Bed

hvor tiden dog er laaang,

3 indlæg i dette emne

Ja så er der jo under en uge til termin, 6 dage :loveshower Og hvor jeg dog glæder mig til at stå/ligge med vores lille Albert i mine arme... :loveshower

På den ene sidde synes jeg lige vi valgte at vi ville have endnu et barn, og på den anden sidde, så har min graviditet var lang (dog ikke længere end normal) men hård, da jeg har haft en masse bækkenproblemer og problemer med mit haleben, jeg har været sygemeldt fra jeg var i uge 17.

Men men men, nu er det snart nu, og min graviditet er ved og være ved vejs ende, hvilket også er underligt, for hvem ved, måske er det min sidste graviditet, så jeg har besluttet mig for at nyde de sidste dage fuldt ud, med lille Albert i min mave.:biglove

Så nu må vi se om han selv vil komme ud af sin lille hule, eller om vi skal ha lidt hjælp med at lokke ham ud, og hvis det sidste viser sig, så har jeg en tid hos en fødselslæge på torsdag, hvor jeg får en tid til igangsættelse... (pga et tidligere ks, og at jeg sidst gik 16 dage over tid.

(bare lidt tanker fra mig, her 6 dage før termin)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her ender det også med igangsættelse pga højt blodtryk, antistoffer og stor baby...

Jeg glæder mig også helt vildt til at se, hvad det er for en lille trold, der gemmer sig i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd :bd :bd :bd :bd :bd

Lyder som en god ide at nyde de sidste dage. Jeg havde lidt svært ved det, men jeg endte også med at gå over tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER