Lapooh

TESTHOLD UGE 33 (15-21)

145 indlæg i dette emne

Ved faktisk ikke hvor meget forskel der er på GT, men havde selv overvejet at prøve et andet mærke hvis min mens ikke var kommet.. men jo clearblue, den skulle vist ikke lyve :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da mystisk <_< Ved du tilfældigvis hvornår du havde ÆL? Så kan det måske give et fingerprej..

Det troede jeg at jeg vidste - og det var nemlig i uge 31, omkring man-tirs-ons...men det er ik noget jeg ved med sikkerhed, for jeg tog ikke en ÆL-test. Jeg kunne bare mærke en masse...

Men det er nok fordi man krop stadig arbejder på at komme tilbage til "normalen" igen efter min SA. Så jeg skal nok bare regne med at min cyklus stadig ik er til at regne med. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det troede jeg at jeg vidste - og det var nemlig i uge 31, omkring man-tirs-ons...men det er ik noget jeg ved med sikkerhed, for jeg tog ikke en ÆL-test. Jeg kunne bare mærke en masse...

Men det er nok fordi man krop stadig arbejder på at komme tilbage til "normalen" igen efter min SA. Så jeg skal nok bare regne med at min cyklus stadig ik er til at regne med. <_<

Den krop :klap

Det er noget mærkeligt noget, hvordan den kan skabe sig! Men selvfølgelig skal den også lige have lidt tid til at komme sig :ba

Håber snart der kommer en afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den krop :klap

Det er noget mærkeligt noget, hvordan den kan skabe sig! Men selvfølgelig skal den også lige have lidt tid til at komme sig :ba

Håber snart der kommer en afklaring :kram

Det håber jeg også...

Tak for det ønskebebs, det er rart at nogen er med på sidelinien og hepper på en... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også...

Tak for det ønskebebs, det er rart at nogen er med på sidelinien og hepper på en... :loveshower

Selvfølgelig hepper jeg :glad

Det ved selv hvordan jeg har haft det, mens vi har forsøgt at blive gravide - og uden skulderklap og opmuntring, så aner jeg ikke, hvordan nogle af perioderne var blevet overlevet :( Vi havde oprindelig fået en tid til samtale om evt. behandling for ufrivillig barnløshed, så kan følge dig på mange punkter - selvom vi først startede projekt ønskebebs sidste år ;)

Håber en masse :bd :bd :bd kan sætte lidt skub i tingene - enten på den ene eller anden måde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også melde mig ud.. jeg fik mens allerede i onsdags... har aldrig nogensinde blødt så meget allerede fra dag 1... øv bøv

men nu er det heldigvis på tilbagevejen.. så kan vi snart prøve igen :hump

Hel dog lykke til alle jer andre der stadig venter og stort tillykke til jer der har fået II :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også melde mig ud.. jeg fik mens allerede i onsdags... har aldrig nogensinde blødt så meget allerede fra dag 1... øv bøv

men nu er det heldigvis på tilbagevejen.. så kan vi snart prøve igen :hump

Hel dog lykke til alle jer andre der stadig venter og stort tillykke til jer der har fået II :hurra

ØV :( Men som du også siger, så er det op på hesten igen :glad

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stadig ikke fået mens - irriterende! Troede på et tidspunkt at mens var på vej, men så skete der ikke mere, og nu er tegnene også væk igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet også kørt for mig, mens kom i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens endelig! For første gang i to år er jeg faktisk lettet over at få mens...det har været en forfærdelig uge - fordi man ik ved om man er købt eller solgt...

Men nu ved hvad vi skal forholde os til - og så kan vi måske bedre regne med ÆL osv... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må også melde mig ud.. jeg fik mens allerede i onsdags... har aldrig nogensinde blødt så meget allerede fra dag 1... øv bøv

men nu er det heldigvis på tilbagevejen.. så kan vi snart prøve igen :hump

Hel dog lykke til alle jer andre der stadig venter og stort tillykke til jer der har fået II :hurra

Øv øv.. meeen vi tager den da bare næste gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens endelig! For første gang i to år er jeg faktisk lettet over at få mens...det har været en forfærdelig uge - fordi man ik ved om man er købt eller solgt...

Men nu ved hvad vi skal forholde os til - og så kan vi måske bedre regne med ÆL osv... :balloons

Det er godt at du er positiv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet også kørt for mig, mens kom i nat..

æææv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv fredag :-) så jeg er :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv fredag :-) så jeg er :gravid

Hvor fedt, stort tillykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv fredag :-) så jeg er :gravid

Tillykke med det hvor dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til dem der fik de 2 streger :loveshower og held og lykke til alle andre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er løbet også kørt for mig, mens kom i nat..

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens endelig! For første gang i to år er jeg faktisk lettet over at få mens...det har været en forfærdelig uge - fordi man ik ved om man er købt eller solgt...

Men nu ved hvad vi skal forholde os til - og så kan vi måske bedre regne med ÆL osv... :balloons

Dejligt at du holder humøret højt :respekt

Som du også siger, at kan man kommer videre og arbejde på sagen :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede positiv fredag :-) så jeg er :gravid

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER