Verdier

Utålmodig..

4 indlæg i dette emne

Ved ikke om det er fordi det er anden gang, eller hvad. Men jeg er vildt utålmodig.. Glæder mig til maven og graviditeten osv., men vil bare så gerne frem til uge 12 hvor NF scanningen forhåbentlig er.. Og så er der jo ikke længe til man kan få en kønsscanning - hvilket jeg vil have denne gang.. Vil bare så gerne se bebs og så vide hvad det er!! Håber det går lidt over igen, for ellers kan 6 uger altså vare lang tid.. He he..

Nårh jo, og så skal den helst også bare blive derinde, til de 12 uger er gået - det er nok også lidt det der spiller ind.. Vores datter ved jo godt hun skal være storesøster, så puha hvis det lige pludselig gik i vasken.. Men men, sådan er det jo når man vælger at fortælle det så tidlig, men man skal forklare så meget hele tiden pga kvalme, træthed og hvorfor jeg ikke må bære hende hele tiden osv., så det var lidt nemmere at få det fortalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det alt for godt. Er sat til ca 29. Marts eller 1. April. lægerne er lidt uenige haha

Det er vores første barn og jeg er lidt den uheldige type, hvor kan det gå galt så går det galt.

Så har meget svært ved at tro den blir derinde og at vi rent faktisk skal få ønskebarnet.

Så glæder jeg mig også til at kunne fortælle alle hvorfor jeg ikke har tid og overskud til dem. åh ha. Uge 12 kom sååå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kendet aaaalt for godt til at være utålmodig - tripper hver dag rundt ude ved postkassen når posten kommer for, at tjekke om der mon er indkaldelse til scanning :rolleyes Glæder mig til at starte studiet op igen til september, så kommer mine tanker forhåbentligt lidt andre steder hen.

Jeg har lige som første gang været utrolig skidt denne gang så vi har allerede fortalt det til de nærmeste. Også fordi vi skal holde dobbelt 30 års fødselsdag på lørdag :balloon - så synes jeg altså det var meget rart at folk fik det at vide inden gætteriet gik igang " hvorfor skal du ikke have et glas vin?"......"du ser da godt nok noget bleg ud" osv

Det var dejligt at få det sagt og det gør også det hele lidt mere virkeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utålmodighed kender jeg også alt for godt til..... jeg håber at min læge vil sende mig til en tidlig scanning, da jeg har pletblødt lidt siden 3+6 men ellers må vi pænt vente til NF med at se den lille spire <_< vi har så valgt, at vi ikke fotæller om graviditeten før end, at vi har set hjereblink....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER