tville1978

Sutsko til vuggestuebørn

16 indlæg i dette emne

Hvilke sutsko har du til dit barn?

Jeg har nogle fra HM men skal snart til at købe nye.

Hvad bruger du? og hvad kan du anbefale?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har Melton skindfutter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte også selv Melton dengang. Men i går var jeg i praktik i en vuggestue og dem fra Kvickly var virkelig rare at have med at gøre og sad godt på foden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg brugte nogle fra babysam, de var bløde, men der var elastik sådan at de sad godt, da han ikke kunne få skindsutsko på.. syns dog bare hurtigt de tager dem af, han gad i hvert fald aldrig ha sutsko eller strømper på hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Melton eller Decoy skindfutter til Lærke. Især Decoy er jeg vild med, da det ikke er nogle ALLE har + de har nogle flotte designs på skinfutterne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skindfutter ja.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger sådan nogle dejlige bløde nogle fra bundgaard :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte til Julie nogle skind futter på nettet, hvor vi selv kunne vælge det læder de skulke syes i, så de fik den farve vi ville have. Ydermere blev hendes navn syet på også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fornylig købt nogle skind-sutsko med velcro og delvis gummisål fra bilka. De er ikke specielt smarte at se på men de er super gode, især hvis man har flisegulv, for da kan de alm. skindfutter godt være lidt for glatte nå de er blevet brugt lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skindfutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skindfutter er rigtig gode dem har vi altid brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skindfutter der dutter: Melton, Decoy, Tiny Zone, Fuzze, Fuzzies og lign. Eneste forskel er prisen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja skindfutter her også. Skal have investeret i nogle gode nogle igen her når det bliver koldere i vejret. Rema 1000 har nogle til 60-70 kr og som er lige så gode som melton osv. :)

Synes du skal vurdere hvordan gulvet er i jeres VS. I Emmas er der gulvvarme, så det er ikke altid nødvendigt med sutsko på fusserne. Jo selvfølgelig på det kolde dage men ellers ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt skindfutter, men vil have fat i nogle andre, da jeg egentlig ikke synes det er specielt varme....Og ja, så bliver de nemt glatte på en klinkegulv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har prøvet et par skindfutter uden succes, de sad simpelthen ikke godt på bassens fødder. Så vi vendte tilbage til det vi hele tiden har brugt - og bliver ved med: Melton fløjlsfutter. De er også fint lune til at kunne sove ude med dem og så er de ikke sådan liige at få af for barnet, hvis de er strammet ordenligt til (ja altså ikke så de giver mærker jo, vel ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skindfutter fra andogsø.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER