DikteK

Overtro forbundet med indretning af baby's værelse

6 indlæg i dette emne

Nu varer det jo ikke sååå længe igen før baby gerne skulle melde sin ankomst :stork . I den forbindelse vil jeg rigtig gerne have styr på babyværelset, meeen så kom jeg til at tænke på - der er vel også noget overtro forbundet med netop det...

Nogen der ved hvad man ifølge overtroen "må og ikke må"??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man må ikke rede sengen, og man må ikke have barnevognen hjemme før barnet...... Ifølge overtro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man må ikke rede sengen, og man må ikke have barnevognen hjemme før barnet...... Ifølge overtro ;)

Tak :-) Og der er ikke andet??

Hvad så med den dyne man skal have med på sygehuset - reder man den i forvejen eller tager man betrækket med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne have så meget klar til lille mandens ankomst. Jeg redder ikke sengen ( gør liften klar ), men har da vasket sengetøjet, så det hele er klart til brug. Jeg tror snart vi henter alt det vi har købt hos de kære børn hjem, da mit bygge rede hormon kører på højt blus i øjeblikket :whistling ... Har pakket tasken til mig og bebs i dag, selvom jeg skal føde hjemme, da den skal være klar, hvis vi imod forventning skal afsted til sygehuset...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på noget af det der - her er barnevognen hjemme, sengen redt, tasken er pakket, liften er klar og alt er klar til hun skal komme ud til os :) selv puslebordet! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Normalt tror jeg ikke på alt det overtro, men jeg tør ikke tage chancen i dette tilfælde. Nok underligt men hvis nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER