Guest

Hvornår begyndte du med sut?

28 indlæg i dette emne

Vi begyndte også først efter 12 dage og gjorde det så når han var ked af det...men vi skulle have prøvet når han var tilfreds, så havde han nok taget den hurtigere. Her efter 6 uger er han først begyndt at ville tage den, men vi skal stadig holde dne fast i munden på ham. Han er dog begyndt at finde trøst i den og falde i søvn med den i munden. Men vi troede faktisk han aldrig ville tage den...vi blev ved fordi han spiser så tit og vi tror det er pga suttebehovet, men hvor er det dog svært at vide.

Det fandt jeg også ud af. Så forbinder han den nemlig med noget rart og hyggeligt :)

Han vil bestemt ikke tage imod den, hvis han fx er sulten. Det er jo forståeligt nok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er svært det her med sutten. Vi har fået Ronja til at tage den stort set hver gang, men jeg synes det er svært at beslutte hvornår og hvor længe hun skal have den. Hun får den primært hvis hun er ked eller hvis hun skal sove.

Men nogen gange virker hun træt og får sutten og så ligger hun bare og hygger med den lysvågen. Hvis vi så tager den fra hende begynder arme og ben at fare rundt og hun bliver ked. Så får hun sutten igen og falder helt til ro, men falder ikke i søvn.

Hvis hun falder i søvn med sutten og den så falder ud vågner hun og skal have den igen for at falde i søvn.

Hvordan gør I andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes at mindes at Isaac havde den, da jeg for første gang havde mulighed for at holde ham, fire timer gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER