Annaperenna

Jordemoder-besøg

6 indlæg i dette emne

Hey tøser!

Så kom jordemoderen + jordemoder stud. ud til os på besøg :) Hjemmefødsel er stadig planen og jeg GLÆDER mig!! Vi havde et super godt møde, fik snakket det hele igennem og set på huset...

Baby er ca.2500 gr. og står helt fast med hovedet i bækkenet!! Vi er ved at være klar!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hører ikke lige til herinde Anna - men hvor lyder det dejligt! :loveshower Har du selv sagt god for studerende?? Jeg var SÅ glad for den studerende jeg havde med under min fødsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg - og der kommer også en stud med til fødslen.. De skal jo have muligheden for at lære det og jeg syntes det er helt fint med en ekstra til at aflaste Axel når vi er herhjemme.. Og de er SÅ søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende med en hjemmefødsel, det vil jeg også gerne opleve en dag.

Hvad har fået dig til at vælge hjemme fremfor hospital? (svar kun hvis du vil)

Hilsen Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Self. vil jeg da gerne svare :)

Det er ikke fordi jeg har noget imod sygehuset, de er SÅ søde i Viborg og har store lækre stuer..

Jeg er bare mere tryg herhjemme.. Det har hele tiden været mit ønske, så slutter vi ringen (Han er jo også lavet herhjemme:)) Her kan Axel være med, skal ikke forlade mig om natten og kan tage noget at spise hvis han bliver sulten.. Derudover har jeg jordemoderens udelte opmærksomhed som gør mig mere tryg.. Man hører jo om kvinder hvor veerne går i stå når de kommmer på sygehuset indtil de er trygge igen. Har haft en let og ubesværet graviditet så har også fået ok til det ret tidligt faktisk. Må føde hjemem hvis jeg føder 37+0 - 41+5.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det lyder fantastisk med hjemmefødsel - og skønt at der er god kemi med jordemoder + studerende. Hvis ikke det var fordi vi ikke har mulighed/plads til et fødekar herhjemme, tror jeg også vi havde valgt en hjemmefødsel (det ville dog have krævet noget bearbejdning af Frederik).

Og tillykke med at være kommet inden for termin :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER