Guest

Venindetråden

112 indlæg i dette emne

Neiii??? Kender du mig? :D Jeg kan slf ikke gætte hvem du er da du er alt for undercover ;) Kan man ikke få et billede eller nowe? Ellers prik mig lige på skulderen nede i Brugsen ;)

Tror ikke vi kender hinanden men det kan vi da komme til.

Jeg bliver lige undercover til vi har været vores sidste behanling igennem som vi er lige nu. Men skal nok træde frem når vi har et resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

NEJ!!! Først nu går det op for mig hvem du er!!! LOL :D Heeeeeeeeeeeeeeeeiiii Charlotte!!! :D Du må da ikke sådan gå rundt og skifte navn! ;) Hehe! :kiss:

Siger kvinden der selv havde et andet navn i starten? :) Ej jeg ku jo ikke hedde frederics-mamma mere når jeg nu også er victors mor, og putte begge navne på blev nu alligevel for meget.. SÅ jeg greb chancen og smed anonym frakken af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror din søster bor i det gule hus ved siden af det der værksted i den røde bygning med det lange hegn :-)

Vanni, det er altså sort snak for alle os udenforstående ;)

Ej, jeg vil også gerne være med i tråden...

Jeg hedder Mille, er 28 år og bor i Svogerslev lige udenfor Roskilde sammen med min mand og i weekenderne hans børn på 9 og 12.

Vi har endnu ingen børn selv, men det kommer - forhåbentlig i løbet af det næste år eller 2...

Alle veninderne bor i København, så kunne godt bruge en eller 2 der var lidt tættere på...

Til daglig er jeg pt. i en boligforening, og læser derudover HD i organisation og ledelse. Er færdig til sommer - det bliver SKØNT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger kvinden der selv havde et andet navn i starten? :) Ej jeg ku jo ikke hedde frederics-mamma mere når jeg nu også er victors mor, og putte begge navne på blev nu alligevel for meget.. SÅ jeg greb chancen og smed anonym frakken af :)

Haha! Lige præcis! ;) Dobbeltmoral er jo dobbelt så godt :D

Ai pjat til side, jeg er bare positivt overrasket over at det er dig der er bag navnet :) Du ved hvad jeg mener! ;)

Nemlig...Charlotte er også meget mere DIG ;) :) :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vanni, det er altså sort snak for alle os udenforstående ;)

Ej, jeg vil også gerne være med i tråden...

Jeg hedder Mille, er 28 år og bor i Svogerslev lige udenfor Roskilde sammen med min mand og i weekenderne hans børn på 9 og 12.

Vi har endnu ingen børn selv, men det kommer - forhåbentlig i løbet af det næste år eller 2...

Alle veninderne bor i København, så kunne godt bruge en eller 2 der var lidt tættere på...

Til daglig er jeg pt. i en boligforening, og læser derudover HD i organisation og ledelse. Er færdig til sommer - det bliver SKØNT!

du kommer selvfølgelig med på listen..

Det markeret laver jeg lige et referat, så det ikke længere er stort snak. Girl Next Door´s søster bor på samme vej som jeg gør her i Thorsø, og så lige for at præsisere, hvem søsteren var, så gættede jeg på hvor de bor. Og det var rigtig gættet, hvilket vil sige, at hun bor 2 huse fra os, dog bare overfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

_______________________________________________________________________________________

Er der slet ikke flere som vil være med????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil osse gerne være med.

Men ønsker lige at være anonym lidt endnu.

Indtil BP er taget, vi er nemlig igang med vores sidste fryse forsøg. Og ingen i familien eller omgangs kredsen ved vi er igang.

Men jeg bor i give/billund området.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil osse gerne være med.

Men ønsker lige at være anonym lidt endnu.

Indtil BP er taget, vi er nemlig igang med vores sidste fryse forsøg. Og ingen i familien eller omgangs kredsen ved vi er igang.

Men jeg bor i give/billund området.

jeg venter lige med at komme dig på listen til, du er klar til at blive offentliggjort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er egentligt lidt nysgerrig, har nogen kontaktet nogen på baggrund af tråden her ? :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa :)

Jeg hedder Susanne. Jeg er 30 år og bor i Nykøbing Sjælland sammen med min mand, Dennis og vores 2 dejlige piger, Gaia og Siff.

Jeg er ergoterapeut og arbejder som dette.

Mine interesser er: Udendørsliv og syning. Der har dog ikke været meget tid til at praktisere interesserne det sidste års tid, da min mand lige har været i Afghanistan som soldat og jeg derfor har været alene med pigerne. Nu er han dog vel hjemme igen og det nyder vi alle :)

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er forsiden opdateret igen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger.

Så blev det min tur til at stå frem her i tråden.

- Jeg hedder Mona på 42 år, syntes nu dåbs attesten lyver alt for meget.

- Har sammen med manden, min skønne søn Tristan der er fra Maj i år.

- Gift med manden siden 070707 og har været sammen siden Feb 05, mødte hinanden gennem arbejdet.

- Vi bor mellem Billund og give, håber snart det bliver Give for huset sættes snart til salg.

- Arbejdet er på fabrik, men håber jeg kan tage udd fra April. PT er jeg på barsel til april 11.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er forsiden igen blevet updatet med Myboy på som rosinen i pølse enden for nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også klar på noget Århus-hygge på et tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nogen fundet hinanden ?????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også klar på noget Århus-hygge på et tidspunkt :)

super, er du klar d. 19. i denne månede, hvor Morpige holder noget?

men denne tråd, er mere sådan kom med informationer om en selv, som så kommer på listen på forsiden og så kan man finde de folk fra ens nærområde og evt opstarte en kontakt og dermed få et nyt venskab...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet 32 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet 32 ;)

jeg retter bare :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Jeg vil også gerne være med.

Jeg hedder Jacqueline og er 34 år og bor i kolding sammen med min dejlige mand.

Jeg søger også nogle veninder.

Da jeg skal ind og opereres i denne måned og ikke må støtte på foden i lang

tid efter ca 3 mdr kan jeg ikke lige ses med nogen i øjeblikket men det kommer nok *S*

Ellers hvis der er nogen der vil skrive sammen i starten kan vi jo det også kan

vi mødes når jeg er klar. Jeg er tilflytter til Kolding og har ikke rigtigt nogen

veninder her, derfor lidt ensom.

Mvh Jacqueline

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der igen opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marie Louise Mikkelsen 31 kommer fra Brande

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tråden endnu engang opdateret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit Navn er Pia bliver 30 år til sommer <_<

er mor til Regitze på 14 måneder

bor i Taulov mellem fredericia og kolding er tilflytter så kender ikke så mange.

er uddannet tjener - ja man kan godt ha et familieliv som tjener

er meget kreativ, elsker at komme ud og røre mig, tøssehygge.

kærster med kim.

skriv hvis i vil vide mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej, nu må jeg også hellere lige komme med her! :P

Jeg hedder Cirkeline, er 35 og tilflytter til Ribe, hvor jeg bor sammen med min søde kæreste.

Er pt. studerende efter karriereskifte.

Børn: Patrick 10år, Laura 12 år, Sarah 17 år, og så lige termin d.14. september 2011 til en efternøler! :loveshower

Interesser osv. står under min profil... :badgirl

Vil rigtig gerne høre fra andre i Ribe-Esbjerg området, hvis her er nogen..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER