Martin

Vind gavekort på 500 kr x 10

100 indlæg i dette emne

Snart kun 12 timer :balloons :balloons

Hvor ville det bare lune med sådan et gavekort - drømme, drømme, drømme :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes der er længe til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det skulle være sådan at man skal ha skrevet 30 besvareslser eller sådan før man kunne være med.. haha.. Større chance for os andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeeeeeeeej Kan da ikke vente så længe :utålmodigSmiley:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh... jeg er sikker på denne tråd bliver hyggelig at befinde sig i omkring kl 20.... :7: :jul3: :jul13:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det skulle være sådan at man skal ha skrevet 30 besvareslser eller sådan før man kunne være med.. haha.. Større chance for os andre :)

Eeeeiiij ja sådan burde det være.. alle dem som bare her tilmeldt sig men aldrig skrevet.. de skal ikke vinde.. hehe :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er jo ikke hjemme kl 20.. Jeg synes bare vi skal se og få det fis overstået, for jeg er slet, slet ikke spændt eller noget.. whistling.gifballoon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeiiij ja sådan burde det være.. alle dem som bare her tilmeldt sig men aldrig skrevet.. de skal ikke vinde.. hehe :lol

helt enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej jeg er jo ikke hjemme kl 20.. Jeg synes bare vi skal se og få det fis overstået, for jeg er slet, slet ikke spændt eller noget.. whistling.gifballoon.gif

HELT enig! Det er jo ikke til at holde ud at tænke på, at det først er kl 20 og samtidig ikke er hjemme til at tjekke det!!!! :jul4:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeiiij ja sådan burde det være.. alle dem som bare her tilmeldt sig men aldrig skrevet.. de skal ikke vinde.. hehe :lol

Sådan har jeg det også, synes ikke det er fair hvis der er en vinder der aldrig har brugt forummet :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes det skulle være sådan at man skal ha skrevet 30 besvareslser eller sådan før man kunne være med.. haha.. Større chance for os andre :)

Så må jeg hellere se at komme op på de 30 besvarelser :jul8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg hellere se at komme op på de 30 besvarelser :jul8:

Hehe så du heldig det ikke os bruger der laver reglerne ;)

Men heldigvis er du jo nu oppe på de 30 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

helt enig :)

Sådan har jeg det også, synes ikke det er fair hvis der er en vinder der aldrig har brugt forummet :badgirl

Dejligt jeg ikke i det mindste ikke er den eneste med den mening ;) tænk hvis 10 vandt vi aldrig havde set et indlæg fra... nej så kan jeg sagtens komme i tanke om 10 (og flere) aktive (altså bare et par besvarelser) der har fortjent det mere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt jeg ikke i det mindste ikke er den eneste med den mening ;) tænk hvis 10 vandt vi aldrig havde set et indlæg fra... nej så kan jeg sagtens komme i tanke om 10 (og flere) aktive (altså bare et par besvarelser) der har fortjent det mere.. ;)

Jamen jeg er enig :)

Der var ret mange i starten der oprettede sig blot pga nysgerrighed og som vi aldrig har "set" mere til..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeiiij ja sådan burde det være.. alle dem som bare her tilmeldt sig men aldrig skrevet.. de skal ikke vinde.. hehe :lol

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig :)

Ja - det er da ikke fair det andet... (Heidi, 4 år stampende i gulvet! :lolhit )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skal jeg godt nok få lavet nogle indlæg idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA hvor er i sjove/skønne piger.... :loveshower Forestiller mig 10 små piger med fletninger/rottehaler - der står med armene i siden og stamper i jorden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne stadig være fedt at vinde - glæder mig vildt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja - det er da ikke fair det andet... (Heidi, 4 år stampende i gulvet! :lolhit )

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHA hvor er i sjove/skønne piger.... :loveshower Forestiller mig 10 små piger med fletninger/rottehaler - der står med armene i siden og stamper i jorden :P

Jaa den beskrivelse passer vist meget godt :D Men tror nogle har armene over kors :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jaa den beskrivelse passer vist meget godt :D Men tror nogle har armene over kors :)

HAHA ja du har nok ret :jul12:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser

Der skal nok komme mange flere konkurrencer, men denne her konkurrence havde ingen kriterier om, at man skulle være aktiv herinde - hvis vi skulle belønne efter flittighed herinde, så ville alle I aktive tøser blive bombarderet med gavekort, men sådan hænger det desværre ikke helt sammen :rolleyes

Men I som ikke har vundet kan da få et stort bamsekram, det varmer da også her i kulden :D

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey tøser

Der skal nok komme mange flere konkurrencer, men denne her konkurrence havde ingen kriterier om, at man skulle være aktiv herinde - hvis vi skulle belønne efter flittighed herinde, så ville alle I aktive tøser blive bombarderet med gavekort, men sådan hænger det desværre ikke helt sammen :rolleyes

Men I som ikke har vundet kan da få et stort bamsekram, det varmer da også her i kulden :D

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Det gør de, tak for kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER