Tina80

Testhold uge 35

66 indlæg i dette emne

Håber virkelig at 3 gang i behandlings verden er lykkens gang og opretter dermed dette testhold.

Og lægger selv ud med at være den første tester på dette hold.

Gravid :gravid

Mens :numse

Snydetestet: :klap

Mandag den 29. august:

Tina24 :numse

Tirsdag den 30. august:

Onsdag den 31. august:

GB Mor :numse

Tornerose :numse

Torsdag den 1. september:

Pjevser79 :numse

Fredag den 2. september:

Lørdag den 3. september:

Søndag den 4. september:

HenrietteBuchvaldt :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg vil gerne på om torsdagen tak :loveshower så må vi håbe at det bliver denne gang selvom manden skal testet sæd i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne på om torsdagen tak :loveshower så må vi håbe at det bliver denne gang selvom manden skal testet sæd i næste uge

Du er hermed på og rigtig meget held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne på den 31 august :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vil gerne på den 31 august :goodluck

Du er også på nu og ønsker også dig held og lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo jeg er godt nok ved at være træt af det hele nu er det 3 gang vi skulle have lavet en sædprøve men nej sådan skulle det ikke være :boo første gang var de lige startet sommerferie, anden gang blev min mand forhindret pga arb og nu ja så er han syg med lungebetændelse og er på pencilin og må ikke fortage en sædprøve øvøv hvor er vi bare ikke heldige :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden og jeg haft sex imorges inden han tog afsted på arbejdsrejse. Chancen er nok lig med nul, fordi jeg har ægløsning først om 2-3 dage, men......hvem ved.....:) så sæt mig bare på den 31..... krydser fingre gør jeg virkelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden og jeg haft sex imorges inden han tog afsted på arbejdsrejse. Chancen er nok lig med nul, fordi jeg har ægløsning først om 2-3 dage, men......hvem ved.....:) så sæt mig bare på den 31..... krydser fingre gør jeg virkelig!

ja det kan jeg godt se det er øvøv men der er jo en lille change i nu :bd :bd krydser alt hvad jeg kan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo :boo jeg er godt nok ved at være træt af det hele nu er det 3 gang vi skulle have lavet en sædprøve men nej sådan skulle det ikke være :boo første gang var de lige startet sommerferie, anden gang blev min mand forhindret pga arb og nu ja så er han syg med lungebetændelse og er på pencilin og må ikke fortage en sædprøve øvøv hvor er vi bare ikke heldige :boo

øv øv håber det går bedre næste gang :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har manden og jeg haft sex imorges inden han tog afsted på arbejdsrejse. Chancen er nok lig med nul, fordi jeg har ægløsning først om 2-3 dage, men......hvem ved.....:) så sæt mig bare på den 31..... krydser fingre gør jeg virkelig!

under optimale forhold kan sædsæller leve i op til 5 døgn i livmoderen inden de går til grunde så en lille chance er der da så krydser falt hvad jeg kan for at det går godt :goodluck ja altså lige på nær benene over for manden :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak i er bare skønne! :-) ja må man sandelig håbe på en tidlig æl og på optimale forhold inde i mig... hm, hvordan mon sikrer jeg det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkes alligevel Hica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hyggede søndag aften og så syndes igår at jeg kunne mærke at jeg havde ægløsning så vi :hump selvfølgedig igen igår aftes så skulle gerne være dækket godt ind her :yiepie så nu må naturens gang bare godt gå godt de næste 14 dage og gerne lidt tjept :lolhit så vi kan få en lille maj baby her :bunny :bunny :bunny :bunny :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer, og jo mon ikke i er godt dækket ind ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg kan nå at være med her, tror nemlig ÆL er på vej :glad

Testede i dag, og den er på vej til at blive positiv ;) Så nu krydser jeg for den bliver det inden for nogle dage, så jeg kan komme med her :loveshower

Satser på testdag d. 04/09 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske jeg kan nå at være med her, tror nemlig ÆL er på vej :glad

Testede i dag, og den er på vej til at blive positiv ;) Så nu krydser jeg for den bliver det inden for nogle dage, så jeg kan komme med her :loveshower

Satser på testdag d. 04/09 :glad

Så er du også med. Held og lykke til jer også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror ikke det bliver noget denne gang desværre har ikke rigtig haft tegn på æl kun meget lidt så tror desværre ikke rigtig på det vi lægger også begge 2 syge manden med lungebetændelse og jeg med halsbetændelse. så det kører ikke rigtig godt her hjemme øvøv men nu må vi se når vi når vores test uge men krydser da stadig finger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til test suk hvor går tiden bare sååååå laaaangsom <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 dage til test suk hvor går tiden bare sååååå laaaangsom <_<

Skal du ikke først teste om onsdagen? For så der desværre 12 dage endnu. Jeg har 10 dage til testning ved jeg har test dag mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUK jeg synes også der er laaaang tid til :( og jeg har 15 dage, overvejer dog at rykke testdag til fredag eller lørdag, nu min ÆL test har været som de har og at jeg har haft fysiske tegn på ÆL :help hvad er fornuftigt, det er nok at vente er bare SÅ utålmodig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du ikke først teste om onsdagen? For så der desværre 12 dage endnu. Jeg har 10 dage til testning ved jeg har test dag mandag.

jo jeg har skrevet mig på om onsdagen men har egetlig testdag mandag og lidt hovedregning ja så var det nok nærmere 11 dage til testdag men så kan jeg da sige 10 dage i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay håbet vi begge tester positiv mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi inde i uge 34 nu! 1 uge (+ måske nogle dage) til....vores testuge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uha ja nu er der kun 1 uge til vores testuge starter den har bare at gå hurtig :yiepie

syndes allerede jeg måske kan mærke et par små tegn men måske bare mig der er mere opmærksom men syndes at ha haft noget små boblen i underlivet de sidste 3 dage dog ikke så meget igår som fredag /lørdag og så er mit ene bryst øm (den bryst jeg bedst har kunne amme fra de tidligere gange) og har nu været det siden fredag og ja så har der lige været et enkelt tilfælde hvor der var en speciel lugt som jeg var lige ved at korse mig over kunne bare ikke klare den måske det er gode tegn :goodluck håber men måske det bare er mig der er mere opmærksom fordi vi ønsker det så højt hmmmm :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER