Guest

Venindetråden

112 indlæg i dette emne

Jeg har ændret brugernavn til Nafrimi. Før var det AnnetteFalk :)

Så hvis du vil ændre det i oversigten :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom jeg på den samlede liste i den første post ikke lige kan se at der er andre fra mit område, så vil jeg da lige forsøge mig her alligevel :rolleyes kunne jo være jeg var heldig! Hehe.. kan være den ikke er helt opdateret mere?

Jeg er 27 år og bor i rækkehus i Taastrup med min kæreste. Vi venter vores første barn til marts (termin 14. marts) og glæder os sindssygt meget! Det er virkeligt et ønskebarn :loveshower

Vi har 2 hunde, en siberian husky - som er en dejlig rolig og kærlig ældre dame på nu 12 år, og en sort labrador - som kun er 6 mdr. gammel nu, super kærlig og legesyg. Jeg elsker dyr og natur, er selv vokset op på landet med en maaaaaasse dyr og skoven lige om hjørnet.

Jeg er en meget sød og omgængelig person med et roligt temperament. Kan godt lide at være lidt aktiv, selv om det er begrænset hvad jeg kan lave nu hvor jeg er gravid. Går dog en del i svømmehallen og går ture med hundene. Men jeg elsker også sofaen til tider, og foræde mig i slik imens jeg ser film :rolleyes

Til hverdag arbejder jeg som lærer på en 3-årig ungdomsuddannelse for unge med autisme. Elsker mit arbejde, jeg har super gode kollegaer og de unge er bare pragtfulde at være sammen med.

Jeg savner lidt at have en veninde (eller flere :whistling ), som bor lidt tæt på mig - så man lige kan mødes nede i byen eller lige svinge forbi til lidt hygge, snak eller en film. Da jeg først er flyttet til Taastrup for et års tid siden og min familie samt venner bor laaaangt væk, så kender jeg ikke rigtig nogen i området.

Håber der er nogen der får lyst til at skrive til mig og mødes :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Karina er 29 og bor sammen med min mand i Nyborg på Fyn

Da jeg faldt over tråden vil jeg da også lige byde ind :)

Vi venter vires første i 2012 og vi glæder os efterhånden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Katrine her :loveshower

Vi bor på Sydfyn, mig, min skønne søn på snart 6 år og min dejlige kæreste :biglove

Jeg er 28 somre gammel, bliver 29 om kort tid og til sommer bliver jeg mor for 2. gang og min kæreste bliver far for 1. gang :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med i den ehr tråd... Bedre sent end aldrig... :)

Jeg hedder Majbrit og er 26 år.. Jeg bor på Langeland sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 3 år til februar...

Vi har hans søn boende ved os hver anden uge og så venter vi et fælles i slutningen af januar...

Jeg er oprindeligt fra Ringe og har derudover også været rundt onkring i landet...

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen veninder tilbage, så det kan man altid bruge...

Jeg bruger rigtig meget af min fritid sammen med familien, de betyder rigtig meget for mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med i den ehr tråd... Bedre sent end aldrig... :)

Jeg hedder Majbrit og er 26 år.. Jeg bor på Langeland sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 3 år til februar...

Vi har hans søn boende ved os hver anden uge og så venter vi et fælles i slutningen af januar...

Jeg er oprindeligt fra Ringe og har derudover også været rundt onkring i landet...

Jeg har faktisk ikke rigtig nogen veninder tilbage, så det kan man altid bruge...

Jeg bruger rigtig meget af min fritid sammen med familien, de betyder rigtig meget for mig...

Jeg vil gerne være din veninde ;-)

Jeg hedder Anna er 31 år gammel. Bor ved fåborg sammen med min dejlige mand igennem 10 år nu. I september blev vi velsignet med vores guldklump Tobias.

kan altid bruge en større bekendtskabskreds og måske vil noget af det udvikle sig til rigtige veninder, hvem ved... Bare man er åben og positiv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg springer helt ud. Så må det briste eller bære..

Jeg hedder Maj-Britt, er 29 og mor til 4 dejlige unger, og en lille engel. Jeg er gift med René, som er far til de 2 små og vores engel. Jeg går hjemme, det er en MEGET lang og MEGET turbulent historie, men jeg er diagnosticeret med bipolar affektiv sindslidelse, tidl. kendt som maniodepressiv, og socialfobi.

Jeg bruger meget tid på nettet, og ser en del tv, elsker en god film, men taber tit koncentrationen :(

Jeg elsker at snakke når jeg er sammen med min bedste veninde, mens vi "ser" film og slubrer kaffe eller cappucino ;)

Af hobbys, har jeg ikke så mange. Jeg elsker at lave mad og bage, men mine hænder kan ikke rigtigt følge med, da jeg har karpaltunnelsyndrom i begge (opereret uden succes). Af samme årsag ligger mine 3D og broderi kort på hylden, det meste af tiden :(

Jeg går meget op i akvarier, og alt hvad der har med det at gøre, har haft akvarier i MANGE år efterhånden, og er opvokset med det :)

Og så holder jeg krybdyr og har gjort det siden 2005.

Vi har hund og kat også. Og så er det nok vigtigt at nævne at jeg er ryger ;)

Hmm, det blev jo en hel roman :oops Sorry..

Jeg bor forresten i Ølgod,22 km nord for Varde :)

hej!

jeg hedder Sara! jeg er 25år og jeg bor i Bølling, 5km nord for Skjern (mellem skjern og videbæk)sammen med min kommende Mand og vores to dovne og ret fedladne Katte :blush

jeg er dagplejer til hverdag, så når jeg endelig har fri, "higer" jeg efter at være social! jeg er nok lidt af et "snakke-hoved" når det tager mig, men er samtidig en rigtig god lytter! ( og jeg kan heller ikke se film ret lang tid af gangen, når jeg er sammen med veninderne ;) ) elsker kaffe og en god snak!

hvis du har lyst til at mødes så er jeg frisk på at komme en tur til Ølgod!

du kan evt. skrive en PM til mig!

kærlig hilsen Sara

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej!

jeg hedder Sara! jeg er 25år og jeg bor i Bølling, 5km nord for Skjern (mellem skjern og videbæk)sammen med min kommende Mand og vores to dovne og ret fedladne Katte :blush

jeg er dagplejer til hverdag, så når jeg endelig har fri, "higer" jeg efter at være social! jeg er nok lidt af et "snakke-hoved" når det tager mig, men er samtidig en rigtig god lytter! ( og jeg kan heller ikke se film ret lang tid af gangen, når jeg er sammen med veninderne ;) ) elsker kaffe og en god snak!

hvis du har lyst til at mødes så er jeg frisk på at komme en tur til Ølgod!

du kan evt. skrive en PM til mig!

kærlig hilsen Sara

Jeg tror bestemt vi kunne få noget ud af hinanden, hvis ellers vi kan høre hvad hinanden siger, når vi knævrer derud af :lolhit Jeg har svaret på din pm, er ikke så aktiv herind mere, men svarer altid på pm´s :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg vil da også lige melde mig på banen i denne fantastiske tråd

Jeg hedder Britta og er 28 år. Blev gift med min mand i august og har kendt ham i 4 år. Vi har sammen en lille guldklump der er fra den 26 februar.

Jeg stammer oprindelig fra Mors og er flyttet til Silkeborg hvor min mand stammer fra. Har ikke så mange venner og kunne bestemt godt bruge flere har en fantastisk Mødregruppe og min mands venner har taget super i mod mig men savnet mine egne venner. Har 2 gode veninder tilbage på Mors men resten er væk efter jeg flyttede derfra.

Er mest hjemlig hygge og god mad er helt sikker en favorit.

Jeg et uddannet i butik og kontor men er ledig efter endt barsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her.

jeg er 27 år, har mads på 8 år og emil på snar 5 år.

Jeg bor i vamdrup lidt udenfor kolding.

Inden længe kommer jeg nok til at gå hjemme, da jeg snart er færdig med min uddannelse og ikke kan blive desværre.

Så kunne da være rigtig rart at mødes med nogen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Dorthe, er oprindelig fra Fyn ved faaborg men er tilflytter til Ansager, som ligger i umiddelbart nærhed af Grindsted, Varde, Billund og Esbjerg længere væk.

Som tilflytter er ikke alt kendt endnu, og venner er derfor også mere end velkommen både med og uden børn.

Jeg er 28 år, og er mor for første gang til Tristan. En morrolle jeg nyder :)

Mine interesser er at være kreativ, læse gode bøger/film men også det hyggelige samværd hvad enten det er at sidde hjemme med god mad, gå ud og spise, i bio ect.

Har også været hestepige i mange år, dog med pause nu.

Pt. går jeg på barsel, men vil gerne i gang med noget skole igen og så må vi se hvor det evt. føre mig hend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløjsa,

Mit navn er Tina (guuuud hvor formelt wink.gif ) Jeg er lige fyldt 28 år og den 14 oktober i år (mine forældres bryllupsdag) blev jeg gift med min mand Dennis, som jeg stadig ikke kan vænne mig til at kalde mand :)Vi har sammen Mila som fylder 3 år den 1. december og Anton som snart er ½ år smile.gif Jeg mistede min mor, min aller bedste veninde, sidste år, og de sidste 4 år af mit liv har været enormt turbulent. Min søster fik konstateret brystkræft, vi kørte galt 2 gange, haft brækket hånden, haft celleforandringer, mistede en del familie medlemmer som vi var tætte med, kompliceret graviditet x 2, og lige igen nu her har min søster været til tjek - ikke alvorligt men hun skal opereres i underlivet meget snart og have fjernet den ene æggestok - så kan jeg være donor der, så vil jeg det!

NÅ, men je bor i Ikast i vores dejlige bjælkehus og nyder tiden på barsel. Jeg starter på arbejde igen den 31 januar og glæder mig en smule smile.gif

Håber på at møde nogen veninder smile.gif

Hov og den 1 december bliver vi lykkelige ejere af et lille marsvin smile.gif

Knus Tina

Hold da op der er sket noget siden! :lol

Jeg hedder dog heldigvis stadig Tina - men jeg er fyldt 30 - blevet skilt - bor hos min kæreste i Nordsjælland - Frederiksværk! Mila er så blevet 5 år og Anton bliver 3 til Maj :kuller

Og jeg mangler seriøst et social liv - og vil gerne meget gerne køre for det! Så hvis i er klar er jeg klar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER