pukimusen

igen

18 indlæg i dette emne

Opdatering længere nede... :whistling

Ja i går kl 22 tog jeg min sprøjte og i morgen mandag kl 10,20 bliver jeg inseminerede igen.... gyno snakket noget om at jeg os skulle ha en stik pille efter insemineringen ? nogen der ved hva det er. syntes hun sagde noget om at sikre nogen hormoner ? ( jeg er en kloven til at huske såen nogen oplysinger når jeg er gået ud af døren ?

Og jeg min sommer ferie starter os mandag... skønt. :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke noget om den stikpille. Vil bare lige ønske dig held og lykke :goodluck og en rigtig god ferie :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber der er gevinst. :kuller :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også bare lige ønske held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gætte på det nok er progesteronen du skal opretholde, det kan man få ved stikpiller. :wee

Ligeledes kan man få Crione, det er mere en smørrelse der skal ind.

uanset hvad så knæk og bræk. :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med i morgen, håber det lykkes for OS begge for jeg skal også insemeres i morgen 9.30 og jeg skal have stik piller denne gang. Jeg fik det i sidste graviditet også. Grunden til jeg får det er fordi min mens kommer alt for tidlig efter iui. Og derved får et evt. Befrugtet æg ikke en chance for st sætte sig fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil lige ønske :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med i morgen, håber det lykkes for OS begge for jeg skal også insemeres i morgen 9.30 og jeg skal have stik piller denne gang. Jeg fik det i sidste graviditet også. Grunden til jeg får det er fordi min mens kommer alt for tidlig efter iui. Og derved får et evt. Befrugtet æg ikke en chance for st sætte sig fast.

Hei..

Uhhh vi kryder finger for os begge.... HELD OG LYKKE

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Opdatering : så er jeg hjemme igen med 1000 kr fattigere.. ;) men betaler med glæde..

Men disse stik piller jeg fik hedder Lutinus jeg skal ha to om dagen som skal op i skeden og dette skal jeg gøre i 14 dage, hvis jeg bliver gravid, skal jeg sandsynligvis forsætte med dem til uge 12... og de er piv dyre..... ca 600 kr for 28 pille MEN jeg var så heldig at en venlig sjæl som havde købet en masse piller, ja hun blev gravid og fik ikke brug for dem alle, og derfor ga hun dem til min læge så hun kunne dele dem ud :loveshower :loveshower Så i den første om gang sparet jeg 600 kr.

Så nu ved jeg at der sikkert sidder nogen som mig og os gerne vil vide hvad det koster..

så her er de priser vi gir..

Selv insemineringen 1000kr

2 sprøjter for ægløsning ca 700 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ja det er da dyrt!

Men hvis der kommer en baby i den anden ende er det jo godt. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser for dig :bd :bd :bd :bd :bd :bd

Det er godt I har lyst til at betale, for det er da lidt dyrt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen hjem. Det er også de piller jeg har fået denne gang. Men ved sidste graviditet skulle jeg tage morgen og aften, så undre MIG meget over jeg kun skal tage en om dagen nu. Hvor stærke er dine piller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi betaler 1600kr. for insemationen. Men tilgengæld er alt min medicin gratis fordi jeg har købt for mere end 15.000 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi betaler 1600kr. for insemationen. Men tilgengæld er alt min medicin gratis fordi jeg har købt for mere end 15.000 kr.

Hei tina..

Jeg skal tag en morgen og aften, og de er på 100 mg, jeg har en mistanke om at det komme an på hvad dit prostereogen tal var på, ?? med ved ikke om det er rigtigt..?

Ja det er en dyr omgang, men det jo såen de nye regler er, og det jo langt billiger end ivf.. så så langt så godt.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået målt nogle tal og mine piller er også på 100mg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor går du i behandling henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg går hos en gyno der hedder Henrik skensved... som ligger i hillerød, hvor der os er en jordmor ansat som hedder Lise og det så hende jeg har været hos... de er super søde og næsten ingen vente tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER