Guest M's mor

Vores bryllupsplanlægning - update

23 indlæg i dette emne

Nu er der jo nogle stykker herinde der nævnte om ikke jeg ville lave en lille planlægningstråd, så I kunne se hvad jeg havde fundet ud af indtil videre.

I får de ting som vi har bestemt os for. Tænker det er nemmest :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kirken bliver Ebeltoft kirke, og datoen er den 1. juni 2013.

Jeg har endnu ikke snakket med kirkekontoret. Dog kun lige for at høre hvornår vi kunne bestille tiden. Og det vil de helst have vi venter med til januar 2012. Så der må jeg væbne mig med tålmodighed.

Feststed er Grønfeld forsamlingshus. Mit link Så kan I lige lure lidt billeder.

Jeg har reserveret det. Vi mangler dog lige at betale depositum. Det vil de gerne have allerede nu, men vi prøver at trække den lidt, da vi står og skal flytte, så de penge kan vi godt lige bruge på noget andet.

Maden skal vi have fra noget der hedder Lottes mad Mit link. Kæresten var til en fest hvor maden kom derfra og den smagte rigtig godt sagde han. Vi regner med forret som er portions anrettet, så er hovedret buffet, og dessert er bryllupskage. Og så vil vi gerne have slik buffet (jeg vil), og kæresten ønsker pølsevogn til natmad, den tvivler jeg så på der er råd til.

Vores farve tema er sort, hvid og pink. Jeg har faktisk købt pink sko som lige skal pyntes.

post-1293-009555000 1314099949_thumb.jpg

Bare for at være lidt anderledes. Men kan være jeg måske falder for nogen andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen ønsker jeg skal være i stil med den på billedet. Jeg vil dog også gerne have slør på. Den skal syes i Kina, med mindre jeg finder en herhjemme på udsalg.

Vi har valgt at kærestens tøj også skal købes på udsalg. Så tøjet er der hvor vi gerne vil spare lidt, men uden vi skal sige farvel til nogle drømme.

post-1293-098531900 1314100098_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have to brudepiger. Min søster og min kusine. Jeg ønsker deres kjoler skal være nogenlunde ens, men er ikke sikkert de er med på den, så indtil videre skal den bare være sort, og så hvis det passer ind skal der et pink bånd på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik vores Save the date magneter hjem i går. Og hvor er de fine. Er rigtig godt tilfreds med dem. Så I skal da ikke snydes for et billede

post-1293-034354300 1315416829_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan næsten ikke se din STD magnet fordi billedet bliver så stort når jeg åbner det. :o Men umiddelbart ser det godt ud. :)

Og smuk kjoleinspiration! Det er jo lige mig, når man giver den fuld skrue på prinsessedrømmen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan næsten ikke se din STD magnet fordi billedet bliver så stort når jeg åbner det. :o Men umiddelbart ser det godt ud. :)

Og smuk kjoleinspiration! Det er jo lige mig, når man giver den fuld skrue på prinsessedrømmen! :loveshower

Jeg er så dårlig til det med billeder. Det er jeg ked af.

Man har kun den ene chance for at være prinsesse, så der skal bare en masse tyl og stor kjole ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så dårlig til det med billeder. Det er jeg ked af.

Man har kun den ene chance for at være prinsesse, så der skal bare en masse tyl og stor kjole ;-)

Hehe, det skal du da ikke være ked af :) Hvis du vil lave det mindre, så kan du hurtigt gøre det ved at åbne billedet i paint og trykke Ctrl + W :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en smuk kjole Samantha, den kan jeg godt forstå du er faldet for og den bliver også flot på dig (hvis det bliver den)

God ide med de magneter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, det skal du da ikke være ked af :) Hvis du vil lave det mindre, så kan du hurtigt gøre det ved at åbne billedet i paint og trykke Ctrl + W :)

Må jeg lige se om jeg kan finde ud af. Er elendig til sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en smuk kjole Samantha, den kan jeg godt forstå du er faldet for og den bliver også flot på dig (hvis det bliver den)

God ide med de magneter :)

Hvor er du sød, Tusinde tak Pernille.

Er slet ikke til at sige om det er mig når den kommer på. Og tror jeg venter indtil næste år med at prøve kjoler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sød, Tusinde tak Pernille.

Er slet ikke til at sige om det er mig når den kommer på. Og tror jeg venter indtil næste år med at prøve kjoler.

Ja vent endelig så længe som muligt og sørg for at den ikke er syet til før en uge før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vent endelig så længe som muligt og sørg for at den ikke er syet til før en uge før

Det skal jeg huske :-) Rart med råd fra andre :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg huske :-) Rart med råd fra andre :glad

:) Jeg var desværre gravid da jeg skulle I min. Vi var lige ved at opgive at få mig i den. Min mor begyndte at græde. Men til sidst lykkedes det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Jeg var desværre gravid da jeg skulle I min. Vi var lige ved at opgive at få mig i den. Min mor begyndte at græde. Men til sidst lykkedes det.

Åh nej dog. Godt du kom i den alligevel, men det er bare så træls når det skal blive besværligt og måske ikke engang lykkes, men det gjorde det jo så heldigtvis for dig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej dog. Godt du kom i den alligevel, men det er bare så træls når det skal blive besværligt og måske ikke engang lykkes, men det gjorde det jo så heldigtvis for dig :loveshower

ja heldigvis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå vil da lige opdatere til jer der ikke er på bryllupsklar. Er frygtelig længe siden jeg sidst har skrevet her.

Kirken er bestilt og den bliver den 1. juni 2013 kl. 16 i Ebeltoft.

Fotograf har jeg også bestilt. Albretschen foto. Vist ikke helt stavet rigtigt. Men han kommer og tager billeder før/under og efter vielse, samt gruppebillede og portræt billeder. vi får så noget familie til at tage billeder til festen.

Maden er næsten også styr på. Vi skal have fra Kokken og Jomfruen.

Menuen ser således ud:

Hovedret: Oksetyndsteg, rosa stegt.

Tilbehør: Saltbagte kartofler med aioli hvidløgscreme, friske grønne salater med iceberg, pasta, minitomater og sukkerærter. Pikant dressing samt broccoli salat.

Forret: Dampet fiskeanretning med laks, fiskefilet, rejer, dressing og baguette.

Natmad: Pålægsbord med 5 slags pålæg og lun leverpostej

Vi har fundet et andet forsamlingshus som ligger i tåstrup i stedet for det i Grønfeld.

Der er lige et link til det: HER

Og så har jeg købt kjolen :-) den er for stor til mig men den kan syes ind lovede de i lilly.

Link HER

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh selv samme kjole har jeg også kigget på (uden at skal giftes endnu :whistling )

Elsker at se hvor billigt man kan få en brudekjole på tilbud :-)

Hvad hedder du inde på Bryllupsklar.. så vil jeg lige følge dig derinde.. lyder til du vil lave et fantastisk med alligevel billigt bryllup, også det jeg vil.. så man kan vel altid stjæle ideer mens man venter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh selv samme kjole har jeg også kigget på (uden at skal giftes endnu :whistling )

Elsker at se hvor billigt man kan få en brudekjole på tilbud :-)

Hvad hedder du inde på Bryllupsklar.. så vil jeg lige følge dig derinde.. lyder til du vil lave et fantastisk med alligevel billigt bryllup, også det jeg vil.. så man kan vel altid stjæle ideer mens man venter ;)

Hej

Jeg er for tiden ikke så tit på bryllupsklar, men der kommer da opdateringer når der sker noget. Jeg hedder sally24 derinde. og du skal være velkommen til at følge planlægningen. Har selv fået ideer fra en masse andre der inde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke præcist hvad jeres budget til tøj er på, men har I prøvet at kigge på www.suitopia.dk efter tøj til din mand? Der kan man få et jakkesæt syet til ham til ikke ret mange penge :) Og de har fantastisk god service, vi har i hvert fald kun gode oplevelser med dem :)

Held og lykke med det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke præcist hvad jeres budget til tøj er på, men har I prøvet at kigge på www.suitopia.dk efter tøj til din mand? Der kan man få et jakkesæt syet til ham til ikke ret mange penge :) Og de har fantastisk god service, vi har i hvert fald kun gode oplevelser med dem :)

Held og lykke med det hele ;)

Den side må jeg da lige tjekke ud. Tusinde tak.

Altså vi håber ikke at komme op på mere end 1500 kr da vi køber det når der er udsalg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En masse nyt er sket, og der er faktisk ikke noget der er ved det gamle.

Kirken er stadig Ebeltoft kirke og det er den 1. Juni 2013.

Fotografen er stadig den sammen.

Det nye er at festen holdes på hoed kro som liger i Balle hvor vi bor.

Menuen er:

Forret varmrøget laks på salat med spinat dressing

Hovedret oksefilet med tilbehør.

Dessert er bryllups kage

Natmad biksemad.

Der er inviteret 73 men mangler stadig svar fra 50. Men de har en måned endnu.

Toastmaster og forlover er vores gode ven.

Brudepiger er min søster, kusine og datter. Kusinen må selv vælge kjole, men den skal bare være sort, mens min søster og datter skal have pink på. Vi har fundet disse kjoler.

post-1293-0-85822000-1361273870_thumb.jpg

post-1293-0-21467600-1361273882_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER