Unknown

Slettes

11 indlæg i dette emne

F

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:balloons

Tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsøger stille og roligt at melde mig på banen her.

Siger egentlig stadigvæk ikke jeg er gravid da jeg har svært ved at tro det uden lægen har bekræftet det.

Jeg har en tid ved lægen d 18. så håber de siger det hele er ok og vi er gravide med vores første barn "lille blob"

jeg tror nok jeg i dag er 6+3 og dermed sat til 29. Marts

Min krop er begyndt at føle sig gravid. min mave har været "oppustet"/buler ud hele tiden (også om morgene) desuden har jeg ofte kvalmebølger hvor jeg sveder og får kvalme i 5 min.

Mit navn bliver lavet om når graviditeten er offentlig, så kan flere nok genkende mig ;-)

Ih nu bliver man jo helt nysgerrig på at vide, hvem du er.... Men tillykke med :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :-D

hehe ja det er heller ikke fair at gøre folk nysgerrige, men kender mange der er herinde og hemmeligheden om den lille blob er pt mellem mig, min mand og et par veninder. Men så snart det er offentligt skal jeg nok ændre navn og komme med masse at oplysninger :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det glaeder vi os til og tillykke. Man tror hellere ikke rigtig paa at det er sandt foer man har set det ved foerste scanning og hoert hjertet... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Og glæder mig til, at du springer ud - er møg nysgerrig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke og velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak alle sammen. Jeg har fået tid til NF scanning d 16. September, så derefter bliver navnet skiftet hehe. ih hvor jeg glæder mig til at se det lille vidunder og ja forhåbentlig få avide at alt er som det skal være. Tiden kan kun gå for langsomt nu hehe.

Jeg døjer rigtig meget med slem kvalme, men seabands hjælper mig igennem dagen. udover det er jeg mega træt, altså skal bare have min middagslur ellers sover jeg kl 8 hehe. Så er jeg ellers begyndt at få en lille bitte mave på hehe, så er begyndt at skulle tænke over mit tøjvalg, da det jo ikke er alle der ved nyheden endnu hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange gange tillykke med den lille... :)

Jeg købte seabands igår,men er lidt i tvivl om dem. Har du dine på hele tiden?

Endnu en gang velkommen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :rolleyes

Jeg tager mine seabands på om morgenen og af om aftenen igen. nogle gange tager jeg dem allerede af om eftermiddagen pga de strammer. men sys de virker. så held og lukke med dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER