Posted November 19, 2010 hey dig kender jeg inde fra bryllupsklar. selvom du var lidt tungere til brylluppet, så var du super smuk... men hold da du har tabt dig sidenhed.... Ih tak :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 Tyk måske Trine, men bestemt ikke mindre SMUK!! Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 Vi blev viet den 14. august 2010 :loveshower - og hvor er det bare den bedste følelse at være ægtefolk :7himmel Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 Vanni: Sikke nogle dejlige billeder, og hvor ser i godt ud allesammen... Tosafoto er bare så gode.. Ville også have haft dem til vores bryllup, men der var en anden BK bruger der havde booket dem lige den dag :( Beem: Uhhh... er vild med brudebuketten!! Den minder faktisk lidt om min.. også fuld af roser :) Og ellers er i da bare et skønt nygift par at se på... ihh altså, det er bare den bedste dag!! :loveshower Lillemig: Nåårh sikke en sød lille trold på det første billed... Hvor ser i bare glade og smukke ud... Og super fede billeder!! Ihhh.... ja bryllupsbilleder ER bare skønne!! :biglove :loveshower Tak, syntes også den var super smuk, en kopi af min eksamens opgave- dog lavet af min mester :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 er der ikke flere, der vil vise deres bryllupsbilleder??? Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 Vores hjemmeside Her kan I se en masse billeder fra vores bryllup Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 19, 2010 Hvor ser i alle sammen flotte ud :yay Rigtige gode billeder i har fået taget. Her er lidt fra vores bryllup den 6. juni 2009. Mig Den nervøse gom. Min brudebuket - elsker den buket, synes den er så flot Annika er ved at vise sine fine røde sandaler frem Vejer 10 kg mindre nu Her holdte vi festen Det er svært at vælge billeder, når man har 1992 stykker, for at være præcis ;) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 20, 2010 ØØøøøøøj jeg vil også giftes :) Super smukke billeder :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 20, 2010 Jamen det kan I da godt få lov til... Puha jeg var tyk den gang... der er jo så lige røget nogleog 30kg siden... Men here goes Alligevel :) Så fik jeg det til at fungere :) Du var (og er) bare så smuk :biglove Det billede af dig close-up lå i min ide-mappe lige indtil vi efter vores bryllup. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 22, 2010 Du var (og er) bare så smuk :biglove Det billede af dig close-up lå i min ide-mappe lige indtil vi efter vores bryllup. Ååååååååååårh Hvor er du sød Gitte :) Tak søde og er glad for at jeg har kunne inspirere andre med vores billeder..: Vi var selv ret glade for dem :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 22, 2010 Ih her vil jeg da også være med :) og lige et sidste... Så har jeg vist også opbrugt min kvote :oops ------------------------------------------------------------------------------------------- Man kan læse min bryllupsberetning på bryllupsklar her Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted February 27, 2011 Vil da også gerne vise et par billeder fra mit bryllup selv om det efterhånden er nogle år siden jeg blev gift. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted March 12, 2011 Her bliver jeg ført op af min mega stolte far, som helt sikkert vandt prisen som den der vandede flest høns :) Det er faktisk sværere at få sådan en ring på end hvad man sådan lige tror ;) Og så var der tid til et kæmpe familie kram da vielsen var slut :wub Vores takkekort billede :) Kæmpe mysser :D Aaaah Min smukke brudebuket 5.bmp Vores første dans som mand og kone :wub Der er flere billeder på bryllupsklar hvis i er derinde ;D hihi Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted March 12, 2011 hvor er i bare flotte allesammen vil også gerne vise fotos men må lige vente Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted March 12, 2011 Så fine billeder! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted March 13, 2011 Super flotte billeder :biglove Har desværre ikke mange billeder fra vores :( men vi blev gift på rådhuset en smuk regnvejrsdag :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted April 7, 2011 Skal vi ikke have denne tråd op igen? Synes det er så rart med billeder! :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted May 15, 2011 Uh, den her tråd har jeg slet ikke set! Jeg bliver så glad af at se på bryllupsbilleder :loveshower Vi blev gift på en gråvejrsdag d. 8. maj 2010 - og jeg elsker stadig at være Sørens kone! :wub Nogle udvalgte billeder: Det er svært kun at vælge 10 billeder :rolleyes Vi havde en FANTASTISK dag og jeg ville ønske vi skulle gøre det igen :balloon Min beretning på bryllupsklar kan læses HER Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted May 24, 2011 hvor er det fantastisk at se alle de flotte billeder... :loveshower hehe nu vil jeg også gerne giftes... :) Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted May 24, 2011 Ihh hvor jeg glæder mig til at det bliver min tur :loveshower kæresten og jeg har snakket lidt om at blive viet på rådhuset og så genoptage løfterne ved et kirkebryllup senere hen. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted May 24, 2011 Jamen det kan I da godt få lov til... Puha jeg var tyk den gang... der er jo så lige røget nogleog 30kg siden... Men here goes Alligevel :) Så fik jeg det til at fungere :) - det må da noget tid siden nu.... eftersom du jo kommer sammen med Claus nu :balloon Kender ham fra hjemegnen og FB :blush Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted May 26, 2011 Her er nogle fra vores bryllup 14. juni 2008 Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted July 7, 2011 Jeg var lige et smut på bryllupsklar, for at se, om jeg stadig havde billeder liggende derinde. Det havde jeg sørme, så vil lige vise jer dem. Vi blev viet den 3. juli 2004 i Ryde kirke på Lolland, en drønvarm dag. Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥
Posted November 8, 2011 Jeg kan da lige finde et par stykker ;) Vi blev mand og kone d. 20/8 i år. :7himmel :biglove Åh det var en skøn dag :loveshower Share this post Link to post Share on other sites Annonce ♥