Tina80

Testhold uge 35

66 indlæg i dette emne

Håber for dig GB Mor du har tydet tegnene rigtig. Ja så er der 7 dage til officiel test dag. Men faktisk kun 3 dage til hvor mens plejer at dukke op efter IUI

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det går hurtig men tro ikke på den denne gang da jeg ikke har haft noget tegn på æl plejer at have klare tegn men ingen ting undre mig lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer hvornår jeg tør købe flere teste (har nemlig kun 1) og tænker jeg kan gøre det fredag, for på torsdag er der mens altid kommer efter IUI. Så kryds lige fingre for den ikke kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og overvejer hvornår jeg tør købe flere teste (har nemlig kun 1) og tænker jeg kan gøre det fredag, for på torsdag er der mens altid kommer efter IUI. Så kryds lige fingre for den ikke kommer.

lyder spændende krydser alle de finger jeg har for at mens ikke kommen men derimod storken :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det godt nok underlig for tiden nogle gange spænder det i brysterne og har haft nogle dage med sådan lidt underlige bobler men det er stoppet igen og så her i nat da min datter vågnet fik jeg kvalme men det gik hurtig væk igen. Her til morgen fik jeg det dårligt da jeg spiste morgen mad.

Ved Ikke helt hvad jeg skal tro da jeg slet ikke tror at den er der for vi har ikke sexet så meget denne gang da vi begge har været syge og jeg slet ikke har haft tegn på æl som jeg plejer så er meget forvirret lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det godt nok underlig for tiden nogle gange spænder det i brysterne og har haft nogle dage med sådan lidt underlige bobler men det er stoppet igen og så her i nat da min datter vågnet fik jeg kvalme men det gik hurtig væk igen. Her til morgen fik jeg det dårligt da jeg spiste morgen mad.

Ved Ikke helt hvad jeg skal tro da jeg slet ikke tror at den er der for vi har ikke sexet så meget denne gang da vi begge har været syge og jeg slet ikke har haft tegn på æl som jeg plejer så er meget forvirret lige nu

pyha lyder godt nok som om den godt kunne være der men det kan også være fordi du måske ikke helt er ovre din sygdom at den måske har en lille tag i dig endnu men håber du snart får de berømte II streger :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

pyha lyder godt nok som om den godt kunne være der men det kan også være fordi du måske ikke helt er ovre din sygdom at den måske har en lille tag i dig endnu men håber du snart får de berømte II streger :goodluck

Håber selvfølgelig også at den er der men tror bare at det er min krop der driller mig desværre men må ventet og se til i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha håber tiden ikke går alt for langsom hos dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og jeg det bedste. Har intet brunt udflåd haft i dag som jeg ellers altid får her 10 dage efter IUI. Berg havde en mikro lille blødninger i forgårs, men har ikke haft mere siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha håber tiden ikke går alt for langsom hos dig!

langsom det er vist ikke ordet når man står og snart skal teste det er jo lige før man tænker om morgen når man vågner at nu er der så mange timer til test og når man så går i seng tænker man det var så den dag nu skal man bare sove :zzz så man kan våne igen og der er ca 24 timer mindre til testdag end der var sidst man vågnede :wee suk suk der er læææææænge til testdag endnu bare weekenden går hurtig :prik :prik men det skal den nu nok da min datter holder 9 (hold op som tiden på det punkt bare flyver af sted :blink :blink ) årsfødselsdag både fredag og så igen på selve dagen søndag :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå så er det i morgen jeg vil prøve at snyde teste. Det er jo kun en dag før tidlig, så håber virkelig jeg får et godt resultat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv mens er så småt startet,så 3 IUI forsøg mislykkes også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv mens er så småt startet,så 3 IUI forsøg mislykkes også.

ej det er jeg da ked af at høre søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej det er jeg da ked af at høre søde

Tak søde Henriette.

Du kan læse i min behandlings tråd hvad planen er nu. Men husk tys tys. Også over for Jan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv mens er så småt startet,så 3 IUI forsøg mislykkes også.

øv øv håber det går bedre næste gang :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv mens er så småt startet,så 3 IUI forsøg mislykkes også.

Det er jeg da ked af at hører øv kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så startet vores test uge op men med en øv start krydser finger for os andre at vi har heldet med os ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, øv ....ked af at høre det... krydser fingre for jer andre :)

Jeg forventer intet af denne cyklus for min mand jo har været bortrejst ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tina, øv ....ked af at høre det... krydser fingre for jer andre :)

Jeg forventer intet af denne cyklus for min mand jo har været bortrejst ..

Ja sådan er det jo øv jeg forventer ikke så meget helllere da vi har været syge begge 2 og har ikke set skyggen af æl denne gang øv øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er styrt blødningen og smerterne kommet. Så ikke mere håb her.

Bedre held til jer Andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Ja så er styrt blødningen og smerterne kommet. Så ikke mere håb her.

Bedre held til jer Andre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er styrt blødningen og smerterne kommet. Så ikke mere håb her.

Bedre held til jer Andre.

ØV :( Nu må heldet gerne snart være med jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv :huug ja så kom mens desværre :gal så ikke nogle :baby1 til os denne gang hvad godt nok hellere ikke regnet med det men er da stadig ked af det. Da jeg har haft lidt spændninger i brysterne med det har bare været andet øvøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv :huug ja så kom mens desværre :gal så ikke nogle :baby1 til os denne gang hvad godt nok hellere ikke regnet med det men er da stadig ked af det. Da jeg har haft lidt spændninger i brysterne med det har bare været andet øvøv

Øv øv øv selvom du ikke regnede med den var der. Håber det lykkes næste gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER