Guest

Venindetråden

112 indlæg i dette emne

Jeg kunne ikke finde "skal vi mødes forummet", så derfor placere jeg den under smalltalk.

Men nu opretter jeg en tråd, hvor vi kan skabe kontakt med folk fra ens nærområde og dermed få skabt nye venskaber. Det kommer til at forgå således, at man byder ind med, hvad man søger, og fortæller så lidt om sig selv, - hvilket område det handler om, og lidt basis informationer om sig selv.

Så kan man jo håbe at man kan skaffe nogle rigtig gode venskaber, som ikke kun er her i cyberspace, men også IRL.

Jeg vil forsøge at holde lidt styr på tropperne og updatere første indlæg med navn, bopæl og alder, så er det jo bare at tage kontakt til de personer, som er i nærheden af ens eget område

Vanni - Gitte - Favrskov/Thorsø og 30 år

Mtune - Mia - Frederica og 31 år

Chaoscat- Linda - Lundeskov og 29 år

Lukaj - Camilla - Bække mellem Vejen og Vorbasse og 29 år

Dorthe - Dorthe - Varde og 30 år

Beem - Camilla - Kalundborg og 26 år

Girl next Door - Alice - Aalborg og 27 år

Mihera - Mie - Slagelse og 22 år

Milla- Milla - Slagelse og 27 år

Mettemor - Mette - Give og 35 år

Aofie - Eva - Tilst og 32 år

Sandie - Sandie - Holbæk og 25 år

Calla - Maj-Britt - Ølgod ved Varde og 29 år

dhg - Dorthe - Frederica og 30 år

Charlotte - Charlotte - Vestjylland og 24 år

Tinapingvin - Tina - Ikast og 28 år

Mille1981 - Mille -Svogersted ved Roskilde og 28 år

Kruse - Susanne - Nykøbing Sjælland og 30 år

Jacque - Jacqueline - kolding og 34 år

Myboy - Mona - mellem Give og Billund og 42 år

MarieLouiseMikkelsen - Marie Louise - Brande og 31 år

Cirkeline75 - Cirkeline- Ribe og 35 år

PiaP - Pia - Taulov og snart 30 år

Oldie - ikke langt fra Ribe indtil nu

lene79 - Lene - Nordfyn og 31 år

AnnetteFalk - Annette -Farum og 35 år

Bettinna - Bettinna - Skærbæk vestjylland og 23 år

tazdiginez - Jaqueline - Mors og 21 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt om mig:

Jeg hedder Gitte er 30 år, og kan altid bruge flere venner. Jeg bor i favrskov kommune, nærmere betegnet Thorsø tæt på Hammel. Jeg har bil, så har mulighed for i weekenderne at køre lidt længere væk en Thorsæ/Hammel/Favrskov. Jeg læser til sosu-assistent, og er lige startet på uddannelsen. Har ellers arbejdet som sosu-hjælper. Jeg har hund, og elsker at tegne og male, når tiden er til det. Har endnu ikke børn, men er i gang med adoptions godkendelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit navn er Mia

Jeg er 31 år ung/gammel og har ingen børn.. Jeg er gift med en lastbilchauffør så jeg er alene hjemme mere eller mindre fra mandag morgen til fredag aften og jeg savner nogle veninder at mødes med enten her, hos dem eller i byen.

Jeg bor i Fredericia så det vil være rigtig rart hvis nogen fra området kunne være interesseret i en ny veninde.

At jeg ikke har børn har ingen betydning i forhold til veninder.. Dog indrømmer jeg gerne at indimellem er det rart at ses uden børn.. Men jeg elsker også at have børn omkring mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt om mig:

Jeg hedder Gitte er 30 år, og kan altid bruge flere venner. Jeg bor i favrskov kommune, nærmere betegnet Thorsø tæt på Hammel. Jeg har bil, så har mulighed for i weekenderne at køre lidt længere væk en Thorsæ/Hammel/Favrskov. Jeg læser til sosu-assistent, og er lige startet på uddannelsen. Har ellers arbejdet som sosu-hjælper. Jeg har hund, og elsker at tegne og male, når tiden er til det. Har endnu ikke børn, men er i gang med adoptions godkendelse.

Måske vi kan lave et Århus møde på et tidspunkt :) Lige pt. ligger jeg dog med benet i skinne herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vi kan lave et Århus møde på et tidspunkt :) Lige pt. ligger jeg dog med benet i skinne herhjemme :)

Jeg er bare TOP KLAR

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare TOP KLAR

Det er godt at høre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hedder Linda er 27 år gammel. Bor i Lunderskov med mine 3 børn pt alene. Håber på det bliver anderledes med tiden. Derfor har jeg lidt svært ved at komme ud om aftenen.

Jeg går arbejdsløs men regner med og håber på at sku begynde på hg til januar hvis jeg kommer ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg hedder camilla. jeg er 29 år og bor i bække mellem vejen og vorbasse. jeg bor sammen med min kæreste frank og mine 3 børn kaj og lucas på 7 år og elias på 3 år. om sommeren arbejder jeg i legoland og lige pt mens parken er lukket går jeg på vuc i grindsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Dorthe og jeg er 30 år ung :D Jeg bor i Varde sammen med min mand Per og vores børn Tobias 4 år og Annika snart 3 år. Jeg er uddannet maler, men arbejder i dag som dagplejer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg hedder Camilla er 26, bor i Kalundborg med min mand og to dejlige drenge Emil på 2 1/2 og Bertram på 6 mdr.

Jeg er uddannet blomsterdekoratør men er pt på barsel derefter går jeg på TAF med Emil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Alice, er 27 år og bor udenfor Aalborg.

Jeg er ved at uddanne mig til IT supporter, og har ingen børn. Når lysten kommer over mig, elsker jeg at sy :)

Og hvor er det altså lidt skægt du bor i Thorsø Vanni. Der bor min søster, og min mor bor i Hammel, så de kanter kommer jeg jævnligt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

mit navn er Mie, jeg er udlært tjener men er arbejdsløs for tiden, jeg er 22 år og forlovet med en chauffør lærling :)

vi har ingen børn men vi vil gerne en dag :) vi bor i Slagelse og jeg elsker mine to katte :) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super folk er klar :-) jeg skal nok opdatere senere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Camilla er 26, bor i Kalundborg med min mand og to dejlige drenge Emil på 2 1/2 og Bertram på 6 mdr.

Jeg er uddannet blomsterdekoratør men er pt på barsel derefter går jeg på TAF med Emil :)

Der gik lige en prås op for mig .. (tror jeg :D ) Emil har downs ik'? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der gik lige en prås op for mig .. (tror jeg :D ) Emil har downs ik'? :)

hihi, jo det har han :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej jeg hedder Milla og er 27. Jeg er altid frisk på, at møde nye mennesker og måske skabe et venskab. :biglove

Jeg er sygeplejestuderende og har 1½ år igen. Jeg vil gerne enten læse videre til sp eller jm, nu må vi se hvad fremtiden bringer.

Jeg har sammen med min mand 3 super lækre tøser Malika fra sep05, Aija fra dec06 og Zia fra juli08 og nu venter vi endnu en skøn baby til feb. 11.. Og vi glæder os..

Jeg har mange interesser, men da tiden er knap med 3 tøser og en ny på vej bliver de desværre ikke til så meget. Men jeg elsker, at være kreativ både på den ene måde og den anden. Og så elsker jeg friluftlivet til en hvis grænse. Jeg er gammel spejder, har været det i 16 år inden jeg stoppede.. Nu håber jeg pigerne vil være det og indtil videre elsker Malika det. Aija synes ikke det er sjovt fordi man blir beskidt :D Og Zia må vente til sommer med at begynde..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super hyggeligt idé! :)

Jeg hedder Mette og min dåbsattest siger jeg er 35 år, men jeg selv mener jeg ikke er en dag over 24 :)

Jeg er tilflytter til Give, midt i Jylland og elsker at møde nye mennesker og som tilflytter kender man jo ikke et øje, så nye venner er kærkomne :)

Min favoritting at gøre er at være sammen med en masse søde mennesker, gå ud at spise, gå i biografen. Elsker at se film, det er min passion udover at se Standup.

Er oprindeligt uddannet pædagog men håber at kunne arbejde som noget andet og leder pt efter jobbet!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eva 31 Tilst ved Århus, er klar på at mødes er på barsel indtil januar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver lige en tråd for Århus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg virkelig den eneste fra Trekantsområdet??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skriv du gerne mig på... Er fra Holbæk og er 25 år.. og kunne i den grad godt bruge venner da jeg kun en har tilbage fra det virkelig liv ;)

Hedder som sagt Sandie, er kagetosse og elsker næsten alle kreative ting. Jeg har Nadja på 1 år og 2 meget irriterende hunde der overhoved ikke høre efter.

Jeg er skide stædig og siger min menning uden at tænke først...

(og så undre jeg mig over jeg ingen venner har :lol )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer helt ud. Så må det briste eller bære..

Jeg hedder Maj-Britt, er 29 og mor til 4 dejlige unger, og en lille engel. Jeg er gift med René, som er far til de 2 små og vores engel. Jeg går hjemme, det er en MEGET lang og MEGET turbulent historie, men jeg er diagnosticeret med bipolar affektiv sindslidelse, tidl. kendt som maniodepressiv, og socialfobi.

Jeg bruger meget tid på nettet, og ser en del tv, elsker en god film, men taber tit koncentrationen :(

Jeg elsker at snakke når jeg er sammen med min bedste veninde, mens vi "ser" film og slubrer kaffe eller cappucino ;)

Af hobbys, har jeg ikke så mange. Jeg elsker at lave mad og bage, men mine hænder kan ikke rigtigt følge med, da jeg har karpaltunnelsyndrom i begge (opereret uden succes). Af samme årsag ligger mine 3D og broderi kort på hylden, det meste af tiden :(

Jeg går meget op i akvarier, og alt hvad der har med det at gøre, har haft akvarier i MANGE år efterhånden, og er opvokset med det :)

Og så holder jeg krybdyr og har gjort det siden 2005.

Vi har hund og kat også. Og så er det nok vigtigt at nævne at jeg er ryger ;)

Hmm, det blev jo en hel roman :oops Sorry..

Jeg bor forresten i Ølgod,22 km nord for Varde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER