Lapooh

Hvor længe bløder du

25 indlæg i dette emne

Ved faktisk ikke om emnet har været oppe før..

Men kort og godt.. Hvor længe bløder du når du har mens.?

Kan starte med mig selv, jeg bløder ca. 4 dage. Kraftigt de 2 første dage, hvor den sidste dag egentlig bare er lidt klat værk :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

6 dage

Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 dage

Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder 4-5 dage, dag 1 er opstartsdagen, 2-3 fuld skrald på skidtet også holder det igen på 4. dagen, nogle gange 5. dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder 4-5 dage, dag 1 er opstartsdagen, 2-3 fuld skrald på skidtet også holder det igen på 4. dagen, nogle gange 5. dagen ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bløder mellem 3 og 5 dage. Og bløder ik ret meget mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder 5 dage- og det er for fuld knald hele vejen igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 dage

Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre.

Ca det samme her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bløder 4-5 dage første 3 dage meget de sidste 2 ikke så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder 2-4 dage - og har store smerter den første dag, men ellers er det ikke så slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4-5 dag :balloons før jeg blev gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca en uge <_< hvor de 4 dage er halv kraftige og med smerter. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens starter som regel med at jeg pletbløder 1-2 dage, så bløder jeg meget kraftigt i 1-2 dage og så har jeg 1-2 hvor jeg kun bløder om dagen og så er den som regel ved at være ovre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4-5 dage MAX! Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt bløder særlig kraftigt. Men jeg har for det meste to dage hvor jeg bløder og så efterfulgt af to dage med meget mild blødning.

Jeg er nok heldig på det punkt. :) Til gengæld har jeg smerter fra dagen før og så de to dage jeg rigtig bløder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 dage

Ikke så kraftig den første - fuld knald de næste 2-3 dage - og så bliver det mindre og mindre.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ca det samme her :)

Ditto her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 timer :rolleyes

Sådan har det altid været... på anden dagen kræver det måske et trusseindlæg, men that's it...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

24 timer :rolleyes

Sådan har det altid været... på anden dagen kræver det måske et trusseindlæg, men that's it...

Hvor vildt.. og billigt i bind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt.. og billigt i bind ;)

Haha ja :) Jeg klarer mig gerne med en 5-8 bind pr. måned :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

4-5 dage MAX! Jeg synes ikke jeg på noget tidspunkt bløder særlig kraftigt. Men jeg har for det meste to dage hvor jeg bløder og så efterfulgt af to dage med meget mild blødning.

Jeg er nok heldig på det punkt. :) Til gengæld har jeg smerter fra dagen før og så de to dage jeg rigtig bløder.

:ditto

men har vist en dag, hvor jeg bloeder lidt mere end den anden og nogle gange har vanvittige smerter :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg tog p-piller var det stortset altid 6 dage. De 2 første med semi-kraftig blødning, og så aftagende de følgende dage. Da jeg tog p-piller blev mine blødninger ret hurtigt meeeget korte, og kunne godt bare være på en enkelt dag, hvor der ikke var ret meget blod, og så havde jeg til gengæld oooonde smerter gennem det meste af min cyklus.

Nu efter jeg er kommet af p-pillerne igen har de været på hhv 4 og 5 dage hvor dag nr 2 har været lidt kraftigere end de andre, og så ellers bare en smule blod de resterende dage. Og næsten ingen smerter efter p-pillestop :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6-7 dage, hvor jeg bløder meget lidt den første dag, men ret meget på dag 2 og 3. Og så fader det ellers ud og de sidste 2 dage er der næsten ikke noget. Generelt er min mens blevet lidt kraftigere, efter jeg begyndte med spiral. Det samme er smerterne, som dog kun kommer hver 3. eller 4 dag. De har også ændret karakter og er blevet mere krampeagtige, hvor det før var en enormt ubehagelig murren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5-6 dage - Ikke særlig meget den første dag og så kommer det ellers for fuld kraft <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5-6 dage. 2-3 dage med mere eller mindre kraftig blødning, og ellers stærkt aftagende de sidste dage. 1. dag er som regel med smerter, nogle gange også på 2. dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER