Guest

alder

46 indlæg i dette emne

Jeg smed p-pillerne for 1 uge siden - så vi er netop gået igang.. :loveshower

Vi er begge 23 år (fylder 24 i henholdsvis november og december)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smed p-pillerne for 1 uge siden - så vi er netop gået igang.. :loveshower

Vi er begge 23 år (fylder 24 i henholdsvis november og december)

:goodluck

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 30 og 33 ved opstart af projekt Junior :)

Manden har 2 børn fra tidligere, så han blev far første gang som 18-årig (blev 19 en måned senere) :)

Når Junior melder sin ankomst er jeg 31 og Hans 35 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 26 og 28 år gammel da jeg smed pillerne. Nu er vi 28 og 30 år, og intet er sket endnu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 26 og 28 år gammel da jeg smed pillerne. Nu er vi 28 og 30 år, og intet er sket endnu :(

:kram2 Det skal nok lykkedes :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 27 og 33 da pillerne røg. 28 og 33 da bebs kom :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang startede vi i januar 2009, der var jeg 29 og Michael 30. Der var bid i 2. cyklus og jeg fødte Christina 10 dage før min 30 års fødselsdag.

Denne gang startede vi i februar 2011, med positiv test i 1. cyklus. Min alder var da 31, Michael 32.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da vi startede i 2008 var jeg 22 og han var 33 ... Nu er vi så 25 og 36 ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

den første gang var jeg 22 og kærsten 25

denne gang er jeg 25 og han er 28

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er godt nok kun 21 og 22 nu, men taler også om at vente 1½-2 år ca. Min drøm hedder at få en inden jeg bliver 25 :).

Men altså når vi begynder vil vi så være 22-23 og han 24. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 21 og 26 år da vi begyndte projekt baby. Jeg blev gravid 3 gange på 1 år og først 3. gang valgt spiren at blive siddende - der var vi 22 og 27 år

.

2. gang gik der kun 6 mdr fra jeg smed pillerne til jeg blev gravid med nummer 2 - i den mellemliggende periode havde jeg endnu en abort. Der var min mand 30 år og jeg var næsten 26 år.

Nu er jeg 28 år og vil rigtig gerne ha' nummer 3, men manden vil ikke, så kan vist vente temmelig længe på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var 25 og 27 år da vi startede projektet og 26 + 28 da Victoria kom til verden :loveshower

Nu prøver igen, som 28 og 30 årige. Morten fylder dog 31 inden - jeg håber den næste kommer inden min fødselsdag i juli næste år! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har forsøgt siden juni 2010 og har desværre endnu ikke haft heldet med os. Jeg var 25 og kæresten 27.

Vi håber snart det er vores tur til at stå med de to streger... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 23 da jeg blev gravid med Emil også da vi startede (han er lavet i første cyklus) og manden var 25 (tæt på de 26)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede da jeg var 28 og manden 35. Har flere i omgangskredsen der ikke kan få børn og har valgt at adoptere og det kan jo være en langvarig proces, så derfor synes vi at vi måtte se at komme i gang, hvis vi nu også ville have svært ved det. Skæbnen ville så at det lykkedes første gang og vi glæder os som små børn til juleaften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. gang var jeg 20 og kæresten 23, denne gang er det med ny kæreste, så nu er vi 25 og 36

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 24 og manden 30 og vi blev gravide i foerste forsoeg og venter nu vores foerste til marts saa vi beholder vores alder da vi begge har foedselsdag i april... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var første barn en (lykkelig) "upser", men jeg var 27 og manden 31, da vi fandt ud af, at jeg var gravid. Her anden gang er vi startet i en alder af henholdsvis 29 og 33 år :)

Håbet er, at jeg er blevet gravid nu, så der er chance for, at jeg (vi) kan få barn nr. 2, inden jeg fylder 30 år 15. maj næste år :rolleyes :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 26 og Carsten 30, men der når lige at snige sig et år mere på os begge inden jeg har termin til april :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja må da hellere oz være med.. jeg var 17 (92) første gang men endte i MA gravid igen som 19 årig (95)og faderen 30 som gav mig min store søn fra marts 96. gravid igen som 22 årig og faderen 33 som gav oz vores søn fra oktober 98 og endelig gravid igen som 25 årig og faderen 36 som resulterede i min yngste datter fra oktober 2001.. nu er jeg så med ny kæreste startet op i 2009 hvor jeg jo så var 34 og kæresten 32.. et IVF aflyst og et forsøg endt negativt.. alt står pt på standby pga jeg har fået diagnose akromegali i korte træk en tumor på min hypofyse som efter noget tids nyttesløs behandling skal opereres væk indenfor de næste par måneder og så må vi tage stilling til PB når jeg er kommet ovenpå igen.. undskyld det blev så langt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begge 22, og vi er først lige begyndt her i august (: til start lader vi bare naturen gå sin gang og ser hvad der kommer ud af det, vi har ikke travlt endnu (:

Held og lykke til dem der stadig venter, og tillykke til dem det er lykkedes for (:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER