Fru-Nielsen

Beslutningen at taget!!

45 indlæg i dette emne

Nu har jeg siden i går overvejet om jeg skulle skrive noget, og HVAD jeg skulle skrive! :rolleyes

Og nu kan jeg ikke lade være længere - jeg BOBLER af lykke! :loveshower

I går eftermiddags inden manden skulle på arbejde gik vi en tur.. Snakken gik på baby, og vi snakkede om fordele og ulemper ved at gå i gang lige om snart. Efterhånden gik det op for os begge, at vi egentlig bare gik og argumenterede FOR at vi skulle i gang nu. Så vi stopper op der på træbroen, kiggede på hinanden (med fjod og skøn natur omkring os, solen skinnede - det var som taget ud af en film) og så var det besluttet! :7himmel Vi starter projekt-baby hurtigst muligt!!

Vi er SÅ glade herhjemme! Og heldigvis ved vi at vi begge "fungerer", og at vi kan lave børn sammen (vi fik en abort tidligere i vores forhold - den gang var det bare slet ikke tiden for os :( Og uden tvivl det rigtig at gøre den gang), så vi håber (og regner lidt) med at få bid hurtigt.

Den sidste p-pille bliver taget i weekenden! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neeej, hvor er det fantastisk! Tillykke!!! :glad - Eller hvad man nu siger :rolleyes Håber det går hurtigt for jer! :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor fedt!!! :loveshower Er faktisk lidt overrasket for ud fra bryllupsklar havde jeg bare forstået at der gik en del tid endnu før I gik igang. Men der sker nok et eller andet med en efter sådan noget bryllup, og især når man befinder sig på babyklar ;) :lovebk

Håber at I snart står med II :goodluck (Og at vi kunne ende i terminsgruppe sammen - det ku sgu da være hyggeligt :whistling )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, hvor er det fantastisk! Tillykke!!! :glad - Eller hvad man nu siger :rolleyes Håber det går hurtigt for jer! :goodluck

:bd :bd :bd

Tusind tak, Pia! :) Hvor er det hyggeligt du også er herinde! :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor fedt!!! :loveshower Er faktisk lidt overrasket for ud fra bryllupsklar havde jeg bare forstået at der gik en del tid endnu før I gik igang. Men der sker nok et eller andet med en efter sådan noget bryllup, og især når man befinder sig på babyklar ;) :lovebk

Håber at I snart står med II :goodluck (Og at vi kunne ende i terminsgruppe sammen - det ku sgu da være hyggeligt :whistling )

Haha! Jeg er også selv ret overrasket! :rolleyes Jeg havde altså troet der ville gå et par år endnu. Men vi kan altså ikke vente et par år. :) Og hvis ikke vi springer ud i det nu, vil der faktisk nok gå tre år før det passer ind, og så lang tid VED vi at vi ikke kan vente :loveshower

Regner du da med I også snart går i gang?? :glad Det kunne være max hyggeligt med samme terminsgruppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neeej, hvor er det fantastisk! Tillykke!!! :glad - Eller hvad man nu siger :rolleyes Håber det går hurtigt for jer! :goodluck

:bd :bd :bd

Hvad søren, Pia, det er først nu, det er gået op for mig at "det er dig". Hvor hyggeligt! :glad Er 7. marts datoen for start af PB eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med at I nu har taget beslutningen :glad

Håber at I snart står med de 2 II :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Jeg er også selv ret overrasket! :rolleyes Jeg havde altså troet der ville gå et par år endnu. Men vi kan altså ikke vente et par år. :) Og hvis ikke vi springer ud i det nu, vil der faktisk nok gå tre år før det passer ind, og så lang tid VED vi at vi ikke kan vente :loveshower

Regner du da med I også snart går i gang?? :glad Det kunne være max hyggeligt med samme terminsgruppe!

Jamen... :blush Arrrrrrh, jeg ved det bare ikke. :unsure

Nogle dage synes jeg slet ikke at energien, pladsen, tiden, pengene, overskudet (og nogle få gange endda lysten) er der... Og andre dage, tænker jeg at vi SELVFØLGELIG starter så snart Brian er færdiguddannet (30. september - sjovt nok ca. der hvor jeg også tager den sidste p-pille i nuværende pakke :whistling ).

Vi skal også lige have det dér, som jeg har skrevet om i det fortrolige forum, væk først, for det tærrer VIRKELIG på mig :( Men ellers, så tror jeg at vi på et tidspunkt gør som jer, og sådan lidt "spontant" beslutter at "nu er det altså nu".

Har det lidt som dig/jer, at hvis vi ikke begynder nu, så kan der pludselig gå ret mange år, før det passer rigtig godt ind, og jeg vil jo faktisk gerne nu... Og de der kommende bedsteforældre bliver jo heller ikke yngre :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændende :loveshower

Krydser fingre for, I snart står med en positiv test :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen... :blush Arrrrrrh, jeg ved det bare ikke. :unsure

Nogle dage synes jeg slet ikke at energien, pladsen, tiden, pengene, overskudet (og nogle få gange endda lysten) er der... Og andre dage, tænker jeg at vi SELVFØLGELIG starter så snart Brian er færdiguddannet (30. september - sjovt nok ca. der hvor jeg også tager den sidste p-pille i nuværende pakke :whistling ).

Vi skal også lige have det dér, som jeg har skrevet om i det fortrolige forum, væk først, for det tærrer VIRKELIG på mig :( Men ellers, så tror jeg at vi på et tidspunkt gør som jer, og sådan lidt "spontant" beslutter at "nu er det altså nu".

Har det lidt som dig/jer, at hvis vi ikke begynder nu, så kan der pludselig gå ret mange år, før det passer rigtig godt ind, og jeg vil jo faktisk gerne nu... Og de der kommende bedsteforældre bliver jo heller ikke yngre :P

Det lyder til at du har nogle af de samme overvejelser som jeg har haft! Vi har bare været rigtig heldige at det hele pludselig flasker sig. Det har især været det økonomiske og pladsen der har naget. Men Allan har fået nyt job, hvor han får markant mere end han gjorde med forsvaret, og jeg starter jo i lære her d. 1. :) Så pludselig er økonimien til at vi sagtens tør kaste os ud i det. Det kan måske virke dumt at prøve at blive gravid mens jeg er elev, men ellers går der nok tre år før vi kommer i gang, da der er to år til jeg er færdiguddannet og hvis jeg først er færdig vil jeg altså gerne have et job inden vi går i gang, og det ved man jo ikke lige hvornår kommer. :) Og heldigvis er det ikke noget problem for at vi gør det under min læretid - på det punkt er jeg virkelig glad for at være offentlig ansat ;)

Hmm.. Det blev en længere smøre! :rolleyes

Jeg synes da alt peger mod at I også skal hoppe med på vognen! :glad Men jeg tror bare man skal snakke om det - så kommer det hele af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, Pia! :) Hvor er det hyggeligt du også er herinde! :lovebk

Jamen det er også bare helt vildt hyggeligt, at der er så mange kendinge herinde! :)

Hvad søren, Pia, det er først nu, det er gået op for mig at "det er dig". Hvor hyggeligt! :glad Er 7. marts datoen for start af PB eller? :)

Haha, ja jeg er mig ;)

7. marts 2010 er faktisk datoen vores søn blev født, så den betyder rigtig meget for mig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :loveshower

Det er en dejlig fornemmelse at have, når beslutningen endelig er taget.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig beslutning I har taget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh held og lykke :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :glad

Håber I hurtig vil stå med 2 streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak!! :glad Jeg er bare SÅ spændt og lykkelig! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder til at du har nogle af de samme overvejelser som jeg har haft! Vi har bare været rigtig heldige at det hele pludselig flasker sig. Det har især været det økonomiske og pladsen der har naget. Men Allan har fået nyt job, hvor han får markant mere end han gjorde med forsvaret, og jeg starter jo i lære her d. 1. :) Så pludselig er økonimien til at vi sagtens tør kaste os ud i det. Det kan måske virke dumt at prøve at blive gravid mens jeg er elev, men ellers går der nok tre år før vi kommer i gang, da der er to år til jeg er færdiguddannet og hvis jeg først er færdig vil jeg altså gerne have et job inden vi går i gang, og det ved man jo ikke lige hvornår kommer. :) Og heldigvis er det ikke noget problem for at vi gør det under min læretid - på det punkt er jeg virkelig glad for at være offentlig ansat ;)

Hmm.. Det blev en længere smøre! :rolleyes

Jeg synes da alt peger mod at I også skal hoppe med på vognen! :glad Men jeg tror bare man skal snakke om det - så kommer det hele af sig selv ;)

Aaarh, det er jo nærmest PRÆCIS det samme, som vi har tænkt på. Har heller ikke lyst til at gå på barsel direkte efter uddannelse, så vil gerne "nå" at få et barn i studietiden, da vi ellers skal (eller det SKAL vi jo ikke, men det ville jeg have det bedst med) vente til jeg er færdig (2 år) + et års tids arbejde = 3 år! :o

Forhåbentlig kommer vi også til at følges ad jobmæssigt, jeg håber jo MEGET at Brian får et godt job så snart han er færdigudlært, og at det hele så bare kommer af sig selv derefter. :whistling

Er dog lidt påpasselig med at presse for meget på. Brian er vild med børn og har kommet med et par børnekommentarer af sig selv, men er generelt en mand af få ord, og det betyder meget for mig, at han lidt "selv" foreslår det... Nu må vi se, hvor længe jeg gider vente på om han så gør det :P

Eeeeej, synes bare det er SÅ fedt, at I starter nu! Håber at I bliver heldige hurtigt og glææææææder mig til at følge dig/jer! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :glad

Håber i snart står med de berømte 2 streger :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarh, det er jo nærmest PRÆCIS det samme, som vi har tænkt på. Har heller ikke lyst til at gå på barsel direkte efter uddannelse, så vil gerne "nå" at få et barn i studietiden, da vi ellers skal (eller det SKAL vi jo ikke, men det ville jeg have det bedst med) vente til jeg er færdig (2 år) + et års tids arbejde = 3 år! :o

Forhåbentlig kommer vi også til at følges ad jobmæssigt, jeg håber jo MEGET at Brian får et godt job så snart han er færdigudlært, og at det hele så bare kommer af sig selv derefter. :whistling

Er dog lidt påpasselig med at presse for meget på. Brian er vild med børn og har kommet med et par børnekommentarer af sig selv, men er generelt en mand af få ord, og det betyder meget for mig, at han lidt "selv" foreslår det... Nu må vi se, hvor længe jeg gider vente på om han så gør det :P

Eeeeej, synes bare det er SÅ fedt, at I starter nu! Håber at I bliver heldige hurtigt og glææææææder mig til at følge dig/jer! :goodluck

Ja vi har da vist de samme overvejelser ;) Hvor sjovt! Men jeg tror nu flere har det sådan! :)

Herhjemme synes jeg heller ikke jeg har presset - for det virker slet ikke på Allan. Jeg har hvertfald ikke presset for at det skulle være nu - har heller ikke altid været sikker på at jeg ville lige med det samme. Men jeg har presset en smule på for at vi så skulle finde ud af hvornår - ligepræcis pga. uddannelse og job tankerne som du også har. Allan er klart også mere skruk en mig - tror det skyldes at han med hastige skridt nærmer sig de 30 (han fylder 27 i næste måned).

Men jeg tænker da I skulle tage om snakke om de forskellige muligheder for hvornår I kunne begynde projektet. Det fører jo nok til en beslutning af en art :) Og så er det altså bare rart at have afstemt forventningerne og planlægge lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :glad

Håber i snart står med de berømte 2 streger :yay

Tak! Også mig! :glad Er bare total overrasket over hvor utålmodig jeg pludselig er blevet. Beslutningen blev taget i går, og lige nu føles det som en evighed til lørdag hvor jeg tager min sidste p-pille!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den store beslutning! :loveshower :loveshower

Masser af :goodluck og :bd til Jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den store beslutning! :loveshower :loveshower

Masser af :goodluck og :bd til Jer!

Tusind tak, Susanne! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uh hvor er det spændende :-D

Da vi tog beslutningen kort før jul kunne jeg ikke vente. havde 5 piller tilbage i pakken, men smed dem ud og valgte at vi bare startede 5 dage tidligere hehe:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER