Gitte111

Hvor lang er jeres cyklus??

13 indlæg i dette emne

Hej.

Nu går der ikke så længe før min mens forhåbenlig holder sig langt væk.

Men hvornår kan jeg endelig teste?

Jeg stoppede med pillerne 20. Juli og fik mens dagen efter. Er i dag på dag 22 i min cyklus og regner måske med at kan teste i næste uge omkring onsdag eller torsdag.....er det helt hen i vejret at gøre det eller skal jeg vente længere tid? <_<

Håber i kan komme med lidt svar til mit spørgsmål....kan læse at der er nogle stykker herinde som har helt styr på ægløsnig, testdag osv :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du har en gennemsnitlig cyklus længde på 28-29 dage, så tror jeg at det passer meget fint med testdag i næste uge :) Mine cyklusser varierede meget siden januar har mine cyklusser været på: 26 dag, 26 dage, 42 dage, 29 dage, 22 dage, 24 dage, 24 dage og efterfølgende blev jeg gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke hvor lange mine cyklus er, da jeg har været på pillerne i ca 4 år og de sidste 2 år har jeg tager dem hver dag pga af sygdommen endometriose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

følger lige med her, da jeg også næsten lige har smidt pillerne, og forventer "ikke" min mens. onsdag eller torsdag næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er omkring 28-29 dage :)

Ca. hver 4. måned har jeg pludselig haft en cyklus på 24-26 dage, men ellers er den ret stabil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det bliver spændene Lapooh om vi står med 2 streger i næste uge:0)) regner med at teste onsadg. Jeg skal nemlig holde 30 års fødselsdag og dimissionsfest på næste lørdag, så vil gerne vide om det er med eller uden alkohol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed pillerne i mal, Og fik mens lige efter og derefter den 16 juni, 4 dage før forventet, også den 21 juli..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det bliver spændene Lapooh om vi står med 2 streger i næste uge:0)) regner med at teste onsadg. Jeg skal nemlig holde 30 års fødselsdag og dimissionsfest på næste lørdag, så vil gerne vide om det er med eller uden alkohol.

Ja det gør :) Jeg regner med at teswte onsdag eller torsdag :)

så må vi håbe du står med de to røde II næste uge.. Det vil da ihvertfald være noget af en gave :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er da en del med testdag i næste uge- skal vi godt nok oprette et hold? :whistling

Jeg har testdag mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er da vist lige før, vi er nød til at oprette en "tester tråd" :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en cyklus på 31 dage ;)

En cyklus på 28 dage er det man betegner som at være helt normalt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er på 33dage.. +- nogle dage, ikke altid den høre efter <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en cyklus på ca 35 dage uden piller og blev gravid i første forsøg begge gange :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER