hun kigger på vores mad, så der går nok ikke lang tid før vi starter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er begyndt og har været i gang i ca. en måned nu. Vi holder dog en pause lige for tiden, for hans mave kunne ikke rigtig følge med. :(

Men ellers så er det et hit her. :) Og han er også meeeget interesseret i vores mad og vil helst spise det vi spiser. ;)

Jeg ville egentlig gerne være ventet til de 6 mdr. med at give ham grød, men han vågner utrolig mange gange om natten for at spise, så jeg måtte jo gi mig. Desværre har det ikke rigtig haft nogen effekt at han får lidt grød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har været igang en lille måned. Startede op med frugtmos og er så efterhånden gledet over i grød. Dog får hun ikke særlig meget endnu - det er mest for at stille hendes behov for at smage "vores mad".

Så det er små smagsprøver og så er vi klar og har kendskab til skeen, når vi skal lidt yderligt videre med "vores mad".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke startet op endnu, jeg strækker den så længe jeg kan, men selvfølgelig ikke længere end til de 6 mdr. Lige nu går det meget godt, så jeg har ikke så travlt, men det kan ændre sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der er begyndt hvor mange gange om dagen får jeres??

Jess er endeligt begyndt at kunne li lidt grød, men ikke ret meget af gangen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der er begyndt hvor mange gange om dagen får jeres??

Jess er endeligt begyndt at kunne li lidt grød, men ikke ret meget af gangen :)

Vi er lige startet på at give grød/mos 3 gange om dagen. Forhåbentlig giver det en bedre nattesøvn. :)

Om morgenen spiser han ca. 1 dl havregrød, og så spiser han ½-1 dl. til middag og aften. Jeg ar droppet amningerne efter hans måltider, både fordi han er blevet god til at drikke af en kop, men også fordi han ikke rigtig havde noget incitament til at spise en portion, når han blev ammet bagefter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gives der grød/mos 6 gange om dagen. Jeg startede ud for en måned siden, men han er endnu ikke på fuldt måltid, og han havde også lige 3 uger hvor han ikke havde lyst til grød. Nætterne er desværre ikke blevet bedre, hvilket var mit håb da jeg startede grød. Kan blot konstatere at han ikke spiser så meget ad gangen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER