Janni

Altan barnevogn

6 indlæg i dette emne

Hej.

Jeg ville høre om der er nogen som har et godt råd, hvis man har fået en barnevogn af en, som man skal brugt til altan barnevogn om det er overtro at stille den der op eller ud på altanen inden den lille er kommet til verden (for har fået af vide jeg ikke må få den barnevogn hjem som jeg normalt skal brug før jeg har født) :loveshower

Håber der er en eller flere der måske kan svare på det.

Hilsen Janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså som jeg ser på det bestemmer du jo selv om du vil tro på overtro eller ej.

Der er mange som venter men også det modsatte. :balloons

Hvad føler u selv for

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså som jeg ser på det bestemmer du jo selv om du vil tro på overtro eller ej.

Der er mange som venter men også det modsatte. :balloons

Hvad føler u selv for

Ja det er jo lige det, jeg ikke helt ved hvad jeg vil.

Er bare bange for hvis der sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er overtroisk og ikke vil ha din almindelige barnevogn hjem inden fødslen, vil jeg mene at du heller ik skal tage den anden hjem inden fødslen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du er overtroisk og ikke vil ha din almindelige barnevogn hjem inden fødslen, vil jeg mene at du heller ik skal tage den anden hjem inden fødslen :)

Ja men ved ikke om jeg er overtroisk, men jeg har bare lyttet til nogen råd. os det med at man ikke må rede sengen før de kommer til verden osv.

og med børneværelset, men det har vi næsten lavet helt færdigt så ved ikke om man kan kalde sige overtroisk. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja men ved ikke om jeg er overtroisk, men jeg har bare lyttet til nogen råd. os det med at man ikke må rede sengen før de kommer til verden osv.

og med børneværelset, men det har vi næsten lavet helt færdigt så ved ikke om man kan kalde sige overtroisk. :whistling

Jeg er nok lidt overtroisk og har også hørt de råd, som du nævner. Så vi fik ikke barnevognen hjem før efter fødselen - vi havde liften og den var altså redt op til en lille flere uger før og hans værelse var også klar med en seng, der godt nok ikke var redt og madrassen stod på højkant i sengen, så tror bare du skal finde din egen grænse for hvornår overtroen skal sejre og hvornår du mener det er sikkert.

Jeg ville lade begge barnevogne være et andet sted indtil fødselen. Selvom min allerede er i brug af storebror hverdag, så den står her allerede - så håber ikke der er overtro omkring det :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER