Guest

Venindetråden

112 indlæg i dette emne

Jeg springer helt ud. Så må det briste eller bære..

Jeg hedder Maj-Britt, er 29 og mor til 4 dejlige unger, og en lille engel. Jeg er gift med René, som er far til de 2 små og vores engel. Jeg går hjemme, det er en MEGET lang og MEGET turbulent historie, men jeg er diagnosticeret med bipolar affektiv sindslidelse, tidl. kendt som maniodepressiv, og socialfobi.

Jeg bruger meget tid på nettet, og ser en del tv, elsker en god film, men taber tit koncentrationen :(

Jeg elsker at snakke når jeg er sammen med min bedste veninde, mens vi "ser" film og slubrer kaffe eller cappucino ;)

Af hobbys, har jeg ikke så mange. Jeg elsker at lave mad og bage, men mine hænder kan ikke rigtigt følge med, da jeg har karpaltunnelsyndrom i begge (opereret uden succes). Af samme årsag ligger mine 3D og broderi kort på hylden, det meste af tiden :(

Jeg går meget op i akvarier, og alt hvad der har med det at gøre, har haft akvarier i MANGE år efterhånden, og er opvokset med det :)

Og så holder jeg krybdyr og har gjort det siden 2005.

Vi har hund og kat også. Og så er det nok vigtigt at nævne at jeg er ryger ;)

Hmm, det blev jo en hel roman :oops Sorry..

Jeg bor forresten i Ølgod,22 km nord for Varde :)

:sc for det indlæg... !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg hedder Alice, er 27 år og bor udenfor Aalborg.

Jeg er ved at uddanne mig til IT supporter, og har ingen børn. Når lysten kommer over mig, elsker jeg at sy :)

Og hvor er det altså lidt skægt du bor i Thorsø Vanni. Der bor min søster, og min mor bor i Hammel, så de kanter kommer jeg jævnligt på :)

ej hvor sjovt, du kommer bare forbi næste gang, så giver jeg gerne en kop varmt kakao eller en bajer :-) bor på Nygade :-) og spørg din søster om hun har set den hvide hund, der ligner en isbjørn, for så er det sikkert min Vannidreng, han er ret kendt i byen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige, at nu har jeg updatet forsiden og takker for opbakningen og synes det er fedt, at så mange er klar :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:sc for det indlæg... !

Jamen, tusind tak :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lige hurtig om mig.

Jeg hedder Dorthe er 30 år bor i Fredericia sammen med min mand og vores søn Magnus fra 020208.

Arbejder som SSH.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige hurtig om mig.

Jeg hedder Dorthe er 30 år bor i Fredericia sammen med min mand og vores søn Magnus fra 020208.

Arbejder som SSH.

Næhhhhhh, så er jeg jo ikke alene *s*

Hvor i Fredericia bor I så henne??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næhhhhhh, så er jeg jo ikke alene *s*

Hvor i Fredericia bor I så henne??

Under 100 m fra dig :)

Kan huske at vi skrev sammen inde på madamBK (tror at det er sådan siden hedder.) for længe siden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Under 100 m fra dig :)

Kan huske at vi skrev sammen inde på madamBK (tror at det er sådan siden hedder.) for længe siden

Okay

Så har det nok været under et andet navn *ss* Men så er det da supernemt at tage en kop kaffe en dag hvor det passer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Hvor er det dejligt med flere fra estsjælland, måske vi kan aftale at mødes en dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay

Så har det nok været under et andet navn *ss* Men så er det da supernemt at tage en kop kaffe en dag hvor det passer :)

Kan ikke en gang huske hvad jeg hedder der inde, men det kan jeg da finde ud af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke en gang huske hvad jeg hedder der inde, men det kan jeg da finde ud af :)

Jeg hedder græsdal der inde..

Øv at jeg ikke fik oprette mig det navn her inde, for det er ellers det jeg normalt bruger :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder græsdal der inde..

Øv at jeg ikke fik oprette mig det navn her inde, for det er ellers det jeg normalt bruger :(

Ahh ja, det får en klokke til at ringe

Du kan vist ændre dit screen-name herinde selv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor sjovt, du kommer bare forbi næste gang, så giver jeg gerne en kop varmt kakao eller en bajer :-) bor på Nygade :-) og spørg din søster om hun har set den hvide hund, der ligner en isbjørn, for så er det sikkert min Vannidreng, han er ret kendt i byen

Ej nu stopper du! Der bor min søster os! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej nu stopper du! Der bor min søster os! :D

jeg tror din søster bor i det gule hus ved siden af det der værksted i den røde bygning med det lange hegn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her også, en nordjyde bosat i vestjylland :)

Kolde fact:

- Charlotte

- 24 år

- Mor til 2 skønne drenge, Storebror Frederic fra 07 og Lillebror Victor fra 09 ;)

- Kæreste med Søren

- Vi holder hund og kanin (stod det til S, så var der også slanger og fisk her)

- Er lige begyndt at arbejde i Imerco, efter endt barsel

- Er kreativ, både med hænder og på pc

- Er sportsaktiv, bla. m. gymnastik med F og løb selv

- Er på skarp kur, så er nok ikke lige den man skal invitere til flødekage ;)

Ellers så er jeg en sjov kvinde, som griner meget. Jeg elsker at møde nye mennesker, og det går også temmeligt nemt for mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der endnu engang updateret herinde, og håber at folk for nogle rigtig gode venskaber ud af det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa,

Mit navn er Tina (guuuud hvor formelt ;) ) Jeg er lige fyldt 28 år og den 14 oktober i år (mine forældres bryllupsdag) blev jeg gift med min mand Dennis, som jeg stadig ikke kan vænne mig til at kalde mand :)Vi har sammen Mila som fylder 3 år den 1. december og Anton som snart er ½ år :) Jeg mistede min mor, min aller bedste veninde, sidste år, og de sidste 4 år af mit liv har været enormt turbulent. Min søster fik konstateret brystkræft, vi kørte galt 2 gange, haft brækket hånden, haft celleforandringer, mistede en del familie medlemmer som vi var tætte med, kompliceret graviditet x 2, og lige igen nu her har min søster været til tjek - ikke alvorligt men hun skal opereres i underlivet meget snart og have fjernet den ene æggestok - så kan jeg være donor der, så vil jeg det!

NÅ, men je bor i Ikast i vores dejlige bjælkehus og nyder tiden på barsel. Jeg starter på arbejde igen den 31 januar og glæder mig en smule :)

Håber på at møde nogen veninder :)

Hov og den 1 december bliver vi lykkelige ejere af et lille marsvin :)

Knus Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

endnu engang updateret og Tinapingvin er også kommet med på listen :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du gider ligge din tid i dette arbejde Gitte :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh ja, det får en klokke til at ringe

Du kan vist ændre dit screen-name herinde selv..

Åh det ved jeg slet ikke hvordan man gør..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du gider ligge din tid i dette arbejde Gitte :respekt

det tager jo ikke lang tid, at updatere tråden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg er her også, en nordjyde bosat i vestjylland :)

Kolde fact:

- Charlotte

- 24 år

- Mor til 2 skønne drenge, Storebror Frederic fra 07 og Lillebror Victor fra 09 ;)

- Kæreste med Søren

- Vi holder hund og kanin (stod det til S, så var der også slanger og fisk her)

- Er lige begyndt at arbejde i Imerco, efter endt barsel

- Er kreativ, både med hænder og på pc

- Er sportsaktiv, bla. m. gymnastik med F og løb selv

- Er på skarp kur, så er nok ikke lige den man skal invitere til flødekage ;)

Ellers så er jeg en sjov kvinde, som griner meget. Jeg elsker at møde nye mennesker, og det går også temmeligt nemt for mig :)

NEJ!!! Først nu går det op for mig hvem du er!!! LOL :D Heeeeeeeeeeeeeeeeiiii Charlotte!!! :D Du må da ikke sådan gå rundt og skifte navn! ;) Hehe! :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super hyggeligt idé! :)

Jeg hedder Mette og min dåbsattest siger jeg er 35 år, men jeg selv mener jeg ikke er en dag over 24 :)

Jeg er tilflytter til Give, midt i Jylland og elsker at møde nye mennesker og som tilflytter kender man jo ikke et øje, så nye venner er kærkomne :)

Min favoritting at gøre er at være sammen med en masse søde mennesker, gå ud at spise, gå i biografen. Elsker at se film, det er min passion udover at se Standup.

Er oprindeligt uddannet pædagog men håber at kunne arbejde som noget andet og leder pt efter jobbet!! :)

Kommer selv fra 7323 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer selv fra 7323 :)

Neiii??? Kender du mig? :D Jeg kan slf ikke gætte hvem du er da du er alt for undercover ;) Kan man ikke få et billede eller nowe? Ellers prik mig lige på skulderen nede i Brugsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER