Verdier

Tilbage til dette forum..

21 indlæg i dette emne

Hmm.. Har lige haft en SA.. Kan slet ikke fatte det.. Er helt færdig.. boohoo.gif Havde ikke troet at det skulle ske for mig..

Men jeg snakkede med vagtlægen og spurgte hvornår jeg ville kunne blive gravid igen og det var efter min 1 mens.. Så vil bare igang ligeså snart jeg kan.. Puha jeg synes det er hårdt.. Vi har prøvet i halvandet år og gøre Mille til storesøster og så går det bare galt.. Hmm.. huug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm.. Har lige haft en SA.. Kan slet ikke fatte det.. Er helt færdig.. boohoo.gif Havde ikke troet at det skulle ske for mig..

Men jeg snakkede med vagtlægen og spurgte hvornår jeg ville kunne blive gravid igen og det var efter min 1 mens.. Så vil bare igang ligeså snart jeg kan.. Puha jeg synes det er hårdt.. Vi har prøvet i halvandet år og gøre Mille til storesøster og så går det bare galt.. Hmm.. huug.gif

:kram2

Det er bare så møghårdt og uretfærdigt!!

Jeg blev efter 2½ år gravid, men havde en MA i 14. uge i marts, så ved præcis, hvor du kommer fra.... :kram

Og det ER bare uforståeligt og frygteligt sorgfuldt.

Håber dagene bliver bedre for jer snart... - og ikke mindst, at I hurtigt vil se II på en pind snart igen

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Håber, at du snart står med en positiv test i hånden igen!

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej det er jeg virkelig virkelig ked af at høre :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er SÅ uretfærdigt - jeg håber, du hurtigt bliver gravid igen :kram2

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får en masse :kram :kram her fra.

Hvor er det da bare uretfædigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre.. :kram2

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Hvor er det træls :(

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram og velkommen tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare ikke fair og burde ikke overgå nogen! :(

Mange :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. Har lige haft en SA.. Kan slet ikke fatte det.. Er helt færdig.. boohoo.gif Havde ikke troet at det skulle ske for mig..

Men jeg snakkede med vagtlægen og spurgte hvornår jeg ville kunne blive gravid igen og det var efter min 1 mens.. Så vil bare igang ligeså snart jeg kan.. Puha jeg synes det er hårdt.. Vi har prøvet i halvandet år og gøre Mille til storesøster og så går det bare galt.. Hmm.. huug.gif

Det er jeg da utrolig ked af at hører håber at i snart står med 2 streger igen.

ja man tror aldrig at det sker for en selv kun for naboen krydser alt hvad jeg kan for jer ss kæmpe kram her fra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Håber snart i står med 2 streger igen, med en blivende bebs

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare rigtig synd for dig, har lige selv været der :kram2

Hvad angår at blive gravid igen sagde den gynækolog der undersøgte mig at der intet var i vejen for at blive gravid straks, grunden til man tit hørte efter 1 mens er for det er lettere at udregne termin men det er jo bare en scanning så er der styr på det :kram

Håber din krop hurtigt kommer sig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg rigtig ked af at høre!

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Håber at i snart vil få jeres drøm om endnu et barn opfyldt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg meget ked af at høre :kram2

Håber i hurtigt står med || igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

øv øv hvor er det vbare træls føler virkelig med dig har selv lige gennemgået det samme man flyver rundt i humøret fra forventning og glæde til ærgelse og sorg sender de bedste tanker om en snarelig ny graviditet :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vide at jeg virkelig føler med dig - har selv lige haft en SA her i juli. Det er mega hårdt, fordi man lige har nået at glæde sig og vænne sig til tanken om, at man er gravid - det er som et tæppe der bliver hevet væk under en. Det er pisse uretfærdig, andet er der simpelthen ikke at sige om det! Pisse hamrende uretfærdig... selvom man godt ved at risikoen er der, tror man ikke på at det kan ske for en selv. Men det er bare meget naturligt, desværre. Det sker for rigtig mange. Det positive i det, hvis man skal finde noget, er, at det skulle være nemmere at blive gravid lige efter en SA - hvis din cyklus vel at mærke er normal igen.

Så det er jo dejligt at du allerede er klar igen. Sådan havde jeg det også lige efter - vi skulle bare i gang igen! Men det er hårdt når man har været i gang i længe (2 år, for vores vedkommende inkl. behandlinger).

Men selvom det er en ringe trøst, så hellere en abort nu end når du er længere henne - og hellere en SA end et barn med en hjerneskade. Du skal nok opleve at blive mor igen - du har jo et bevis på at du kan... :balloons

Håber at du snart kommer ovenpå denne grimme oplevelse - ellers så må du hellere end gerne støtte dig op ad mig... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vide at jeg virkelig føler med dig - har selv lige haft en SA her i juli. Det er mega hårdt, fordi man lige har nået at glæde sig og vænne sig til tanken om, at man er gravid - det er som et tæppe der bliver hevet væk under en. Det er pisse uretfærdig, andet er der simpelthen ikke at sige om det! Pisse hamrende uretfærdig... selvom man godt ved at risikoen er der, tror man ikke på at det kan ske for en selv. Men det er bare meget naturligt, desværre. Det sker for rigtig mange. Det positive i det, hvis man skal finde noget, er, at det skulle være nemmere at blive gravid lige efter en SA - hvis din cyklus vel at mærke er normal igen.

Så det er jo dejligt at du allerede er klar igen. Sådan havde jeg det også lige efter - vi skulle bare i gang igen! Men det er hårdt når man har været i gang i længe (2 år, for vores vedkommende inkl. behandlinger).

Men selvom det er en ringe trøst, så hellere en abort nu end når du er længere henne - og hellere en SA end et barn med en hjerneskade. Du skal nok opleve at blive mor igen - du har jo et bevis på at du kan... :balloons

Håber at du snart kommer ovenpå denne grimme oplevelse - ellers så må du hellere end gerne støtte dig op ad mig... :loveshower

Mange tak.. bearhug.gifVi vil også bare igang ligeså snart vi kan.. Meeen, næste gang er vi nok ikke så hurtig ude. Fik jo desværre fortalt min datter at hun skulle være storesøster, så det var lidt hårdt at skulle fortælle hende at babyen altså ikke gad være derinde mere.. Trøstede hende med at mor og far nok skulle lave en ny lillebror eller søster, hvilket hun så spørger til:"Hvordan gør i det mor?".. Tja, dejligt hun er så fantastisk.. Nok også grunden til vi bare må igang igen..

Er næsten ovenpå igen, men sidder lige pt og venter på at lægen ringer med en tid til scanning.. Det synes jeg bliver noget mærkelig noget.. Men det skal bare overståes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER