HenrietteHall

Bliver tosset!!!

9 indlæg i dette emne

Jeg testede postivt d. 29. oktober (4+0) men testene udviklede sig ikke rigtig, så jeg var nervøs for en BIO/SA.. Da jeg var 5+0 begyndte jeg at bløde og tog en test der stort set var negativ.. Jeg har så blødt i 8 dage, det stoppede i lørdags og jeg var lykkelig, for nu var vi klar til at komme videre..

For at finde ud af hvornår jeg ville få mens eller skulle teste næste gang, så startede jeg i mandags med ÆL test.. MEN den var bare positiv og det var den også i går og i dag.. Vildt positive.. Så i dag tog jeg også en graviditetstest og den blev positiv med det samme.. Det forstår jeg bare ikke.. For den anden test var stort set negativ og vi har ikke haft sex i 4 uger tror jeg, så det er ikke en ny graviditet.. Så jeg tænker mon ikke der sidder en rest tilbage som udvikler hCG eller hvad mener I?

Jeg ringer til lægen i morgen for det skal da tjekkes, det kan jo være jeg skal have en udskrabning og så må det gerne være hurtigt så vi kan komme i gang igen..

Bliver skør, hvorfor må jeg ikke bare få lov til at det hele bare kører i stedet for der er bøvl hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jo det kan være en rest. Men det kan også være at en tvilling gik til og du er gravid og det håber jeg for dig :)

Jeg tror ikke det er en rest, for så bliver de ikke tydeligere)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også lige til at blive rundtosset af :blink

Afsted til lægen - håber der ligger en lille knaldperle inde i hulen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at sige det, men Pernille kom mig i forekøbet! Jeg tænker også en tvilling der er gået til og der stadig er én derinde!! :)

Aiiii afsted til lægen!! Og få ikke en udskrabning før du er 100% på der ikke er et lille hjerte der banker derinde ;) Forlang en scanning! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle lige til at sige det, men Pernille kom mig i forekøbet! Jeg tænker også en tvilling der er gået til og der stadig er én derinde!! :)

Aiiii afsted til lægen!! Og få ikke en udskrabning før du er 100% på der ikke er et lille hjerte der banker derinde ;) Forlang en scanning! :)

Nemlig og forlang ikke bare en scanning, men 2 med en uge imellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøven i dag og den sagde kun 116.. Den burde have været omkring 7500 nu.. Så det er nok bare en tidlig abort og så en dum test, der viste negativ.. Skal derned igen på mandag, så håber bare den er faldet, så der ikke er en graviditet udenfor livmoderen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået svar på blodprøven i dag og den sagde kun 116.. Den burde have været omkring 7500 nu.. Så det er nok bare en tidlig abort og så en dum test, der viste negativ.. Skal derned igen på mandag, så håber bare den er faldet, så der ikke er en graviditet udenfor livmoderen..

åh det er jeg ked af at høre. Er du sikker på at det ikke kan være en ny graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva' med en scanning, får du ikke det? :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke på en ny graviditet, da vi havde sex i søndags ellers har vi ikke haft sex i 4 uger.. Og scanningen tror jeg kun jeg får hvis den stiger igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER