Verdier

Gravid efter SA

10 indlæg i dette emne

Til jer der har prøvet dette, hvor lang tid efter blev i gravide igen? Jeg tænker, at lægen sagde efter min første menstruation om 1 måneds tid ca., men vil jeg få ægløsning inden? Ja, er lidt uvidende på det område whistling.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til jer der har prøvet dette, hvor lang tid efter blev i gravide igen? Jeg tænker, at lægen sagde efter min første menstruation om 1 måneds tid ca., men vil jeg få ægløsning inden? Ja, er lidt uvidende på det område whistling.gif

Jeg har ikke haft en SA, men er ret sikker på, at du vil få ÆL inden din næste mens dukker op :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev gravid efter 2 måneder. Desværre endte det også i en SA.. <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får ÆL ellers kan du ikke få mens ;)

Grunden til de anbefaler efter første mens er for at de kan udregne termin :)

Jeg har også lige haft SA og gynækologens råd var prøv straks der er meget stor chance for en ny graviditet lige efter en SA og han sagde det med fastsættelse af termin var grunden til læger altid sagde vent til efter første mens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en SA i juni 2008, og sidst i november 2008 testede jeg igen positiv og var gravid med Isabella :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange bliver gravid lige efter en SA, desværre var jeg ikke en af dem.. Her gik der 3 mdr første gang og 7 mdr anden gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får ÆL ellers kan du ikke få mens ;)

Må lige korrigere. Man kan godt få en blødning uden ÆL. Men forskellen på blødning og termen "MENS"-blødning.. er ikke stor. Der er mange mennesker, der slet ikke får ægløsning, men som bløder regelmæssigt. Rigtigt nok er blødningen ikke mens.. men livmoderslimhinden er stadig fortykket og skal stadig udstødes. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får ÆL ellers kan du ikke få mens ;)

Grunden til de anbefaler efter første mens er for at de kan udregne termin :)

Jeg har også lige haft SA og gynækologens råd var prøv straks der er meget stor chance for en ny graviditet lige efter en SA og han sagde det med fastsættelse af termin var grunden til læger altid sagde vent til efter første mens ;)

Okay.. Så jeg kan godt springe på og håbe på bid inden så længe igen.. wink.gif Synes nemlig også at det virkede underligt hvis ikke man kunne før mens.. Håber bare det går stærkt, så jeg ikke skal vente så lang tid mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay.. Så jeg kan godt springe på og håbe på bid inden så længe igen.. wink.gif Synes nemlig også at det virkede underligt hvis ikke man kunne før mens.. Håber bare det går stærkt, så jeg ikke skal vente så lang tid mere..

Det kan du sagtent... Det gjorde lægen, der scannede mig i dag klart for mig.... Hvis du bliver gravid med det samme er det fordi din krop er klar til det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge har hver gang sagt at det bare er op på hesten igen. Kroppen tager imod en graviditet hvis den er klar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER