Nitzen1987

Sex And The City

10 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om det... :huh

Jeg æææææææææææææææælsker SATC-serien! :7:

Jeg synes også, at de to film har været udmærkede - når man tager dem for, hvad de er.

Jeg synes dog, at amerikanere har det med at blive ved at forsøge at spinde guld på successer - nogle gange skal man stoppe mens legen er god og lade successen være en succes. Eksempelvis synes jeg også, at serien "24 timer" var rigtig fed. Så kom sæson 2, som også var ganske god, men så kører det af sporet for mig - ved ikke hvor mange sæsoner den endte på, men jeg hoppede af efter nr. 2. Og der er masser af andre eksempler på serier, som fortsætter i det uendelige (hvem sagde "Glamour"? :wacko ) - synd at ødelægge en succes på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det vil være synd at puste liv i den igen. :-(

Det bliver aldrig lige så godt som den første. :-)

Men hvis de laver den vil jeg nok se den alligevel... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger bare:"NIIIIIIICE!!". :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger bare:"NIIIIIIICE!!". :loveshower

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænkte jeg bare feeeeeeedt :loveshower

men kan da godt blive lidt bekymret over en fuser... Altså at de ikke stopper mens legen er god.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænkte jeg bare feeeeeeedt :loveshower

men kan da godt blive lidt bekymret over en fuser... Altså at de ikke stopper mens legen er god.. <_<

Jeg er enig... Hvad skal den handle om? Nu er de jo gift og har børn - så den kan vel ikke handle om 4 singlekvinder der slår sig løs i NY :rolleyes

Jeg tror jeg synes det er synd. Der er alt for stor risiko for, at de får ødelagt det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også, at de skal lade den ligge nu.

Filmene var ok men absolut ikke så fantastiske, at de kan bygge videre på den historie.

Men der er jo penge i den serie ...sååååå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg må indrømme, at jeg ikke helt ved hvad jeg skal mene.

På den ene side synes jeg jo det er fedt, elsker serien og vil gerne se mere, men tænker så også, hvad skal den nu handle om. Vil de lave den, så man følger den, fra da de mødte hinanden og deres barndom? eller vil man vise, hvordan livet er, med fravalget af børn osv.-.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, nu synes jeg godt at de må stoppe :rolleyes (Men jeg "faldt" så også af allerede ved den første film, må jeg indrømme...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER