Styrmand

Bækkenløsning AV :-(

6 indlæg i dette emne

Hej Alle

er der nogle af jer der også har fået bækkenløsning?

jeg er kun i uge 29 og det går ondt hver gang jeg skal gå... så puhaaa jeg sys det er lang tid endnu jeg ska gå og ha ondt.

jeg er dog ved at få skaffet en henvisning til en fyse, som forhåbentlig kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også ondt i kroppen, men holder det nede ved zoneterapi og massage to gange i mdr. Samt svømmer når jeg kan komme til det.

Men jeg tror heller ikke jeh har BL men bare kæmpe hval krop.

Jeg syntes at du skal kontakte lægen for det er da synd for dig :goodluck Og rigtig god bedring :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, jeg har os fået henvisning fra læge nu til fyse, men ku være jeg sq prøve det der med at svømme lidt os

nu håber jeg bare det hjælper, vil nødigt sygemeldes fra arbejde, så den del venter vi lidt med endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke BL endnu, men har det lægen kalder begyndende, hvilket vil sige jeg hver aften har ondt, så ventetiden er lang :( Kan nogen gange tænke han godt måtte komme nu selvom det er lidt for tidligt.

Jeg har også hørt svømning skulle være godt og starter på et hold i næste uge.

:goodluck håber du får nogen gode råd/øvelser fra fys og kan klare de sidste uger på jobbet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er i søde :) der er 8 uger tilbage på jobbet men nøj hvor jeg glæder mig til han kommer ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du ikke kan holde til at svømme måske du bare skulle i varmt vand og lave nogle øvelse :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER