Guest

statustråd

21 indlæg i dette emne

skal vi ikke lige lave en statustråd om, hvad man lige har af tanker, og hvordan det ellers står til hos en...

Her går det stille og roligt, prøver at få manden overtalt til landevalg, og skal til zumba i aften...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

har sluppet kontrollen herhjemme...(forsøger hvertfald)

testede vildt og stressede over ALT...

Lader nu naturen gå sin gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har sluppet kontrollen herhjemme...(forsøger hvertfald)

testede vildt og stressede over ALT...

Lader nu naturen gå sin gang...

det synes jeg er en god ide, for alt den stress kan jo sagtens påvirke fertiliteten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på manden kommer hjem med ungerne. Der var kø på vej til Tappernøje, og så havde Cecilie liiige glemt at fortælle at de altså skulle ud og hente den veninden hun skal have med hjem i weekenden... Så han får en ekstra lang køretur hjem, og aftensmaden bliver spist temmelig sent i aften.

Synes maven ser ekstra tyk ud i dag, men det må være for meget slik, for tror bestemt ikke der er gevinst endnu ;) og hvis der var, så ville man ikke kunne se det endnu, har taget en negativ test for en uges tid siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter på manden kommer hjem med ungerne. Der var kø på vej til Tappernøje, og så havde Cecilie liiige glemt at fortælle at de altså skulle ud og hente den veninden hun skal have med hjem i weekenden... Så han får en ekstra lang køretur hjem, og aftensmaden bliver spist temmelig sent i aften.

Synes maven ser ekstra tyk ud i dag, men det må være for meget slik, for tror bestemt ikke der er gevinst endnu ;) og hvis der var, så ville man ikke kunne se det endnu, har taget en negativ test for en uges tid siden...

Hej Mille

og velkommen her til babyklar :-) men pas på, dette forum er faktisk endnu mere vanedannende end bryllupsklar :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige printet min eksamensopgave, så den er klar til aflevering imorgen tidlig - KORS, den trak tænder ud. Tilgengæld føler jeg mig efterhånden sikker på valget af min brudekjole (tror jeg nok) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* Har ikke haft ÆL siden d. 8. september...

* Er ved at blive vanvittig af at pletbløde - er nu på dag 24 med det pjat!

* Skal til 3. behandling hos akupunktør i morgen

* Har haft en dejlig weekend hjemme hos min mor!

* Min mand skal aflevere sædprøve i morgen... Det kunne godt gå hen og blive en lang ventetid :rolleyes

* Har ændret rigtig meget holdning til baby-making indenfor den sidste måneds tid, til det mere afslappede - dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

* Har haft mens - sidste cyklus nåede op på 56 dage.

* Er i dag på dag 8

* Er glad! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*har en periode, hvor jeg ikke rigtig orker så meget :-(

*men nyder livet

*venter på det skal blive d. 3, så jeg kan komme til billund og snakke med danadopt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

*har snakket med danadopt og er endnu mere klar på Indien som afgiver land

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt svært ved og dele sine tanker her... tror jeg er bange for og læse ting jeg ved der "sårer"?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lidt svært ved og dele sine tanker her... tror jeg er bange for og læse ting jeg ved der "sårer"?!

åhh søde jeg føler med dig... Håber snart der sker noget positivt hos jer på babyfronten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er forkølet, har ondt i halsen og ørerne... Træt af at ligge under dynen - vil gerne være rask, så jeg kan nyde sneen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er der stilhed før stormen... Er meget spændt på, hvad vi står op til imorgen, når de har lovet snestorm i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nyeste update herfra er, at vi nu venter på infomødet med danadopt i Billund.... Skal være den om ½1 time ca.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nyder nu 2 søndag i advent, og kan meddeke, at vi har bestemt os for Indien som landevalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner følelsen af at være gravid :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner følelsen af at være gravid :(

åhhh søde ven, :kram :kram håber du er okay, og at der snart er gevindst igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så oplevede vi først bump på vores vej mod adoption, Indien som landevalg, har vi fået frarådet at vælge af AC-børnehjælp, men vi afventer lige Danadopts holdning til Indien som afgiver land. Ellers må vi igang med at revurdere vores landevalg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh hvor jeg savner at være gravid - havde jo termin her den 23 januar med mine tvillinge piger.

Selvom det er ret hurtig, så håber jeg virkelig der er gevindst denne gang (har testdag fredag eller lørdag denne uge)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig over at undersøgelsen ved lægen viste at alt er som det skal være - og at lægen har givet grønt lys til at vi må :seng igen (til mandens store glæde) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER