Posted November 14, 2011 Hvor er i bare smukke allesammen :biglove Jeg vil også giftes, hahaha! :lolhit Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 7, 2012 Her vil jeg osse være med :-) Vi havde den mest fantastiske dag. d. 27 august 2011 Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 7, 2012 I får lige et par stykker mere. Vi blev som skrevet gift d. 27/8-2011 og den 12/9-2011 fik vi sat 2 æg op og d. 26/9-2011 fik vi det fantastiske svar at vi ventede os. fantastisk nyhed dagen før vores 1 månedes bryllupsdag. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 7, 2012 Nu har vi så endelig fået lavet 6 stk. i 30x40 ind til vores spisestue. det er såååååååå skønt. Elsker at kunne kigge på dem heletiden. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 8, 2012 I får lige et par stykker mere. Vi blev som skrevet gift d. 27/8-2011 og den 12/9-2011 fik vi sat 2 æg op og d. 26/9-2011 fik vi det fantastiske svar at vi ventede os. fantastisk nyhed dagen før vores 1 månedes bryllupsdag. Hvor er i bare smukke Helle! Super gode billeder, især det i skoven har et fantastisk lys! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 8, 2012 Åååh her vil jeg da også være med. Har stadig vores bryllupsdag så nær i mit hjerte. Den bedste dag nogensinde :7himmel Vi blev gift d. 23. juli 2011 ved vielse på båden Klods Hans ved Den lille Havfrue :biglove Alle billeder er taget af fotograf Mark Thyrring. Uh så svært at begrænse mig til 10 billeder. Link til beretning Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 1, 2012 Hvor er I bare smukke allesammen :biglove og fantastiske billeder I har fået taget! Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 5, 2012 Sikke mange fine billeder i har fået taget alle sammen :rolleyes Jeg blev gift i Gørding kirke d. 12 maj 2012... Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 5, 2012 Jeg vil også være med :loveshower Vi blev gift d. 22. oktober sidste år, på en smuk og varm solskinsdag Mit ynglings billede! Uh, hvor kan jeg kigge på det mange gange! Min smukke buket :7himmel Elskede bare min mands sokker :wub :D Dem var der mange, der lige skulle se. Min meget stolte far fører mig op. Han havde gjort rigtig meget ud af sig selv - taget fint jakkesæt og matchende slips på :wub Min lillebror, som synes det var SÅ sejt at være ringbærer! C's onkel og hans kone overraskede os med sang. Han er proffesionel operasanger og hun arbejder som kirkesanger. Det var så rørende! Der kastes med ris! Behøver jeg at sige, at jeg elsker min mand? :wub Og så et billede af vores fantastiske kage! Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Dejlige billeder :loveshower Venter på de to streger (langt navn :lolhit ): De er desværre lidt små dine billeder, så det er svært at se dem ordentligt, men ellers er de rigtig fine! Pumpkins: Du har helt ret, det er fantastisk det første billede! :wub Og så er jeg bare vild med jeres kage, haha! :D Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Pumpkins: Du har helt ret, det er fantastisk det første billede! :wub Og så er jeg bare vild med jeres kage, haha! :D Tak :D Kan faktisk takke Martin og Ki for vores fine kage :) Vandt den gennem søster BK :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Mette A. Ja det kan jeg godt se nu, jeg havde lidt problemer med at ligge dem ind, så jeg ændrede lidt i størrelsen på dem, øv øv så blev de for små, i må bære over med mig er ny herinde :unsure Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Ej havde slet ikke set denne tråd, vil også være med :loveshower Vi blev gift 18 juni sidste år på en fantastisk sommerdag. Jeg var i 10. uge med Johan og havde kvalme og kastet op hele dagen :rolleyes Min buket, med symboler på de 2 personer, som jeg virkelig manglede den dag.. En broche som har været min oldemors. Hun døde 2 måneder før brylluppet. Det andet er et hjerte for min morfar, som jeg mistede året før brylluppet.. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Dejlig lille tråd der lige dukkede op dér og det er så skønt at se jeres glade og smukke billeder. Her er et link til vores bryllupsberetning med billeder. Det var en fantastisk dag, og nu ser det ud til at vi skal fejre vores et års bryllupsdag med en megt nyfødt lille søn :loveshower Fristers forældres bryllup Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted June 6, 2012 Dejlig lille tråd der lige dukkede op dér og det er så skønt at se jeres glade og smukke billeder. Her er et link til vores bryllupsberetning med billeder. Det var en fantastisk dag, og nu ser det ud til at vi skal fejre vores et års bryllupsdag med en megt nyfødt lille søn :loveshower Fristers forældres bryllup Hvor er du bare en helt igennem smuk brud Fister, -er vild med dit hår og kjole seføli!! Og jeres bryllup ser rigtig sjovt ud, sådan et man gerne ville have været med til.. Men billederne er også virkelig lækre og stemningsfulde :D Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Jeg vil da også lige dele lidt billeder fra vores bryllup, som stod d.15 Oktober 2011 :loveshower - rummet vores festen stod - min far og jeg - buketten - vielsen ved vandet - ringene sættes på - os - igen os Vores billede og pre-weddings billeder har også været på diverse blogs, her et link til pre-wedding billederne; http://www.rocknrollbride.com/2012/04/a-cute-n-colourful-danish-engagement-shoot-jakob-majken/ Og her et link til vores bryllupsfotografs blog, hvor vores billeder også har været på: http://blog.amandathomsen.com/2012/03/majken-jakobs-wedding/ Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Jeg vil da aldrig lade en mulighed for at flashe bryllupsbilleder gå forbi :D Vi blev gift 18. juni 2011 - masser af grin, forvirring, kærlighed, skyer og regn - helt perfekt! ;) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Vores billede og pre-weddings billeder har også været på diverse blogs, her et link til pre-wedding billederne; http://www.rocknrollbride.com/2012/04/a-cute-n-colourful-danish-engagement-shoot-jakob-majken/ Og her et link til vores bryllupsfotografs blog, hvor vores billeder også har været på: http://blog.amandathomsen.com/2012/03/majken-jakobs-wedding/ Det er jo Amanda! Jeg synes nok jeg kunne kende stilen :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Det er jo Amanda! Jeg synes nok jeg kunne kende stilen :loveshower Det er nemlig Amanda - skønne Amanda! Som vi har så meget at takke for :) Og nu tjekkede jeg lige dine billeder ud og din bryllupsberetning... kan se vi har en fælles bekendt og er faktisk næsten sikker på at det er hans skyld (fordi han på FB blev tagget på et af jeres bryllupsbilleder) "skyld" at vi fandt Amanda :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Åh, hvor er I skønne alle sammen. Glæder mig sååå meget til det bliver min tur en gang :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Jeg vil da også lige dele lidt billeder fra vores bryllup, som stod d.15 Oktober 2012 :loveshower Wooow Du er sådan en der kan rejse i tiden eller?? :whistling :whistling :whistling :lolhit (FEDE billeder...) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 10, 2012 Wooow Du er sådan en der kan rejse i tiden eller?? :whistling :whistling :whistling :lolhit (FEDE billeder...) Hahaha!!! Jep - det er sådan noget jeg kan ;) retter det lige til... Og tak skal du have! :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 12, 2012 Har ingen billeder fra da vi blev viet på rådhuset, for der var ikke en sjæl, der vidste det.. :whistling Det var først bagefter vi ringede rundt og kom med den gode nyhed. Tjaaeh der var da et par stykker der mente, de var gået glip af en fest, men vi ville ha' dagen for os selv - VORES EGEN DAG. Hov ja. Vi har været gift (eller viet) siden den 5. august 2004 - og et eller andet sted håber vi at Baby K kunne tænke sig at komme denne dag. DET ville være en feeeeeed bryllupsgave :loveshower Det er jo alligevel kun 13 dage før termin, så det kan i realiteten godt ske. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 12, 2012 Det er nemlig Amanda - skønne Amanda! Som vi har så meget at takke for :) Og nu tjekkede jeg lige dine billeder ud og din bryllupsberetning... kan se vi har en fælles bekendt og er faktisk næsten sikker på at det er hans skyld (fordi han på FB blev tagget på et af jeres bryllupsbilleder) "skyld" at vi fandt Amanda :) Ej hvor sjovt! (nu slog jeg dig lige op på FB for at se hvem den fælles bekendte er ;)) Vi kender Amanda, fordi hun er min mands tidligere chefs kæreste og vi var ikke i tvivl om, at det skulle være hende. Og det lader da til, sådan i al beskedenhed, at vores bryllupsbilleder startede en større Amanda-feber på Bryllupsklar. Og det er vi jo bare glade for, for hun er dygtig! :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥