Heidi0601

Hvordan er status på jeres poder??

5 indlæg i dette emne

Lærke skal til lægen til 5 måneders vaccine og undersøgelse i næste uge - faktisk på årsdagen for nakkefoldscanningen sidste år.

Vaccinen glæder jeg mig ikke til, for ved 3 måneders vaccinen blev Lærke ramt af feber, så håber at hun kan slippe denne gang.

Sidst hun blev målt og vejet var den 25/10, hvor hun målte 62 cm og vejede 7,69 kg. Dog var jeg ikke helt enig med længden men pyt. Hun er en lille glad og mild pige (til tider bestemt), som har nemt til smil. Og så må jeg jo også konstatere, at det ser ud til at hun trives (skønt hun ikke som sådan er en "prop")

Hvad er status på jeres unger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her havde vi besøg af sp for 14 dage siden, der målte hun Jessie til 68,5 og hun vejer 6,6 kg :biglove

Der går lige lidt tid før vi skal til 5 mdr's vaccinen, men jeg satser ikke på der bliver noget efter den, den sidste klarede hun :super :loveshower

Hun er dejlig nem, pludre, klukker og leger med sine tæer, hun elsker at sidde og holde øje med hendes 2 fjoldede storebrødre, det er virkelig noget der kan få hende til at klukke :) Hun får flaske og har gjort det fra start, så jeg har kunne få min nattesøvn fra dag 1 dejligt :D

Hun sover nu fra omkring kl 19 ( idag lige en undtagelse da hun ikke har tid til at sove da hun leger med hendes tæer :D) vi giver hende så lige en flaske inden vi smutter i seng, og så sover hun til et sted mellem kl 6-8 dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Heidi. Ville bare lige sende dig en kæmpe :kram fordi du har haft en træls dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej Heidi. Ville bare lige sende dig en kæmpe :kram fordi du har haft en træls dag...

Tak Gitte! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg målte og vejede ham for et par dage siden (man er vel nysgerrig. ;) ) Og der fik jeg ham til 68 cm og 8,3 kg. -stor dreng. ;)

Victor skal vaccineres på tirsdag, det er jeg lidt nervøs for. Sidst reagerede ham med at skrige i et par timer bagefter og med lidt feber. Så jeg håber ikke han reagerer så voldsomt den her gang.

Victor trives helt sikkert også. :) Han er i rivende udvikling synes jeg. For 1½ uge siden begyndte han bevidst at trille fra mave til ryg og i går trillede han for første gang fra ryg til mave. :)

Og så øver han med sin ansigtsmimik, så der kommer nogle ret sjov udtryk engang imellem. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER