Guest

Venindetråden

112 indlæg i dette emne

Mit Navn er Pia bliver 30 år til sommer <_<

er mor til Regitze på 14 måneder

bor i Taulov mellem fredericia og kolding er tilflytter så kender ikke så mange.

er uddannet tjener - ja man kan godt ha et familieliv som tjener

er meget kreativ, elsker at komme ud og røre mig, tøssehygge.

kærster med kim.

skriv hvis i vil vide mere.

Så bor du jo ikke så langt fra mig *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oldingedamen bor ikke så langt fra Ribe, Cirkeline - men kun frem til 1/3 2011. Dog masser af tid pt. pga. sygemelding :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oldingedamen bor ikke så langt fra Ribe, Cirkeline - men kun frem til 1/3 2011. Dog masser af tid pt. pga. sygemelding :zzz

Ok, jamen det var da rart at der også er nogen hernede i hjørnet af DK ;)

Hvor bor du så til marts? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra 1/3 bor vi i Horsens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Lene er 31 år og mor til Anders på 10 og Nana på 6.

Bor på nordfyn og er gift med Flemming.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Annette, årgang 1975, alenemor og bor i Farum (Region Hovedstaden).

Jeg har 3 børn: Nanna fra 2006, Frida fra 2009 og Mikkel fra 2010 :loveshower

PS: Var det muligt i #1 at inddele det så man hurtigt kan få et overblik over hvem der bor tæt på. Evt. bare inddele det i regionerne. Især fordi det er svært udfra et bynavn at vurdere om vi snakker Fyn, Jylland, Sjælland eller andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Melder mig da osse lige på banen :)

Jeg hedder bettina, er sammen med mark, vi har snart været sammen i 7 år.. Skal giftes her til september :D Jeg er 23, bliver 24 til sep. Mark er lige blevet 29.

vi har ingen børn endnu, men vi arbjeder på sagen ;)

Vi bor i skærbæk ved rømø og tønder..

Sammen har vi 2 dejlige hunde og 2 skønne katte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Jaqueline.

er 21 år og bor på Mors. :)

Her bor jeg ude i en lille landsby sammen med min forlovede Jesper på 32 år.

Vi har 6 katte og en dejlig hund og nyder landlivet.

Jeg er igang med en uddannelse for at blive salgsassistent, så meget af min tid går med dette. Jeg overvejer dog kraftigt at starte på VUC og få min 9. kl. eksamen og derefter en 2 årig HF - jeg er lidt af en "ved ikke hvad jeg vil", spcielt hvad der angår uddannelse, så jeg har besluttet mig for at få en butiksuddannelse, da det er en god bund og så evt. senere gå over i pædagogvejene eller sådan noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har lige et par rettelser til veninde tråden her..

jeg er flyttet til sønderjylland nærmere betegnet Hovslund st. ved rødekro.

og jeg er kun 28 år gammel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Tøser :badgirl

Jeg Hedder Lene, er 28år, og bor i Esbjerg. Jeg bor i hus, sammen med min mand, og vores søn fra 2006.

Jeg er en sød, sjov og frisk pige :)

Hvis der er andre fra Esbjerg eller tæt på, så skrive endelig til mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tihi ja jeg hedder så Tina (men det var nok ikke s svært at gætte) er lige blevet 31 år (gisp)

Har Katrine på 4½ og Sofie på 2½ år og 2 englepiger på kirkegården.

Har været gidt med min mind i 5½ år, men vi har været sammen i 13 år.

familiens kæledyr er vores lile ninus

Jeg går ledig for tiden efter barslen af tvillingerne.

Manden min har lige fået arbejde som kok, så nu er det bare mig der mangler noget selvskab.

Vi bor på ALS.

Vi kommer oprindelig fra sjælland så kan snakke med alle :-D

post-1508-099345600 1304627685_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Mit navn er Vinni, alderen nærmer sig hastigt de 30 (sidst i juli) :P

Jeg er mor til to dejlige piger, Freja fra 02 og Liva fra 06.

Vi flytter til Randers den 15/6, så det ville da være rart at have nogle at snakke med eller få en kop kaffe med :)

Nå ja, vi har en lille vovse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa jeg vil da også gerne være med. :)

jeg hedder kathrine jeg er snart 25 år og bor i Næstved sammen med min kæreste og hver anden weekend hans datter på 6 år.

jeg går på slagelse pædagog seminarium og er lige nu i min sidste praktik som jeg har taget i vietnam. jeg kommer til danmark i juli og så har jeg 6 måneder tilbage af min skole. :) dejligt.

ja jeg ved ikke helt hvad jeg mere skal skrive men jeg vil meget gerne snakke med andre da jeg syntes det er noget så hyggeligt. :)

kram ønskebaby/kathrine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil da gerne med på denne liste, måske kan den være med til knytte nye venskaber.

Jeg hedder Stine og er 33 år.

Er mor til Sigrid på 9 og Julie på snart 6 år.

Jeg er født og opvokset i Rødby, dog med et par afstikkere til Nakskov, Søllested og Langeland - men er vendt hjem igen til Rødby.

For 7 år siden blev jeg gift med Søren.

Jeg har indtil påske været igang med at læse til lærer, men er blevet afskediget fra mit praktiksted - så fremtiden ser lidt sort ud pt.

Spørg gerne, hvis der er mere I vil vide om mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil gerne være med - søger nye skønne veninder :)

Jeg hedder Jette er 30 år og bor i Janderup ved Varde/Esbjerg. Jeg bor med min mand, vores 2 børn Oliver 4 år og Kaya 2 år og så har vi hund.

Jeg er uddannet social-og sundhedsassistent og arbejder i socialpsykiatrien i et botilbud for 5 unge mennesker mellem 18-25 år med psykiske lidelser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa.

Jeg vil gerne være med - søger nye skønne veninder :)

Jeg hedder Jette er 30 år og bor i Janderup ved Varde/Esbjerg. Jeg bor med min mand, vores 2 børn Oliver 4 år og Kaya 2 år og så har vi hund.

Jeg er uddannet social-og sundhedsassistent og arbejder i socialpsykiatrien i et botilbud for 5 unge mennesker mellem 18-25 år med psykiske lidelser.

Jamen du bor jo lige uden for byen :)

Jeg bor i Varde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du bor jo lige uden for byen :)

Jeg bor i Varde

Ja.. ved nærmere eftertanke tror jeg faktisk det er dig jeg købte lidt tøj af engang til min datter :)

Det kunne da være hyggeligt at sludre over en kop kaffe en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm.. Jeg er ik 27 år mere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Gitte, er 26 år og jeg er arbejdssøgende med uddannelse som folkeskolelærer. Vi har ingen børn, og ikke umiddelbart planer om børn lige nu - men kunne være fedt med nogle veninder der havde børn, så min kæreste kunne se hvor dejlige de var ;)

Jeg er lige flyttet til Odense, og jeg savner virkelig at have nogle veninde i området... Mest så jeg kan komme lidt væk hjemmefra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Anita er 24 år gammel og bor i Randers sammen med min mand, der er 38 år gammel og har tre børn fra et tidligere ægteskab. På trods af, at jeg har boet i Randers i 5 år har jeg faktisk ingen omgangskreds i byen, hvilket nok til dels skyldes, at jeg har studeret i Århus, hvor de fleste af mine medstuderende boede. Jeg er blev færdiguddannet folkeskolelærer her i sommer, men har ikke været så heldig at finde et job endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Mette og er 25 år gammel. Jeg bor i Horsens og arbejder på fabrik. Jeg bor sammen med min kæreste gennem 3½ år. Sammen har vi lille Hannah som bliver 2 til december og hver anden weekend har vi min kærestes søn, Casper, som bliver 5 til oktober.Vi har også vores lille Molly Mops..

Hmm det var lige kort, koldt og kynisk om mig.. Jeg er normalt ikke så kortfattet, men har ikke lige tid til den store livshistorie. Kunne godt bruge lidt flere venner/bekendtskaber i/omkring østjylland/midtjylland.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil da også gerne være med :)

jeg Hedder Tina og er 26 år er gift med min mand kim 28 år vi har sammen 4 drenge

Marcus som fylder 7 til nov, Jonas 5 år og 4 mdr, Sebastian 2 år og 8 mdr, og Benjamin som fylder i 1 år i denne mdr.

vi bor i haslev har vi gjort i snart 3 år, jeg er hjemmegående med de to små, og kim er automekaniker.

jeg kunne godt tænke mig at mødes med nogle og ja vi er også klar til at mødes med andre sammen, nye venskaber er altid skønt :)

fritiden går nu mest med børnene, tager i bio,ud at spise, bowle med og uden børn, tager i skoven stranden og ja vi ellers lige kan finde på. kan også godt lide og sidde hjemme og hygge..

mvh tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Louise - Bliver oftest kaldt Lulle.

Jeg er 26 år og bor i Herlev - Storkøbenhavn.

Går pt hjemme pga en sygemelding, og har lige fundet ud af at jeg er gravid ;-)

Så udover at være totalt rundt på gulvet over kommende baby, er jeg også lettere Zilla over at skulle giftes lige om snart (29/10), så hvis nogen kan holde det ud, må de da gerne skrive til mig :balloons

Jeg bider kun engang imellem :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER