Guest

Smerter i brækket håndled

3 indlæg i dette emne

(Hvad skal jeg gøre?)

Jeg var så "heldig" at ende med et brækket håndled der i sidste uge, efter jeg var faldet inde på Odense Banegård.

Ikke at det var noget kompliceret brud. Det var det ikke, og jeg fik heller ikke gips på, men derimod en skinne.

Det er som sådan også gået okay, og skinne holder også håndleddet på plads.

Men men men.. Smerterne i håndleddet bliver altså bare værre og værre syntes jeg. Fra fredag morgen begyndte jeg at tage højeste dosis af panodiler, altså 8 stk. dagligt. Men det hjalp ikke rigtig noget, så igår ringede jeg og brokkede mig lidt til lægen og fik så et andet præperat, der hedder Diclofenac Rapid Orifarm. Jeg skal tage en pille tre gange om dagen. Det var på recept, så troede de ville hjælpe mærkbart. Men nej, det gjorde de så ikke.

Er efterhånden ved at gå til af konstante smerter. Min læge sagde jeg tidligst skulle kontakte ham igen på mandag, hvis det stadig var ligeså slemt der. Men det kan jeg jo bare ikke holde til. Hvad skal jeg gøre?

For det gør virkelig ondt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ring til lægen og bank i bordet (Brug lige den anden hånd ik ;))

Jeg smadret højre hånd for 10 år siden... og de ku ikke lige blive helt enige om hvad der var galt.. og jeg sgu flytte . og blev til sidst ligeglad... NUIJ hvor jeg fortryder det idag. Har daglige smerter... og taber pludselige ting. Derudover er jeg begyndt og overbelaste venstre..

Så gør noget ved det!!! Sig han skal tage dig seriøst...

God bedring..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han skal sgu da lige tage dig seriøst alså - tidligst mandag hallo du har smerter, nu må han lige samme tur igennem og prøve et selv :klap :klap

Bank i bordet, spark doktoren i bagdelen og sig det gør ondt giv mig noget ordentligt :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER