forår79

? til ægløsningstest igen

11 indlæg i dette emne

Nu har jeg taget ægløsningstest siden min mens stoppede og har faktisk ikke fået en positiv endnu.

Men her fire dage før næste mens er nummer to streg næsten lige så tydelig som test stregen.

Så bliver man jo lidt nysgerrig og tager en graviditetstest også :whistling

og der er en meget meget utydelig nummer to streg :loveshower .

Kan det godt passe at ægløsningstests kan påvise en eventuelt graviditet?

Andre der også har oplevet dette? og muligvis har billeder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder da som om, at man skal sige TILLYKKE :balloon

Jeg aner indrømmet ikke, om man kan lave en positiv ægløsningstest på baggrund af en graviditet - men da jeg har nogle ÆL-tests liggende, så skal jeg da gerne prøve at se, om det holder i praksis ;)

Jeg har godt nok læst, at man vist god kan lave en positiv ÆL hvis man er gravid - men tilsvarende har jeg også læst det modsatte :P

Jeg kan lige lave et lille eksperiment her senere i aften, også skal jeg nok vende tilbage med resultatet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som da jeg blev gravid med Victoria :rolleyes

Jeg testede positivt med en ægløsningstest og kunne ikke forstå det - testede så positivt med en graviditetstest, dog meget svagt.

Graviditetstesten blev mere og mere positiv og idag har vi en skøn datter :loveshower

Så man kan godt teste positiv på en ægløsningstest, hvis man er gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da som om, at man skal sige TILLYKKE :balloon

Jeg aner indrømmet ikke, om man kan lave en positiv ægløsningstest på baggrund af en graviditet - men da jeg har nogle ÆL-tests liggende, så skal jeg da gerne prøve at se, om det holder i praksis ;)

Jeg har godt nok læst, at man vist god kan lave en positiv ÆL hvis man er gravid - men tilsvarende har jeg også læst det modsatte :P

Jeg kan lige lave et lille eksperiment her senere i aften, også skal jeg nok vende tilbage med resultatet ;)

Uh ja det må du da meget gerne. Kunne være meget sjovt at se om det virker :super

Det lyder som da jeg blev gravid med Victoria :rolleyes

Jeg testede positivt med en ægløsningstest og kunne ikke forstå det - testede så positivt med en graviditetstest, dog meget svagt.

Graviditetstesten blev mere og mere positiv og idag har vi en skøn datter :loveshower

Så man kan godt teste positiv på en ægløsningstest, hvis man er gravid!

Det lyder godt :kuller

Det er kun første måned vi "forsøger" efter jeg har smidt p-pillerne og vi har kun haft :hump to gange så regnede egntlig ikke med vi havde gevinst.

De to andre er lavet efter henholdsvis 9 og 3 måneder.

Men man kan måske godt være heldig alligevel :glad

Prøver at teste igen om et par dage hvis jeg kan holde mig i skindet :bask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet med en ÆL-test og den blev promte positiv, så som en anden også siger, så kan det vist godt lade sig gøre :whistling

Glæder mig til at se, om du kan lade være med at teste :whistling Du er nok ikke bedre end vi andre :rolleyes :yay

Men umiddelbart lyder det da positivt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet med en ÆL-test og den blev promte positiv, så som en anden også siger, så kan det vist godt lade sig gøre :whistling

Glæder mig til at se, om du kan lade være med at teste :whistling Du er nok ikke bedre end vi andre :rolleyes :yay

Men umiddelbart lyder det da positivt :glad

:loveshower

Ja det kunne jeg så ikke lade være med men den er ikke tydeligere end i går <_<

Håber også der sker noget de næste par dage :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ÆL-test er ikke positiv, selvom jeg er gravid :unsure skulle lige prøve her i eftermiddag.....

Angående g-test så var mine teststreger længe om at blive klart positive...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ville da mene at du skulle sikre dig.. for det kan altså ligeså godt være sen ÆL - og dermed forskubbet mens. Så håber du nåede at springe på manden!! :-p Men ja, håber da det er en positiv graviditetstest snart.. men når du slet ikke har testet positiv på æl test siden sidste mens.. så skyder jeg mere på det er en forskubbet cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan godt teste positiv med en ÆL test, men man kan ikke regne med det.. Jeg testede også svagt positiv med en ÆL test da jeg var gravid, men der er også nogle der ikke kan teste positiv med en ÆL test selv om de er gravide :)

Men det lyder da lovende.. Jeg testede selv meget svagt positiv 4 dage før mens :loveshower

Så jeg hepper på der sker noget de næste dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var også en meget svarg streg på min ÆL-test, men den er jo ikke positiv medmindre, at teststregen er lige så tydelig som kontrolstregen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA så oprandt dagen for testning :whistling

Tog en graviditetstest her til morgen hvor der kom to streger ikke så tydelig men den var der :loveshower

Havde så fået nogle andre med posten da jeg kom fra arbejde, som jeg lige tog en af :loveshower

Den tog jeg så i hånden og gik ud til manden og ungerne i haven og sagde der var noget jeg skulle vise ham :7himmel

og frem kom en test med TO tydelige streger :yiepie

Manden spørger så er du gravid?? Ja det er jeg skat :loveshower

Mine ægløsningstests er stadig ikke positive, så det er nok kun nogle der kan det trick :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER