metten86

Det er en gooood tid..

9 indlæg i dette emne

(...tv-tid)

I næste uge starter der både D.U.M, Singleliv og Cougar Town på Kanal 4... :loveshower LOVE IT!! Ydermere starter det nye Mig og Min Mor, som kun kan være underholdende når Malou (Stella) er medvirkende.. :rolleyes

Derudover starter der et nyt program d. 5/9, som hedder Fristet (kan ikke huske hvilken kanal). Det virker til at minde lidt om PH, i hvert fald er det et reality program med drama, intriger og hvad der dertil hører... :glad

Og så starter der også Luksusfælden.. :)

Vi går gooooode tv-aftener i møde piger.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det viser sig, at en af studentermedhjælperne på mit arbejde er med i Fristet og så er jeg jo nødt til at se det! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det viser sig, at en af studentermedhjælperne på mit arbejde er med i Fristet og så er jeg jo nødt til at se det! :whistling

Orrrvv ja, så skal det da i hvert fald nok blive sjovt for dig at se... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det viser sig, at en af studentermedhjælperne på mit arbejde er med i Fristet og så er jeg jo nødt til at se det! :whistling

ha ha godt hun er med hva, så har du en god undskyldning ;)

Vil lige tilføje at Bonderøven også begynder igen, synes det er så hyggeligt. Total ubruglig viden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For ikke at tale om Desperate Housewives :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu varer det heller ikke SÅ længe til at der starter vild med dans! :yay

Og jeg skal klart se det der "Fristet"... Pyt med de Paradise Hotel-agtige indtriger og lagengymnastik... Jeg vil vide om hende blondinen barberer sig skaldet! :toot Og jeg vil vide, hvad det er for noget med den rødhårede der sidder med en kanyle og er ved at besvime :puke ... Virker altså til at blive et heftigt program! (Mangler smiley, der har firkantede øjne af at sidde klistret til tv-skærmen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årrrhh, jeg ville også enormt gerne følge med i Desperate Housewifes, men det passer bare elendigt sammen med DUM - og det SKAL jeg bare se.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For ikke at tale om Desperate Housewives :yay

Det skal så ses, men ser generelt ikke reality tv. Det er mit liv for kort til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(...tv-tid)

I næste uge starter der både D.U.M, Singleliv og Cougar Town på Kanal 4... :loveshower LOVE IT!! Ydermere starter det nye Mig og Min Mor, som kun kan være underholdende når Malou (Stella) er medvirkende.. :rolleyes

Derudover starter der et nyt program d. 5/9, som hedder Fristet (kan ikke huske hvilken kanal). Det virker til at minde lidt om PH, i hvert fald er det et reality program med drama, intriger og hvad der dertil hører... :glad

Og så starter der også Luksusfælden.. :)

Vi går gooooode tv-aftener i møde piger.. :lol

Så håber jeg, at lillepigen - og manden - vil lade mig se noget af det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER