Tante Trine

Glædelig juleforberedelse ;o)

35 indlæg i dette emne

Ja det kan vel ikke komme bag på jer, at jeg er den første til at oprette et indlæg herinde med juletema...

Nåh, men sagen er den at jeg allerede går i juleforberedelses tanker... Altså er ikke igang med at pynte op og sådan, men flytter sammen med kæresten og vil derfor gerne brodere noget julet til vores første jul sammen... Det skal enten være en juleløber eller et postophæng... Og så var det lige at jeg tænkte om der var nogen af jer der kendte nogle gode eller billige sider man kan bestille fra :)

Knus og juleglæde fra Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv planer om at købe dette lige så snart jeg hjemme fra ferie. de har en masse søde ting derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god og sød idé :) Jeg har fundet disse sider :)

her heroption=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1"]her[/url] her her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I gode piger... Uh der er mange gode... Har allerede et juletræstæppe jeg lavede for et par år siden.... Så nu skal det være noget andet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god og sød idé :) Jeg har fundet disse sider :)

her heroption=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1"]her[/url] her her

åååh fedt.. dit første link er en del billigere end mit.. tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en god og sød idé :) Jeg har fundet disse sider :)

her heroption=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=1"]her[/url] her her

:tak Det ser spændende ud. Tak for link

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også snart igang med forberedelserne :rolleyes :rolleyes Det er da heller ikke vejr til andet..

Gad vide hvornår de første julesmiley og julestuen falder i år :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flaskeforklæderne - dem skal jeg da helt sikkert købe og lave :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også snart igang med forberedelserne :rolleyes :rolleyes Det er da heller ikke vejr til andet..

Gad vide hvornår de første julesmiley og julestuen falder i år :whistling :whistling :whistling

Ja de må gerne snart åbne julestuen - det er såååå hyggeligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Julestue, julestue, julestuuuuuuuueee :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Julestue, julestue, julestuuuuuuuueee :glad

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa... Den er jeg jo overraskende nok med på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa... Den er jeg jo overraskende nok med på ;)

JA, dét var en overraskelse :P :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er der bestilt broderier, så nu skal der dælme laves forklæder til flasker til julefrokosten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lidt i Panduro i Kolding, så nu skal jeg lave en juleløber, men min dejlige kæreste skal brodere nogle servietringe... Hvor hyggeligt er det lige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fandt lidt i Panduro i Kolding, så nu skal jeg lave en juleløber, men min dejlige kæreste skal brodere nogle servietringe... Hvor hyggeligt er det lige ;)

Kan du ikke lige smide en opskrift på hvordan man får sin kæreste til det :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeej hvor er dette bare en hyggelig tråd, jeg selv er lidt af en julenisse.... Iiiih fik helt lyst til at brodere lidt og lave en masse DIY-projekter (som jeg først har lært at lave op til brylluppet i sommer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ingen links til det du efterspørger men jeg elsker bare julen, så ville lige sige at det er så hyggeligt at der allerede er nogen der snakker jul! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være at vi skal prikke lidt til Ki og Martin og bede dem om at åbne juleforummet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. jeg er da allerede igang med at lave årets julekort..erhm.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU må julestuen vist snart åbne hva´med alle de søde julepiger vi er her :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også igang med at lave juleting :) Er ved at kniple julehjerter - min svigermor skal have et par stykker til jul og så knipler jeg også nogle til mig sel, selvom jeg først får dem brugt tidligst til næste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også igang med at lave juleting :) Er ved at kniple julehjerter - min svigermor skal have et par stykker til jul og så knipler jeg også nogle til mig sel, selvom jeg først får dem brugt tidligst til næste år :)

Årh ville ønske jeg kunne kniple... det er da bare SÅ smukt :) Suk... misundelse er sundt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lige flyttet og er i den grad juleglad, så skal lige på plads der og igang med juleritis :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er lige flyttet og er i den grad juleglad, så skal lige på plads der og igang med juleritis :loveshower :loveshower

Hurraaa, der kommer flere og flere til :loveshower :loveshower

Hvor bliver det hyggeligt når Julestuen ( forhåbentlig :whistling ) snart åbner...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurraaa, der kommer flere og flere til :loveshower :loveshower

Hvor bliver det hyggeligt når Julestuen ( forhåbentlig :whistling ) snart åbner...

Det bliver først til oktober <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER