tornerose

Akupunktør og lign

6 indlæg i dette emne

Gaaab, så er tiden inde hos os at prøve noget mere "stærkt" end kun ægløsningsteste... :box hvad er jeres erfaringer med akupunktør eller noget i den stil?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

arbejdede med en zoneterapeut i weekenden på mit job på plejehjem(hun var vikar i faget) og hun sagde hun har hjulpet flere kvinder med et godt resultat og zoneterapi skulle være effektivt.... har stærkt overvejet det selv, dog ikke ved hende, da jeg ikke synes det ville være fedt a sku arbejde med hende igen en anden gang så.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoneterapi...er også en mulighed :) har i ellers nogle erfaringer selv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i dag, i forbindelse med mit arbejde, på besøg hos en Zoneterapeut. Hun fortalte også at hun havde god succes med at hjælpe barnløse. Det tog ca. 6 behandlinger (med en uge imellem), og så fik man som regel en blærebetændelse, fordi kroppen renser ud, og derefter var der meget ofte gevinst. Hun fortalte også at man skal dyrke sex mellem kl. 21-23, da det er på det tidspunkt af døgnet, at hormaonerne er mest aktive.

Hun var rigtig sød og behaglig, så jeg overvejer i hvert fald at prøve ad, hvis vi ikke selv har held med projektet.

Noget andet sjovt er, at hun også er håndlæser. Jeg har ikke rigtig taget stilling til om jeg tror på sådan noget, men ihvert fald behøvede hun kun kigge i min hånd 10 sek. for at kunne fortælle at jeg helt sikkert vil blive gravid og få en pige. Meget sjov oplevelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min situatuion måske lidt anderledes, men jeg vil da lige dele.

Jeg havde, efter en dødsfødsel, 3 mislykkede forsøg med ægoplægning da jeg forsøgte mig med akupunktur/zoneterapi.

Jeg havde egentlig ikke de store forventninger, men nu taler resultatet jo for sig selv, for i dag sidder jeg og er 10 uger henne og det tog kun 1 forsøg efter jeg var startet hos min heltinde :loveshower

Så mit råd: spring ud i det, for ligegyldigt hvad resultatet bliver er du nu også temmelig befriende at bruge noget tid på sig selv!

Kram Beli

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak beli for du delte din historie med os. Det var da en stærk historie du delte med os... dejligt du er gravid i 10. Uge nu :):)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER