Amaryllis

Hvem er med herinde?

213 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er her også. Jeg hedder Rikke og er 30 år. Har 2 tøser, Sarah på 4½ og Laura på 21 måneder.

Jeg hedder Sarahmusen på det gamle BK/BX.

Knus Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg er her også. Jeg hedder Rikke og er 30 år. Har 2 tøser, Sarah på 4½ og Laura på 21 måneder.

Jeg hedder Sarahmusen på det gamle BK/BX.

Knus Rikke

Weeeeeee Rikke... Du er også herinde... hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeeee Rikke... Du er også herinde... hyggeligt :loveshower

Selvfølgelig er jeg det. Jeg kan da ikke undvære Babyklar. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her os :)

Jeg har været/er på det gamle bk-det nye bx. Tror egentlig ik der er så mange der ved hvem jeg er :)

Jeg er 27 år, i gang med at uddanne mig til IT supporter, bor sammen med min kæreste og vores 3 katte og vi prøver så småt at lave en baby :7himmel Jeg har PCO i mild grad, så det er ik så tit jeg har mens, så det kan jo tage et stykke tid før der er gevinst :)

JEEEEEEEEEEG ved hvem du er :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Christina er 32 år, gift med Lars på 3 år

Er han ikke lidt ung til dig... :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig også herinde :)

Hedder her p.nille og hedder det også andre steder, dog hedder jeg Pernille på MBK.

Jeg er gift og har 3 dejlige børn, en pige på 5 og tvillinger som er en pige og en dreng på 1 år og 8 måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også meldt mig.

Jeg hedder Christina er 32 år, gift med Lars på 3 år og sammen har vi Sebastian som bliver 3 år til december.

Jeg er også bruger på bx under samme brugernavn, men er nysgerrig på hvad dette er.

:bunny :sm :o :P :whistling :badgirl

Der mangler da vist et tal eller et punktum efter 3-tallet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bunny :sm :o :P :whistling :badgirl

Der mangler da vist et tal eller et punktum efter 3-tallet :D

Jeg mente at vi er gift på 3 år. Altså ikke at han er 3 år, men at vi har været gift i 3 år.

Beklager jeg ikke er så klar i mæglet. Har det pt. af h. til er lige blevet sygemeldt pga stress og mit hoved fungerer bare ikke. Men håber i forstår bare en smule af hvad jeg skriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dig har jeg tænkt på mange gange Louise- hvordan har du det??? :kiss:

Ååårh hvor er du sød :biglove Måtte lige lure lidt for at fange dit nye brugernavn :oops

Sender dig lige en PM :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lige kommet herind på det "rigtige" babyklar :-). Jeg er dog først blevet rigtig aktiv herinde indenfor de sidste par måneder.

Jeg huserede også rigtig meget inde på bryllupsklar fra starten af 2009 og frem til nu i forbindelse med vores bryllup i 09. Jeg er også på madambk, men bruger ikke den side så meget mere. Babyklar tager mest min tid.

Jeg hedder Vanni på alle 3 fora

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så vil jeg da også præsentere mig.

Jeg er Pernille og har været på BK siden 2005.

Jeg er mor til Alexander på 4 år. Dem der husker mig ved at jeg taber mange fostre - og vi får nok ikke flere børn. Men jeg nægter også at give op.

Glæder mig til at blive en del af dette nye Babyklar forum :)

Knus

Pernille :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente at vi er gift på 3 år. Altså ikke at han er 3 år, men at vi har været gift i 3 år.

Beklager jeg ikke er så klar i mæglet. Har det pt. af h. til er lige blevet sygemeldt pga stress og mit hoved fungerer bare ikke. Men håber i forstår bare en smule af hvad jeg skriver.

Forstod alt hvad du skrev. Skulle bare drille. Sorry :blush

Rigtig god bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved da godt hvem du er :whistling Men du kender mig ikke fra MBK :)

Haaarj Maibritt :hurra Dejligt med den lille ny I venter jer. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hedder Ann og er aktiv på både MBK, Bryllupsklar (dog ikk så meget mere, men kigger derind stadig) og på BX - og kan kende flere af jer fra alle 3 forums ;) .

På BK og MBK hedder jeg AnnWP.

Jeg er gift med Kenneth (den 30/5-09) og har lige fået lille Ida for 4 uger siden :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen,

Jeg er også med herinde, og glæder mig til at følge jer andre.

Det er FEDT at vi er flere og flere kendte (ansigter) brugernavne herinde, der går igen fra Bryllupsklar.dk.

:goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck :goodluck

For mit vedkommende :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg vil da også lige give mig til kende herinde :) Jeg er også en tidligere "storforbruger" af bryllupsklar indtil, at jeg blev gift med min dejlige mand d. 7. august 2010, hvorefter jeg havde brug for et nyt "projekt" som må siges at have lykkedes ret hurtigt, så venter nu barn til juni 2011, hvor jeg også dimmiterer som folkeskolelærer :) Jeg glæder mig til forhåbenlig mange hyggelige timer herinde med I skønne kvinder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstod alt hvad du skrev. Skulle bare drille. Sorry :blush

Rigtig god bedring :kram

Helt i orden. ;) Beklager mit humør barometer er bare i bund i dag :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også..

Og det på trods af at min mand og jeg ikke rigtig har planer om børn.. Forstået på den måde at kommer der en dag et barn er det fint, kommer der ikke noget barn er det også fint.

Vi er ganske enkelt ikke typerne som gider igennem en masse hjælp med evt at få et barn, dels er jeg hamrende panisk for nåle og dels gider jeg ikke et hormon helvede.. Og min mand er heldigvis enig med mig.

Får vi ikke selv et barn har vi snakket om at blive plejeforældre og så være noget ekstra for de børn vi kender og som vi ser ofte så de kender os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt at se så mange kendte ansigter :)

Jeg er her også - samme brugernavn som på det gamle BK - nu BX (hed dog i starten Bøllefrø)

Mor til 4 skønne piger og har en dejlig dejlig mand :loveshower

Holder mest til i kreaforum for tiden, så håber det også kommer op at køre her på BK igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her får man lyst til at sige ditto!

Man bliver jo nysgerrig, og kan da se at her ser rigtigt hyggeligt ud allerede!

Jeg er fuldtids mbk'er, tidligere bryllupsklar, og på et eller andet tidspunkt bliver jeg nok også babyklar, og så kommer i nok til at se mere af mig herinde ;)

Men kunne ikke helt modstå fristelsen af at være med i et nyt forum helt fra starten af ligesom mbk!

jeg den er jeg vist med på - altså DITTOEN....hehe

Børn og mand må du gerne få for dig selv Rikke...:-)

Jeg startede på Bryllupsklar i sin tid, vel et pænt stykke tid inden vi egentlig blev gift i 2005, men hvem tæller....

Derefter blev jeg så gravid med vores nr. 2 og der huserede jeg i en kort overgang på daværende babyklar... Og startede så på madambk efterfølgende, da det skønne forum åbnede....

Og ja - har vel egentlig ikke det store behov for at dukke op herinde, skal i hvert fald ikke have flere børn end de to jeg allerede har!

men melder mig gerne under fanen til en god sag og støtter op!

tja - og brugernavnet det hænger ved, og ændrer sig nok aldrig uanset hvor jeg er!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan slet ikke nå at følge med og hilse jer allesammen velkommen hver især :loveshower

Men vi er SÅ glade for at se så mange søde mennesker herinde - både jer vi allerede kender men også nye ansigter - dejligt.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også...Har været på Bk under et andet navn, men har valgt at optræde her i anonym udgave, da jeg føler det kan gøre forum til et større frirum for MIG!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er her også, sprit ny... eller sådan da. Er overflytter fra BX. Eller siger man overflytter, når nu jeg ikke ligefrem forlader Babyxplore? I swing both ways :yiepie

Samme brugernavn som før, det er lettest på den måde (hvem sagde at ammehjerne med dertilhørende hukommelsestab, kun er for ammende kvinder :blush ). Maria Hansen, lærerstudine i Silkeborg, kæreste til Jonas og mor til vores søn Malthe fra September 2006.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nuuui, hvor er jeg nysgerrig nu hehe... Gad vide om jeg mon "kender" dig?

Hehe, nu har jeg ændret mig fjollede navn Ananas til mit gamle brugernavn :)

Nu må du ha genkendt mig!! Men eh...hvem er du? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YEEEEAAAAH

Du har været SAVNET har du

Taaaaaak min skønne!!! Du er så sød

HER er jeg så.......

Har huseret på babyklar siden 2005... de fleste kender mig nok som hende med den laaaaaaaaaaaaaange behandlingstråd.. MEN det håber vi ender her den 15/11 hvor vi skal have taget en BP for svar på om vores 2 æggebasser sidder fast i mavsen...

Heeeeeeeeeeeeeeeey!!!!

Ja jeg er her så også Tidligere Kalland nu Tante Trine... Har ingen børn selv Men har pt også rigeligt at se til med den Bonus dreng jeg har herhjemme

Har i mine spæde ungdom husseret på Bryllupsklar og er også på madamBK men bruger det ikke rigtig

Så hej til mig og hej til jer

Tante Trine!!! Ai hvor dejligt du også er her

Hvor er det godt at se dig Mette :

Nårhh hvor er du sød!!! Tak og i lige måde

Jeg er her også - med samme brugernavn som på BX og på BK, fra Martin og Ki sidst var in charge.

Indtil videre er jeg bare lidt nysgerrig, for har det egentlig godt på BX og ved ikke om to fora er for meget i mit program - men derfor kan man jo godt lige lurepasse lidt, ikke?!

Og kan jo så også se, at der allerede er mange velkendte ansigter her - især een har jeg savnet de sidste mdr.! Du ved, hvem du er

Micro

39 år

Mor til 2 drenge fra 2004 og 2005, samt en pige fra 2009

Hjemmegående husmor

Bor i Frankrig pga. udstationering og ELSKER det!

YES!!!! En fra min gamle terminsgruppe!!! Skønt at se dig her også Sku vi ikke tage og samle flokken?! Sidder lige og håber det er MIG du har savnet! Gnæk gnæk...søber ihvertfald lige al æren i mig HAHA!

Jamen så vil jeg da også præsentere mig.

Jeg er Pernille og har været på BK siden 2005.

Jeg er mor til Alexander på 4 år. Dem der husker mig ved at jeg taber mange fostre - og vi får nok ikke flere børn. Men jeg nægter også at give op.

Glæder mig til at blive en del af dette nye Babyklar forum

Knus

Pernille

Heeeeeeeeeeeeeej Pernille :

Skønt at se så mange kendte ansigter

Jeg er her også - samme brugernavn som på det gamle BK - nu BX (hed dog i starten Bøllefrø)

Mor til 4 skønne piger og har en dejlig dejlig mand

Holder mest til i kreaforum for tiden, så håber det også kommer op at køre her på BK igen

Hehe! Glæder mig til at følge dig og dine fremtidige kreationer! Og hej Dorte forøvrigt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER