Tumlepigen

Dækstift

20 indlæg i dette emne

Hej tøser

Den dækstift jeg har brugt gennem længere tid er udgået <_< Det var sådan en med en grøn stift i den ene ende og en farvet i den anden (fra Avené, som kan købes på apoteket).

Jeg vil derfor høre, om nogle af jer har anbefalinger af en god dækstift, som er uden parabener og parfume. Jeg har været glad for den med dobbelt farve, men det er ikke et ufravigeligt krav...

På forhånd tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Jeg læste det som dæk skift - uden parabener og parfume. Og så var det jeg tænkte "der er ski da ik parfume i et dæk!" :haha :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Jeg læste det som dæk skift - uden parabener og parfume. Og så var det jeg tænkte "der er ski da ik parfume i et dæk!" :haha :oops

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der slet ingen, der vil dele erfaring/anbefalinger om dækstift med mig? :(

Eller andet produkt, der kan bruges til at dække dumme, røde dimser i ansigtet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg bruger sjældent dæk stift, men jeg har en veninde, der arbejder i Matas, og jeg vil meget gerne spørge hende for dig, hvis det er?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg bruger sjældent dæk stift, men jeg har en veninde, der arbejder i Matas, og jeg vil meget gerne spørge hende for dig, hvis det er?

Du må meget gerne spørge for mig også!!! TAK :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger en fra Matas lige pt. Den er god og billig.

Det er fra den blåstribede serie til uren hud.

Kan ellers anbefale Active Light fra Jane Iredale. Kanon god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg bruger sjældent dæk stift, men jeg har en veninde, der arbejder i Matas, og jeg vil meget gerne spørge hende for dig, hvis det er?

Det må du meget gerne!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg bruger sjældent dæk stift, men jeg har en veninde, der arbejder i Matas, og jeg vil meget gerne spørge hende for dig, hvis det er?

Det må du meget gerne!

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet i Matas og synes faktisk Max Factor og Rimmel har de bedste og ja også de billigste :-)

Jeg vil da lige anbefale dog at bruge en spot stick, så får du urenhederne væk istedet for (garniers er god og billig og Matas har også en selv)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet i Matas og synes faktisk Max Factor og Rimmel har de bedste og ja også de billigste :-)

Jeg vil da lige anbefale dog at bruge en spot stick, så får du urenhederne væk istedet for (garniers er god og billig og Matas har også en selv)

Tak for dit svar!

Så vidt jeg har fundet frem til, så er der ingen af de mærker du nævner, der er parfume- og parabenefri?

Har prøvet med de der spotsticks - de hjælper ikke en s*** <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Duo stick fra NILENS JORD er og bliver den bedste dækstift :loveshower ingen parfume eller parabener og den er genial til at dække med :) Generelt anbefaler jeg Nilens Jord produkter, fordi de bare er af en helt anden kvalitet end MaxFactor & Rimmel, som ikke er hverken uden parfume eller parabener (heller ikke selvom det hedder mineral dit og dat...)

Ellers skal du over i et lidt dyre mærke så som origins måske... Jeg har dog ikke prøvet deres makeup, men har kun hørt godt om det fra kunder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Agnethe, for tippet. Jeg har overvejet Nilens Jord, for jeg bruger mascaraen. Det er godt at høre, at den er god :) selvom den vist ikke er grøn/farvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit svar!

Så vidt jeg har fundet frem til, så er der ingen af de mærker du nævner, der er parfume- og parabenefri?

Har prøvet med de der spotsticks - de hjælper ikke en s*** <_<

Nej de er ikke parfume og parabenefri, hvis der er vigtigt for dig ville jeg også vælge Nilens jord :)

Jeg synes spotsticks er fatastiske, ærgerligt de ikke virker for dig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, Agnethe, for tippet. Jeg har overvejet Nilens Jord, for jeg bruger mascaraen. Det er godt at høre, at den er god :) selvom den vist ikke er grøn/farvet?

Er du en frø? Eller hvad er grunden til din dækstift skal være grøn??? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du en frø? Eller hvad er grunden til din dækstift skal være grøn??? :unsure

Grøn udligner rød, så hvis man har røde prikker eller andet, putter man først grøn på, og derefter hudfarvet dækstift :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, et du en frø :) Det var lidt sjovt :)

Jeg kan faktisk kun komme i tanke om en grøn dækstift fra Chanel, de fleste andre mærker har vist ladet det udgå..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er møg-ærgerligt med de spotsticks! Ville gerne ofre parfume-parabene-fri-mottoet for at undgå dumme dimser i ansigtet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Grøn udligner rød, så hvis man har røde prikker eller andet, putter man først grøn på, og derefter hudfarvet dækstift :)

Ej, det vidste jeg ikke!! Hvor sjovt..! Så lærte jeg da også lidt i dag... :D Held og lykke med at finde en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen hvis du vil have en, der er grøn i farven, så skal du næsten have den fra clinique, som ikke er en pensel - de skulle have en hel serie til rødmende hud og jeg mener der hverken er parfume eller parbener i - et plus er også at deres produkter ofte kommer med en faktor 15 i solbeskyttelse og det kan man jo altid bruge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER