mille1981

ÆL ved uregelmessig mens...

3 indlæg i dette emne

Jeg er den "heldige" indehaver af meget uregelmæssig mens, og er i den forbindelse ret i tvivl om hvornår jeg har ægløsning... Men er sikker på at der er en masse kloge hoveder herinde der kan hjælpe mig lidt på vej ;)

Jeg stoppede med P-piller i maj, og har siden da haft mens 1 gang. Hvordan dylen finder jeg ud af hvornår der skal mest gang i dobbeltsengen, uden at købe mig total fattig i ÆL-tests?

Jeg er testet negativ for PCO, så det er ikke det der er prblemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmmm....man siger vel at 10 dage ÆL kommer mens, men når du nu ikke ved hvornår forventet mens er der, og hvis ikke du kan mærke når du har ÆL, så ville jeg ikke mene du kan andet end at prøve med ÆL teste. Hvis du vil være helt sikker.

Kan godt følge dig lidt, jeg har ikke voldsomt ureglmæssig mens, men ved ikke 100% Æl tidspunktet, så vi sexer stort set hver dag, så er man vel på den sikre side??!!! :glad

Hvor uregelmæssig er din cyklus????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mille

Forhåbentlig så er du blevet gravid nu og behørver ikke denne mail. Hvis ikke eller hvis der er andre derude som kunne bruge et råd i den retning så kan jeg anbefale dig at købe bogen "Spis dig gravid" også selv om du er testet negativt for PCO. Min akupuntør siger at sukkerindholdet i blodet hænger sammen med uregelmæssige menstruationer. Jeg har nu levet efter kostråddene i bogen i 4 mdr og mine menstruationer er blevet meget mere regelmæssige. Så jeg tror det virker.

Pøj Pøj til dig

Knus

S.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER