Banshee

Babyprojekt som arbejdsløs

52 indlæg i dette emne

Ej, jeg synes altså at du er vildt egoistisk!

Som om man skal få børn bare fordi man har lyst og mulighed for at være sammen med dem. Man SKAL da som minimum have både en stor villa, en firhjulstrækker og råd til at bestille al babytøjet hos Ralph Lauren - ellers KAN man da bare ikke overveje at få børn. Når man når dertil er det selvfølgelig ikke sikkert, at man kan blive gravid længere eller også så har man nok desværre så meget gang i karrieren, at man ikke har tid til at være sammen med barnet, men så kan det jo heldigvis parkeres i en institution 10 timer om dagen og så er det problem løst.

- Tænk hvis du risikerede at få et barn der måtte køres rundt i en brugt barnevogn eller ikke kunne være den første i klassen til at få en Iphone?

Jeg synes at du skal lytte til dine kloge venner og få orden på dine prioriteringer. Op med statussymbolerne og ned med samvær og alle de andre bløde værdier.

Mange hilsner

Solskin

P.S. Disse kan sættes ind efter behag: [ironi] (/ironi].

Hvor er du herlig :7himmel :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er 100 % egoistisk og det er lige sådan det er, med alle andre der får børn. Ingen I denne verden får børn for børnenes skyld, de lever ikke endnu og vi ved ikke på forhånd hvilket barn vi får, andet end at det er vores. Ingen får børn for samfundets skyld, for at der er flere til at tage pleje de ældre fra fremtidens generationer osv.

Jeg er fuldstændig overbevist om at vi mennesker får børn, fordi vi vil se os selv i et andet menneske, vi vil have nogle at elske betingelsesløst. Det ligger i vores natur.

Om der så er et væld af penge eller ej, er ligemeget. Et barn har kun brug for kærlighed og omsorg, ikke odderbarnevogne og katvig bukser. Et barn kan være lige så lykkeligt og sundt i et hjem med trange kår, som det kan være ulykkeligt og underernæret i en herskabsvilla.

Efter min overbevisning er det ikke barnet det bliver hårdt for, hvis der ikke er så mange penge, men forældrene, der kommer til at stå med den økonomiske byrde, og det ansvar det er at vise barnet, at livet kan være godt, selvom det er småt.

Det jeg vil sige er; at du har kun ét liv min pige, og hvis du brændende ønsker dig et barn nu og allerede flyder over med kærlighed for det barn, du ikke engang har mødt, så skal du gøre det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER