Mullemor

Niv niv niv - GÅ VÆK

2 indlæg i dette emne

Hvor er jeg træt af niv i underlivet. Pt. niver det stort set alle mine vågne timer samt tynger godt dernede.

De måneder vi har været i gang med at udvide familien har jeg haft niv 2-3 uger i løbet af hver måned. Og når de kommer efter ÆL og fortsætter, ja så kan man ikke lade være med at håbe at der er gevinst, men efter 4 måneder på denne måde, uden positiv test, ja så GIDER jeg IKKE mere!

Helt okay der er niv og ømme babbelutter hvis man er gravid, men ¤!?&¤ ikke når man ikke er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Mullemor

Jeg føler med dig.

Jeg tror, jeg har det på stort set samme måde som dig, det er bare så frustrerende at have symptomer uden graviditet.

Har du spist p-piller indtil I startede projekt baby?

For mit vedkommende smed jeg p-pillerne i maj måned, hvorefter vi startede PB. Har haft rimeligt regelmæssig mens fra da af.

I HVER cyklus har jeg haft svage menstruationslignende smerter fra min ægløsning og frem til mens, primært ømhed og trykken.

Derudover har jeg oplevet graviditetssymptomer: kvalme, træthed, ømme dutter (dog kun svagt), på forskellige tidspunkter.

Har fået flere forskellige forklaringer:

-Det er p-pillernes skyld

-Det er psykisk (tror jeg ikke på, havde dem også, da jeg vidste, at jeg ikke var gravid pga. manglende sex)

-Sådan er der bare nogen, der har det (whee).

Gik til læge med det efter et par måneder - hendes bedste råd til mig var at skynde mig at blive gravid - det er hermed givet videre. Fantastisk råd! Som om vi ikke prøver alt hvad vi kan, hvilket I sikkert også gør :hump

I dag har jeg haft kvalme (og selvfølgelig ømhed) det meste af dagen, så sidder endnu en gang og kan ikke lade være med at håbe at det er lykkedes.

Er der flere derude, der har oplevet symptomer uden graviditet?

I så fald vil jeg meget gerne høre fra jer.

Knus fra Vibe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER