babynr3

Er jeg den eneste..

15 indlæg i dette emne

Som er vildt utålmodig????

Jeg kan snart ikke vente mere, jeg vil se lillebror nu :7himmel

Samtidig er jeg meget plaget af mine bækkensmerter og der er ikke noget der hjælper mere, nogle dage kan jeg ikke gå, så vil meget gerne han kom ud nu :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også rimelig utålmodig og vil gerne snart have min lille drillepind i mine arme i stedet for maven.

Jeg har heldigvis ikke de store gener men jeg kan ikke engang sidde stille uden at sveden løber af mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er total utålmodig nu! Det er først kommet i denne uge. Bare i sidste uge passede det mig fint at der gik noget tid før babyen kom og jeg har faktisk haft det fint under hele graviditeten!

Men nu GIDER jeg seriøst ikke vente mere!! Jeg sover slet ikke om natten hvilket gør at jeg er meget træt om dagen. Min søn er begyndt i børnehaven igen så jeg keder mig helt vildt. Jeg har så meget væske i kroppen og føler min stor og grim! Jeg har ondt over det hele og har svært ved at lave for meget. Derudover føler jeg mig meget hormonel og bliver sur, ked og uretfærdig over ingen ting. Det værste ved det hele er at jeg gik 15 dage over tid med min søn og der er ingen tegn på fødslen så min jordemoder mener jeg kommer til at gå over tid! Jeg har ingen ide om hvordan jeg skal overleve den sidste tid! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne snart se lillemanden, og så slippe for de her bækkensmerter og min ellers utrolige tunge og ømme krop..tæller dage, kun 22 tilbage til termin, men han skal være meget velkommen før:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin om 4 dage, men har faktisk været utålmodig lææænge.

Jeg glæder mig så meget til han kommer. Håber ikke det bliver for meget over tid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på samme måde som jer, men synes godt hun må vente til jeg har fået vasket hendes tøj osv. Det går lidt langsomt herhjemme, men har med vilje ladet det vente så jeg har noget at lave hverdag mens jeg går og venter utålmodigt.

Jeg har mange dage hvor jeg næsten græder over besvær med graviditeten. Nogen gange kan jeg hverken sidde, stå eller ligge. Har fået rimelig meget væske i fingrene og fødderne. Især idag er de meget hævede. Er lidt bange for at det breder sig til resten af kroppen. Ender sgu da med at ligne en elefant til sidst <_< Skal hvertfald ikke i Zoo lige foreløbig hehe

Om natten sover jeg ikke.. ligger vågen. Tisser uafbrudt. Så træt af det.. <_<

Glæder mig bare til hun kommer ud.. er så spændt på at se hvem hun ligner :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på samme tid utålmodig men vil også gerne vente lidt endnu med at føde :unsure

Kan ikke forklare hvorfor... Men den skal bare komme, når den vil, for nu er jeg inden for normal fødselsperiode :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for jeg ikke er den eneste :rolleyes

Synes bare jeg hver dag har virkelig stygge plukkeveer, som også gør ondt i lænden, så nu må det bare gerne gå igang <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også mærke utålmodigheden rykke nærmere..

Jeg er heldigvis ikke hæmmet af graviditeten, men nu må den gerne snart sige hej til os og verdenen :balloons

Der er desværre bare ikke optræk til noget endnu - satser dog på det snart sker..

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU er jeg rigtig utålmodig :whistling

Vil gerne have min baby ud nu... Jeg gider ikke at gå og være bekymret for, om alt er iorden derinde i maven. Nu vil jeg kunne se min baby, når jeg er bekymret, og ikke være afhængig af, at andre skal fortælle mig, at den lille trold har det godt derinde :unsure :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU er jeg rigtig utålmodig :whistling

Vil gerne have min baby ud nu... Jeg gider ikke at gå og være bekymret for, om alt er iorden derinde i maven. Nu vil jeg kunne se min baby, når jeg er bekymret, og ikke være afhængig af, at andre skal fortælle mig, at den lille trold har det godt derinde :unsure :blush

Uh har det på samme måde, jeg vil se ham nuuuuu :wub

Vi må krydse fingre for der snart sker noget... Nu har jeg haft småveer i flere dage uden der er sket noget, jeg bliver vanvittig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh har det på samme måde, jeg vil se ham nuuuuu :wub

Vi må krydse fingre for der snart sker noget... Nu har jeg haft småveer i flere dage uden der er sket noget, jeg bliver vanvittig <_<

Småveer??? :kuller Det lyder jo, som om der snart kunne ske noget :7himmel

Utroligt, hvor meget man kan glæde sig til at se det lille menneske :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Småveer??? :kuller Det lyder jo, som om der snart kunne ske noget :7himmel

Utroligt, hvor meget man kan glæde sig til at se det lille menneske :loveshower

Jeg håber hver dag, men de går desværre i sig selv igen <_<

Ja det er helt vildt, som man glæder sig,, :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går også og venter og håber hver dag.. idag synes jeg min mave er faldet rigtig meget. Det som om den snart begynder at hænge hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber hver dag, men de går desværre i sig selv igen <_<

Ja det er helt vildt, som man glæder sig,, :loveshower

Så driller det da rigtig godt, hvis der er småveer, og de så går i sig selv igen :unsure

Meeeen om ikke så lang tid, må vi også kalde os for MOR! :kuller

Jeg går også og venter og håber hver dag.. idag synes jeg min mave er faldet rigtig meget. Det som om den snart begynder at hænge hehe

Jeg synes også maven nærmest "hænger"... men der er også lidt for meget på den :whistling ;) (fra før jeg blev gravid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER