Verdier

Årh de hormoner..

6 indlæg i dette emne

Jeg ved ikke om det bare er mig, men mine følelser sidder bare udenpå tøjet for tiden.. Der skal ingenting til at jjeg begynder at småhulke.. Synes slet ikke jeg var det så tidlig sidst.. Hmm.. Men det går vel over igen.. He he..

Synes det er vildt spændende den her gang.. Selvfølgelig kan jeg nogenlunde huske noget fra sidst, men jeg glæder mig stadig meget til div. scanninger, og alt det andet dejlige der følger med.. Dog ikke min kvalme, men det havde jeg heller ikke sidst. blink.gif

Men men.. Det er jo fantastisk at være gravid.. yay.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er fantastisk... I onsdags tabte jeg en flaske Neutral vaskemiddel på vores gulvtæppe i gangen, så der gik hul på låget og halvdelen af vaskemidlet havnede på gulvtæppet. Der brød jeg bare sammen :boo men det kan selvfølgelig også skyldes den uvished jeg rendte rundt med efter lægebesøget :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare det er de herlige hormoner.

Vi havde planlagt hyggelig aften med slem slem skrækfilm, slik og megaputning i sofaen, men pludselig begyndte jeg at græde fordi jeg synes den var for klam den film.... fuldstændigt surrealistisk... nok er jeg let at skræmme og ser film med kæresten tæt på og en pude klar hvis den bliver for slem... i hvert fald i teorien :-P men at græde?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige og så nyhederne hvor de viste en video fra Amerika hvor en scene er brast sammen her i går. Man ser en masse mennesker stå og pludselig vælter scenen bare. og hvad sker der med mig, jeg begyndet at stortude :prik

Det er da en forfærdelig ting der er sket og 4 er døde, men alligevel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at man ikke er den eneste der tuder! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at man ikke er den eneste der tuder! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER