Mette A.

AquaMama

13 indlæg i dette emne

Jeg har planer om at begynde at lave "AquaMama" i Taastrup svømmehal (det er nogle øvelser i vand for gravide) og spekulerede på om der var andre, der kunne tænke sig at træne sammen med mig? Eller som måske allerede træner der og ikke har noget imod at jeg hopper med ind i gruppen? Jeg finder tanken om at kunne træne flere sammen mere motiverende end at skulle være alene :7:

P.S: I skal være velkomne til at benytte denne tråd til at finde træningspartnere til jer selv andre steder i Danmark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv bøv... har nettop talt med JM omkring aquamama idag og vil gerne starte... men jeg bor i Kolding... Så kom endelig frisk hvis der er flere fra mit område :gp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også meget gerne starte, hvis der er nogen fra Odense omegnen :)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette A.

Mangler du stadig en træningspartner i Taastrup?

Hilsner, Lone

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bor i kolding :-) har vi sådan noget træning? og hva dag måske jeg gerne vil med i kolding :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette A.

Mangler du stadig en træningspartner i Taastrup?

Hilsner, Lone

Hej Lone,

Fantastisk at der var nogen der svarede! :balloon jeg mangler stadig en træningspartner, ja. Jeg træner pt om mandagen og vil gerne også begynde at gøre det i weekenden. Men hvornår ville det passe dig bedst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bor i kolding :-) har vi sådan noget træning? og hva dag måske jeg gerne vil med i kolding :-)

Det er både mandag formiddag og torsdag middag. i slotsøbadet. Du kan se det på deres hjemmeside ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeanette går du til det i kolding

?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er både mandag formiddag og torsdag middag. i slotsøbadet. Du kan se det på deres hjemmeside ;)

går du til det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at sende hende en PM :) det er ikke sikkert hun får kigget i tråden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhh jeg er total nybegynder her inde kan slet ik finde ud af noget...hvordan gør jeg det? og hvordan får mn de der billeder på der viser hvor langt man er...????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ihhh jeg er total nybegynder her inde kan slet ik finde ud af noget...hvordan gør jeg det? og hvordan får mn de der billeder på der viser hvor langt man er...????

Velkommen til :balloons hvis du klikker på en "ticker" du kan lide, så fungerer den som et link til siden hvor du kan lave en selv - og så skal du bare følge instruktionen der! (en ticker er en slags nedtælling til noget - fx fødsel - som du kan vise i din signatur).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons hvis du klikker på en "ticker" du kan lide, så fungerer den som et link til siden hvor du kan lave en selv - og så skal du bare følge instruktionen der! (en ticker er en slags nedtælling til noget - fx fødsel - som du kan vise i din signatur).

tak tak....okay mange tak det må jeg prøve hihi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER